تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI اکتبر ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals می ۲۰۲۵
لیست سیاه وزارت علوم آبان ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت آبان ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله مارس ۲۰۲۵
آمار دانلود مقالات هر مجله ژانویه ۲۰۲۲
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus نوامبر ۲۰۲۵
ISI نوامبر ۲۰۲۵
SCImago می ۲۰۲۵
ISI Open Access Journals می ۲۰۲۵
لیست سیاه وزارت علوم آذر ۱۴۰۴
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد دی ۱۴۰۳
مجلات دارای زمان داوری می ۲۰۲۵
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش می ۲۰۲۵
فراخوانهای مقاله مارس ۲۰۲۵
آمار دانلود مقالات هر مجله می ۲۰۲۵

Journal of Special Education and Rehabilitation


مقدونیه
کشور
1409-6099
ISSN
1857-663X
e-ISSN
2010 تا 2018
مدت فعالیت
Institute of Special Education and Rehabilitation
ناشر
jser.fzf.ukim.edu.mk
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی اکتبر ۲۰۲۳
مجله در فهرست مجلات ISI نیست.

اهداف مجله

مجله آموزش و توانبخشی ویژه (JSER) (ISSN 1409-6099) یک مجله بین المللی چند رشته ای است که توسط همتایان بررسی شده توسط مؤسسه آموزش ویژه و توانبخشی دانشکده فلسفه در اسکوپیه، انجمن علمی مقدونیه برای اوتیسم و ​​انجمن مربیان ویژه مقدونی ویرایش شده است. . مقالات زیر برای چاپ در نظر گرفته می شود: مقالات اصلی و مروری، گزارش کوتاه، نامه به سردبیر، تجربیات بالینی، بررسی موارد، پایان نامه های دکترا، کارشناسی ارشد هنر، سرمقاله ها، ارتباطات سریع و سایر مشارکت ها از همه زمینه های آموزش ویژه. ، پزشکی، روانشناسی، تربیت، سیاست اجتماعی و علوم مرتبط. مربیان ویژه، پزشکان، روانشناسان، مربیان، مددکاران اجتماعی و سایر شاغلین در مدارس، موسسات، بخش های بهداشت و درمان و بیمارستان های دولتی و خصوصی در جمهوری مقدونیه و سراسر جهان حق انتشار دارند. هدف مجله به اشتراک گذاشتن و اشاعه دانش بین تمامی رشته هایی است که در زمینه آموزش های ویژه و توانبخشی فعالیت می کنند. همه مقالات در عرض 2 ماه مورد بررسی انتقادی قرار خواهند گرفت، اما تأخیر بیشتر گاهی اجتناب ناپذیر است. تمام دست نوشته ها باید با دستورالعمل های نویسنده مطابقت داشته باشند. حدود 20 مقاله در سال منتشر می شود. JSER اجازه دسترسی آزاد (دسترسی باز) به محتویات خود را می دهد و به نویسندگان این امکان را می دهد تا نسخه پذیرفته شده نهایی مقالات را در هر مخزن سازمانی/مبتنی بر موضوع مطابق با OAI بایگانی کنند. مجله آموزش و پرورش ویژه و توانبخشی به مطالعه علمی معلولیت اختصاص دارد. موضوع گسترده است و شامل، اما نه محدود به، یافته‌های حاصل از مطالعات بیولوژیکی، آموزشی، ژنتیکی، پزشکی، روانپزشکی، روان‌شناختی و جامعه‌شناسی، و مشارکت‌های اخلاقی، فلسفی و حقوقی است که دانش را در مورد پیشگیری و درمان ناتوانی افزایش می‌دهد. و/یا اطلاع رسانی به سیاست و عملکرد عمومی.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید