تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI آپریل ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Journal Of The Academy Of Marketing Science



Journal Of The Academy Of Marketing Science

آمریکا
کشور
۹٫۴۱۸
Impact Factor
۲۱٫۳۱۹
پنج ساله Impact Factor
0092-0703
ISSN
1552-7824
e-ISSN
1973 تا کنون
مدت فعالیت
Springer Nature
ناشر
www.springer.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی SSCI ثبت شده است علاوه بر آن این مجله در پایگاه داده Current Contents (موضوع مقالات اخیر) مجلات ISI در دسته بندی Social And Behavioral Sciences نیز ثبت شده است یکی دیگر از پایگاه داده های مهم مجلات ISI، پایگاه داده ESI (لبه فناوری) است که این مجله در این پایگاه داده نیز ثبت شده است این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

اهداف مجله

مجله آکادمی علوم بازاریابی (JAMS) به مطالعه و بهبود بازاریابی اختصاص دارد و به عنوان یک پیوند حیاتی بین تحقیقات علمی و عمل با انتشار مقالات مبتنی بر تحقیق در حوزه اساسی بازاریابی عمل می کند. دستنوشته هایی که برای بررسی انتشار در JAMS بر اساس سهم بالقوه آنها در پیشرفت علم و/یا عمل بازاریابی مورد قضاوت قرار می گیرد. برای اینکه یک دست‌نوشته در JAMS منتشر شود، حداقل باید معیارهای زیر را داشته باشد: تمرکز بر یک موضوع اساسی در حوزه بازاریابی، بینش‌های اساسی جدیدی که زمینه را ارتقا می‌بخشد. ، اگر یک قطعه تجربی JAMS متعهد به ارائه نویسندگان باشد: مرورهای به موقع و سازنده دستورالعمل های خاص و گسترده (در صورت لزوم) برای بازنگری یک دستنوشته تصمیمی برای پذیرش یا رد نسخه خطی در اسرع وقت در فرآیند بررسی، دفتر تحریریه JAMS تلاش هماهنگی انجام می دهد. برای اطمینان از چرخش نسخه خطی در کمتر از 40 روز. با این حال، از آنجایی که JAMS متعهد است از منصفانه، آگاهانه، عینی و سازنده بودن بازبینی‌ها اطمینان حاصل کند، ممکن است مواردی وجود داشته باشد که در آن زمان چرخش طولانی‌تر باشد.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید