تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI آپریل ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Journal Of Teacher Education


ناشری با نام مشابه ناشر این مجله در لیست سیاه مجلات خارجی دانشگاه آزاد قرار دارد.
sage
ناشر (ثبت شده در لیست سیاه دانشگاه آزاد)
ادامه مقادیر جدول مربوط به پایگاه داده های بین المللی است.
آمریکا
کشور
۵٫۳۵۷
Impact Factor
0022-4871
ISSN
1552-7816
e-ISSN
1950 تا کنون
مدت فعالیت
SAGE
ناشر
journals.sagepub.com
سایت مجله
Journal Of Teacher Education

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی SSCI ثبت شده است علاوه بر آن این مجله در پایگاه داده Current Contents (موضوع مقالات اخیر) مجلات ISI در دسته بندی Social And Behavioral Sciences نیز ثبت شده است یکی دیگر از پایگاه داده های مهم مجلات ISI، پایگاه داده ESI (لبه فناوری) است که این مجله در این پایگاه داده نیز ثبت شده است این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

ماموریت مجله آموزش معلمان، نشریه برجسته AACTE، خدمت به عنوان یک انجمن تحقیقاتی برای گروه متنوعی از محققان است که در آماده سازی و حمایت مستمر معلمان سرمایه گذاری می کنند و می توانند صدای قابل توجهی در بحث ها و تصمیم گیری داشته باشند. - بررسی مسائل مربوط به آموزش معلمان. یکی از اهداف اساسی مجله، استفاده از شواهد حاصل از تحقیقات دقیق برای شناسایی و پرداختن به مسائل پیچیده روزافزون پیش روی آموزش معلمان در سطوح ملی و جهانی است. این مسائل شامل اما نه محدود به آماده سازی معلمان برای رسیدگی موثر به نیازهای جوانان حاشیه نشین، خانواده ها و جوامع آنها می شود. طراحی و تاثیر برنامه؛ انتخاب، جذب و حفظ معلمان از گروه های کم نمایندگی؛ سیاست محلی و ملی؛ مسئوليت؛ و مسیرهای صدور گواهینامه


JTE نقد کتاب، ارزیابی برنامه یا مقالاتی را که صرفاً برنامه‌ها، اجزای برنامه، دوره‌ها یا تجربیات شخصی را توصیف می‌کنند منتشر نمی‌کند. به‌علاوه، JTE نسخه‌های خطی را که صرفاً در مورد توسعه یا تأیید یک ابزار باشد، نمی‌پذیرد، مگر اینکه استفاده از آن ابزار، داده‌هایی را ارائه دهد که بینش‌های جدیدی در مورد مسائل مرتبط با آموزش معلمان ارائه می‌دهد (MSU، فوریه 2016).

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید