تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals می ۲۰۲۵
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله مارس ۲۰۲۵
آمار دانلود مقالات هر مجله ژانویه ۲۰۲۲
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۵
ISI فوریه ۲۰۲۵
SCImago می ۲۰۲۵
ISI Open Access Journals می ۲۰۲۵
لیست سیاه وزارت علوم اسفند ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد دی ۱۴۰۳
مجلات دارای زمان داوری دسامبر ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش دسامبر ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله مارس ۲۰۲۵
آمار دانلود مقالات هر مجله دسامبر ۲۰۲۴

Journal of Teaching and Learning for Graduate Employability


استرالیا
کشور
1838-3815
e-ISSN
2018 تا کنون
مدت فعالیت
Deakin University
ناشر
ojs.deakin.edu.au
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
مجله در فهرست مجلات ISI نیست.

اهداف مجله

JTLGE یک انجمن علمی برای انتشار تحقیقات و روش‌های مبتنی بر شواهد نمونه مرتبط با قابلیت استخدام فارغ‌التحصیلان است. مشارکت در رابطه با هر جنبه ای که به موضوع گسترده اشتغال پذیری فارغ التحصیلان مربوط می شود، از جمله:

سیاست اشتغال فارغ التحصیلان و معیارهای موفقیت:

چگونه قابلیت استخدام فارغ التحصیلان را می توان تعریف، ارزیابی، قضاوت و اندازه گیری کرد، از جمله معیارها و رتبه بندی های بین المللی.
رابطه بین اشتغال پذیری فارغ التحصیلان و دستیابی به ویژگی های فارغ التحصیل، قابلیت های حرفه ای، شهروندی متعهد و یادگیری مادام العمر.

اشتغال فارغ التحصیلان و آینده کار در اقتصاد دیجیتال:

قابلیت استخدام در اقتصاد دیجیتال مختل شده، گواهینامه ها و اعتبارنامه های خرد؛
کارآفرینی و خوداشتغالی؛
استخدام در حال ظهور-چگونه زمینه های حرفه ای به دنبال کارمندان در اقتصاد دیجیتال هستند، نقش خدمات شغلی.

اشتغال پذیری فارغ التحصیلان و موفقیت دانشجویان:

تجربه دانشجویی، یادگیری تلفیقی کار و یادگیری شغلی؛
اخلاق، یکپارچگی تحصیلی و قابلیت ردیابی رسانه های اجتماعی؛
ارزیابی مصنوعات و نمونه کارها

قابلیت استخدام فارغ التحصیلان، مربیان و آکادمی:

مدارک تحصیلی و هدف آموزشی؛
اشتغال پذیری و نیروی کار آموزش عالی در آینده؛
آماده سازی مربیان برای تصویب برنامه های درسی برای اشتغال. آموزش دهندگان، از جمله افراد عادی، را قادر می سازد تا از قابلیت استخدام خود اطمینان حاصل کنند.


برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید