نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | آپریل ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
Journal Of Teacher Education
ناشری با نام مشابه ناشر این مجله در لیست سیاه مجلات خارجی دانشگاه آزاد قرار دارد. | |
sage | ناشر (ثبت شده در لیست سیاه دانشگاه آزاد) |
ادامه مقادیر جدول مربوط به پایگاه داده های بین المللی است. | |
آمریکا | کشور |
۵٫۳۵۷ | Impact Factor |
0022-4871 | ISSN |
1552-7816 | e-ISSN |
1950 تا کنون | مدت فعالیت |
SAGE | ناشر |
journals.sagepub.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q1 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
ماموریت مجله آموزش معلمان، نشریه برجسته AACTE، خدمت به عنوان یک انجمن تحقیقاتی برای گروه متنوعی از محققان است که در آماده سازی و حمایت مستمر معلمان سرمایه گذاری می کنند و می توانند صدای قابل توجهی در بحث ها و تصمیم گیری داشته باشند. - بررسی مسائل مربوط به آموزش معلمان. یکی از اهداف اساسی مجله، استفاده از شواهد حاصل از تحقیقات دقیق برای شناسایی و پرداختن به مسائل پیچیده روزافزون پیش روی آموزش معلمان در سطوح ملی و جهانی است. این مسائل شامل اما نه محدود به آماده سازی معلمان برای رسیدگی موثر به نیازهای جوانان حاشیه نشین، خانواده ها و جوامع آنها می شود. طراحی و تاثیر برنامه؛ انتخاب، جذب و حفظ معلمان از گروه های کم نمایندگی؛ سیاست محلی و ملی؛ مسئوليت؛ و مسیرهای صدور گواهینامه
JTE نقد کتاب، ارزیابی برنامه یا مقالاتی را که صرفاً برنامهها، اجزای برنامه، دورهها یا تجربیات شخصی را توصیف میکنند منتشر نمیکند. بهعلاوه، JTE نسخههای خطی را که صرفاً در مورد توسعه یا تأیید یک ابزار باشد، نمیپذیرد، مگر اینکه استفاده از آن ابزار، دادههایی را ارائه دهد که بینشهای جدیدی در مورد مسائل مرتبط با آموزش معلمان ارائه میدهد (MSU، فوریه 2016).