تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals می ۲۰۲۵
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله مارس ۲۰۲۵
آمار دانلود مقالات هر مجله ژانویه ۲۰۲۲
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۵
ISI فوریه ۲۰۲۵
SCImago می ۲۰۲۵
ISI Open Access Journals می ۲۰۲۵
لیست سیاه وزارت علوم اسفند ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد دی ۱۴۰۳
مجلات دارای زمان داوری دسامبر ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش دسامبر ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله مارس ۲۰۲۵
آمار دانلود مقالات هر مجله دسامبر ۲۰۲۴

Kappa Delta Pi Record



Kappa Delta Pi Record

انگلستان
کشور
اشتراک نقره ای تهیه کنید
زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه)
اشتراک نقره ای تهیه کنید
زمان داوری مقاله(تصمیم نهایی)
اشتراک نقره ای تهیه کنید
امکان پذیرش مقاله
0022-8958
ISSN
2163-1611
e-ISSN
1996 و 2003 و 2015 تا کنون
مدت فعالیت
Taylor & Francis
ناشر
www.tandfonline.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
مجله در فهرست مجلات ISI نیست.

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Kappa Delta Pi Record ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

Kappa Delta Pi Record یک مجله معتبر است که مقالات مبتنی بر تحقیق در مورد موضوعات قانع کننده مرتبط با متخصصان آموزش ملی و بین المللی را ارائه می دهد که در همه سطوح و در طیف گسترده ای از رشته ها و تنظیمات کار و تدریس می کنند. Kappa Delta Pi Record با ارائه مقالاتی در مورد استراتژی‌های آموزشی مبتنی بر شواهد، بررسی طرح‌های خط‌مشی فعلی، نمونه‌هایی از نظریه‌های کاربردی و گزارش‌های تحقیقات اصلی به زبانی که در دسترس و عملی است، رشد حرفه‌ای را در زمینه آموزش ترویج می‌کند. موضوعات مورد علاقه عبارتند از: آموزش متمایز آموزش زبان آموزان زبان انگلیسی برای پایداری ارزیابی دانش آموز رهبری معلم آموزش بین المللی آموزش شهری و روستایی مشارکت خانواده سیاست آموزش عدالت اجتماعی روش های آموزشی مبتنی بر شواهد تحقیق مرتبط با دستورالعمل ها یا سرمقاله های خط مشی در موضوعات به موقع ایده های بیان شده در کاپا دلتا پی رکورد متعلق به نویسندگان است و نظرات رسمی کاپا دلتا پی را منعکس نمی کند. برای اطلاعات در مورد نحوه ارسال مقاله خود، دستورالعمل های نویسندگان را بخوانید.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید