نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
آمار دانلود مقالات هر مجله | ژانویه ۲۰۲۲ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۵ |
ISI | فوریه ۲۰۲۵ |
SCImago | می ۲۰۲۵ |
ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
لیست سیاه وزارت علوم | اسفند ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | دی ۱۴۰۳ |
مجلات دارای زمان داوری | دسامبر ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | دسامبر ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
آمار دانلود مقالات هر مجله | دسامبر ۲۰۲۴ |
Journal of Teaching and Learning for Graduate Employability
استرالیا | کشور |
1838-3815 | e-ISSN |
2018 تا کنون | مدت فعالیت |
Deakin University | ناشر |
ojs.deakin.edu.au | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Journal of Teaching and Learning for Graduate Employability ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q2 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
JTLGE یک انجمن علمی برای انتشار تحقیقات و روشهای مبتنی بر شواهد نمونه مرتبط با قابلیت استخدام فارغالتحصیلان است. مشارکت در رابطه با هر جنبه ای که به موضوع گسترده اشتغال پذیری فارغ التحصیلان مربوط می شود، از جمله:
سیاست اشتغال فارغ التحصیلان و معیارهای موفقیت:
چگونه قابلیت استخدام فارغ التحصیلان را می توان تعریف، ارزیابی، قضاوت و اندازه گیری کرد، از جمله معیارها و رتبه بندی های بین المللی.
رابطه بین اشتغال پذیری فارغ التحصیلان و دستیابی به ویژگی های فارغ التحصیل، قابلیت های حرفه ای، شهروندی متعهد و یادگیری مادام العمر.
اشتغال فارغ التحصیلان و آینده کار در اقتصاد دیجیتال:
قابلیت استخدام در اقتصاد دیجیتال مختل شده، گواهینامه ها و اعتبارنامه های خرد؛
کارآفرینی و خوداشتغالی؛
استخدام در حال ظهور-چگونه زمینه های حرفه ای به دنبال کارمندان در اقتصاد دیجیتال هستند، نقش خدمات شغلی.
اشتغال پذیری فارغ التحصیلان و موفقیت دانشجویان:
تجربه دانشجویی، یادگیری تلفیقی کار و یادگیری شغلی؛
اخلاق، یکپارچگی تحصیلی و قابلیت ردیابی رسانه های اجتماعی؛
ارزیابی مصنوعات و نمونه کارها
قابلیت استخدام فارغ التحصیلان، مربیان و آکادمی:
مدارک تحصیلی و هدف آموزشی؛
اشتغال پذیری و نیروی کار آموزش عالی در آینده؛
آماده سازی مربیان برای تصویب برنامه های درسی برای اشتغال. آموزش دهندگان، از جمله افراد عادی، را قادر می سازد تا از قابلیت استخدام خود اطمینان حاصل کنند.