نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | آپریل ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
Journal Of The Academy Of Marketing Science
آمریکا | کشور |
۹٫۴۱۸ | Impact Factor |
۲۱٫۳۱۹ | پنج ساله Impact Factor |
0092-0703 | ISSN |
1552-7824 | e-ISSN |
1973 تا کنون | مدت فعالیت |
Springer Nature | ناشر |
www.springer.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q1 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
مجله آکادمی علوم بازاریابی (JAMS) به مطالعه و بهبود بازاریابی اختصاص دارد و به عنوان یک پیوند حیاتی بین تحقیقات علمی و عمل با انتشار مقالات مبتنی بر تحقیق در حوزه اساسی بازاریابی عمل می کند. دستنوشته هایی که برای بررسی انتشار در JAMS بر اساس سهم بالقوه آنها در پیشرفت علم و/یا عمل بازاریابی مورد قضاوت قرار می گیرد. برای اینکه یک دستنوشته در JAMS منتشر شود، حداقل باید معیارهای زیر را داشته باشد: تمرکز بر یک موضوع اساسی در حوزه بازاریابی، بینشهای اساسی جدیدی که زمینه را ارتقا میبخشد. ، اگر یک قطعه تجربی JAMS متعهد به ارائه نویسندگان باشد: مرورهای به موقع و سازنده دستورالعمل های خاص و گسترده (در صورت لزوم) برای بازنگری یک دستنوشته تصمیمی برای پذیرش یا رد نسخه خطی در اسرع وقت در فرآیند بررسی، دفتر تحریریه JAMS تلاش هماهنگی انجام می دهد. برای اطمینان از چرخش نسخه خطی در کمتر از 40 روز. با این حال، از آنجایی که JAMS متعهد است از منصفانه، آگاهانه، عینی و سازنده بودن بازبینیها اطمینان حاصل کند، ممکن است مواردی وجود داشته باشد که در آن زمان چرخش طولانیتر باشد.