نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
آمار دانلود مقالات هر مجله | ژانویه ۲۰۲۲ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۵ |
ISI | فوریه ۲۰۲۵ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
لیست سیاه وزارت علوم | اسفند ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | دی ۱۴۰۳ |
مجلات دارای زمان داوری | دسامبر ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | دسامبر ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
آمار دانلود مقالات هر مجله | دسامبر ۲۰۲۴ |
Journal of Turkish Science Education
ترکیه | کشور |
1304-6020 | ISSN |
2009 تا کنون | مدت فعالیت |
Ekip Limited | ناشر |
www.tused.org | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Journal of Turkish Science Education ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q2 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
مجله آموزش علوم ترکیه (TUSED) مقالات علمی را منتشر می کند که بر آموزش و یادگیری علوم در محیط های مدرسه از اوایل کودکی تا آموزش عالی و همچنین در محل کار و یادگیری غیررسمی که با آموزش علوم مرتبط است، متمرکز است. از این رو، هدف آن پیوند دادن پژوهش با عمل از طریق ارائه اطلاعات، ایده ها، نظرات و بینش است. به عنوان یک مجله بین المللی، TUSED از مشارکت های سراسر جهان استقبال می کند.
در جستجوی تحقیقی برای انتشار، TUSED به دنبال دستنوشتههایی است که به جای تکرار آنچه قبلاً انجام شده و شناخته شده است، به دانش ما در تحقیقات آموزش علوم کمک کند و آن را ارتقا دهد. بنابراین، TUSED همچنین علاقه مند به انتشار تحقیقات معتبر و اصلی است که به قابلیت های جدید یادگیری/تدریس علم و شیوه های نوآورانه در یادگیری/تدریس علم می پردازد. TUSED به ویژه بر تحقیق در عمل آموزشی و واقعیت های تحصیلی در مدارس و دانشگاه ها تأکید دارد. TUSED ممکن است مستقیماً با آموزش علوم مرتبط باشد، اما از نسخه های خطی در زمینه های تحقیقاتی بین رشته ای، به عنوان مثال، علوم، فناوری، مهندسی و ریاضیات (STEM) نیز استقبال می کند.