| نمایه | آخرین بروز رسانی |
|---|---|
| Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
| ISI | آگوست ۲۰۲۳ |
| SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
| ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
| لیست سیاه وزارت علوم | شهریور ۱۴۰۲ |
| لیست سیاه وزارت بهداشت | شهریور ۱۴۰۲ |
| لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
| مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
| مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
| فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
| آمار دانلود مقالات هر مجله | ژانویه ۲۰۲۲ |
| نمایه | آخرین بروز رسانی |
|---|---|
| Scopus | فوریه ۲۰۲۵ |
| ISI | سپتامبر ۲۰۲۵ |
| SCImago | می ۲۰۲۵ |
| ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
| لیست سیاه وزارت علوم | شهریور ۱۴۰۴ |
| لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
| لیست سیاه دانشگاه آزاد | دی ۱۴۰۳ |
| مجلات دارای زمان داوری | می ۲۰۲۵ |
| مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | می ۲۰۲۵ |
| فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
| آمار دانلود مقالات هر مجله | می ۲۰۲۵ |
Journal Of Transport Economics And Policy
| انگلستان | کشور |
| ۱٫۰۵۳ | Impact Factor |
| 0022-5258 | ISSN |
| 1754-5951 | e-ISSN |
| 1982 تا 1990 و 1994 تا کنون | مدت فعالیت |
| University of Bath | ناشر |
| www.ingentaconnect.com | سایت مجله |
ISI
Scopus این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Journal of Transport Economics and Policy ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
SCImago بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q3 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
JTEP هم از نظر نویسندگان و هم از نظر خوانندگان بین المللی است. از زمان اولین ظهور، بیش از 650 مقاله از اروپا، آمریکای شمالی، حاشیه اقیانوس آرام/استرالیا، آفریقا، آسیا و آمریکای جنوبی منتشر شده است. این تنوع بین المللی در بین خوانندگان نیز منعکس شده است.
این مجله که چهار بار در سال منتشر می شود، تمام شیوه های حمل و نقل و طیف گسترده ای از موضوعات اقتصادی را پوشش می دهد، از جمله: حمل و نقل مسافر، حمل و نقل بار، کشتیرانی، هوانوردی، زیرساخت های حمل و نقل، محیط زیست و انرژی، ترافیک، برنامه ریزی و سیاست، ایمنی، هزینه ها و قیمتگذاری، رقابت، ارزیابی، بهرهوری، تقاضا و کششها، کیفیت خدمات، صرفهجویی در مقیاس، مقررات اقتصادی و انتخاب.