تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI آپریل ۲۰۲۴
SCImago ژانویه ۲۰۲۲
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Journal Of Travel & Tourism Marketing



Journal Of Travel & Tourism Marketing

آمریکا
کشور
۷٫۵۶۴
Impact Factor
۷٫۰۱
پنج ساله Impact Factor
اشتراک نقره ای تهیه کنید
زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه)
اشتراک نقره ای تهیه کنید
زمان داوری مقاله(تصمیم نهایی)
اشتراک نقره ای تهیه کنید
امکان پذیرش مقاله
1054-8408
ISSN
1540-7306
e-ISSN
1992 تا کنون
مدت فعالیت
Taylor & Francis
ناشر
www.tandfonline.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی SSCI ثبت شده است علاوه بر آن این مجله در پایگاه داده Current Contents (موضوع مقالات اخیر) مجلات ISI در دسته بندی Social And Behavioral Sciences نیز ثبت شده است یکی دیگر از پایگاه داده های مهم مجلات ISI، پایگاه داده ESI (لبه فناوری) است که این مجله در این پایگاه داده نیز ثبت شده است این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

اهداف مجله

2020 Impact Factor 7.564 رتبه‌بندی: 7/58 (مهمان‌نوازی، اوقات فراغت، ورزش و گردشگری) © 2021 Clarivate Analytics، Journal Citation Reports®   CiteScore™ 2020: درصد 9.6 و رتبه: 97% 4/120 توسط مدیریت گردشگری و گردشگری Lesculure در 31 مه 2021   مجله   Journal of Travel & Tourism Marketing® یک مجله تحقیقاتی است که به عنوان رسانه ای عمل می کند که از طریق آن محققان و مدیران در زمینه سفر و گردشگری می توانند به تبادل نظر بپردازند و از آخرین تحولات در زمینه گردشگری مطلع شوند. JTTM از ارسال‌های مربوط به شیوه‌های مدیریت بازاریابی، مطالعات تحقیقات کاربردی، بررسی‌های انتقادی در مورد موضوعات اصلی، توسعه فناوری‌ها و ابزارهای جدید در بازاریابی گردشگری، و سیاست‌های تجاری و دولتی مؤثر بر بازاریابی سفر و گردشگری استقبال می‌کند. یکپارچگی بررسی همتایان همه دستنوشته‌های ارسالی در معرض ارزیابی اولیه توسط ویراستار قرار می‌گیرند و در صورت مناسب بودن برای بررسی بیشتر، حداقل دو داور متخصص ناشناس مستقل و ناشناس بررسی می‌شوند. همه بررسی‌های همتا دوسوکور است و ارسال به صورت آنلاین از طریق ScholarOne Manuscripts است. نویسندگان می توانند انتخاب کنند که دسترسی آزاد طلایی را در این مجله منتشر کنند. برای اطلاعات در مورد نحوه ارسال مقاله خود، دستورالعمل های نویسندگان را بخوانید.

فراخوان مقاله

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۴

اشتراک طلایی تهیه کنید


برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید