نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | نوامبر ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | آذر ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
Journal Of Travel & Tourism Marketing
آمریکا | کشور |
۷٫۵۶۴ | Impact Factor |
۷٫۰۱ | پنج ساله Impact Factor |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه) |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | زمان داوری مقاله(تصمیم نهایی) |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | امکان پذیرش مقاله |
1054-8408 | ISSN |
1540-7306 | e-ISSN |
1992 تا کنون | مدت فعالیت |
Taylor & Francis | ناشر |
www.tandfonline.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Journal of Travel and Tourism Marketing ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q1 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
2020 Impact Factor 7.564 رتبهبندی: 7/58 (مهماننوازی، اوقات فراغت، ورزش و گردشگری) © 2021 Clarivate Analytics، Journal Citation Reports® CiteScore™ 2020: درصد 9.6 و رتبه: 97% 4/120 توسط مدیریت گردشگری و گردشگری Lesculure در 31 مه 2021 مجله Journal of Travel & Tourism Marketing® یک مجله تحقیقاتی است که به عنوان رسانه ای عمل می کند که از طریق آن محققان و مدیران در زمینه سفر و گردشگری می توانند به تبادل نظر بپردازند و از آخرین تحولات در زمینه گردشگری مطلع شوند. JTTM از ارسالهای مربوط به شیوههای مدیریت بازاریابی، مطالعات تحقیقات کاربردی، بررسیهای انتقادی در مورد موضوعات اصلی، توسعه فناوریها و ابزارهای جدید در بازاریابی گردشگری، و سیاستهای تجاری و دولتی مؤثر بر بازاریابی سفر و گردشگری استقبال میکند. یکپارچگی بررسی همتایان همه دستنوشتههای ارسالی در معرض ارزیابی اولیه توسط ویراستار قرار میگیرند و در صورت مناسب بودن برای بررسی بیشتر، حداقل دو داور متخصص ناشناس مستقل و ناشناس بررسی میشوند. همه بررسیهای همتا دوسوکور است و ارسال به صورت آنلاین از طریق ScholarOne Manuscripts است. نویسندگان می توانند انتخاب کنند که دسترسی آزاد طلایی را در این مجله منتشر کنند. برای اطلاعات در مورد نحوه ارسال مقاله خود، دستورالعمل های نویسندگان را بخوانید.