تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI آپریل ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Knowledge Management Research & Practice



Knowledge Management Research & Practice

انگلستان
کشور
۲٫۷۴۴
Impact Factor
۳٫۰۲۷
پنج ساله Impact Factor
اشتراک نقره ای تهیه کنید
زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه)
اشتراک نقره ای تهیه کنید
زمان داوری مقاله(تصمیم نهایی)
اشتراک نقره ای تهیه کنید
امکان پذیرش مقاله
1477-8238
ISSN
1477-8246
e-ISSN
2006 تا کنون
مدت فعالیت
Taylor & Francis
ناشر
www.tandfonline.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی SSCI ثبت شده است علاوه بر آن این مجله در پایگاه داده Current Contents (موضوع مقالات اخیر) مجلات ISI در دسته بندی Social And Behavioral Sciences نیز ثبت شده است یکی دیگر از پایگاه داده های مهم مجلات ISI، پایگاه داده ESI (لبه فناوری) است که این مجله در این پایگاه داده نیز ثبت شده است این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

اهداف مجله

مدیریت دانش اصطلاحی است که از زمانی که برای اولین بار در دهه 1980 ابداع شد، راه خود را به جریان اصلی هر دو عرصه آکادمیک و تجاری وارد کرده است. علاقه در دهه گذشته به سرعت افزایش یافته است و هیچ نشانه ای از کاهش نشان نمی دهد. وضعیت فعلی حوزه مدیریت دانش این است که چهار حوزه همپوشانی را در بر می گیرد: مدیریت دانش (ایجاد/کسب، اشتراک، حفظ، ذخیره، استفاده، به روز رسانی، بازنشستگی) یادگیری سازمانی سرمایه فکری، اقتصاد دانش در داخل (و در سراسر) مدیریت دانش. باید به مسائل مربوط به فناوری، مردم، فرهنگ و سیستم ها بپردازد. شاید در نتیجه این تنوع، ادبیات مدیریت دانش در حال حاضر پراکنده است. بسیاری از تأثیرگذارترین مقالات در مورد مدیریت دانش در مجلاتی در زمینه های متنوعی مانند سیستم های اطلاعاتی، مدیریت عمومی، استراتژی، جامعه شناسی سازمانی یا منابع انسانی منتشر می شوند. ادبیات نیز اغلب، تا حدودی گمراه‌کننده، موضوع را به صورت دوپاره ارائه می‌کند. نمونه‌های کنونی این «انشقاق‌ها»، که بیشتر باید بحث باشد، شامل مواردی است که بین مکتب‌های فکری «رمزگذاری» و «همکاری» و بین رویکردهای «غربی» (به معنای آمریکای شمالی) و «شرقی» (به معنای ژاپنی) است. هدف این مجله نه تنها تطبیق این دیدگاه‌ها و دیدگاه‌های دیگر، بلکه جستجوی نقاط مشترک بین آنهاست. اهداف و محتوا کلی ارائه خروجی برای مقالات با کیفیت بالا و بررسی شده در تمام جنبه های مدیریت دانش. این نه تنها شامل سطوح متمرکز بر سطح سازمانی می شود، بلکه همه سطوح از سطح فردی گرفته تا کشور یا حرفه را شامل می شود. این شامل هر دو جنبه نظری و عملی و به ویژه رابطه بین این دو خواهد بود. تأکید ویژه ای بر رویکردهای بین رشته ای، و اختلاط موضوعات «سخت» (مثلاً فناوری) و «نرم» (مانند فرهنگی یا انگیزشی) خواهد بود. از مشارکت های دقیق دانشگاهیان و متخصصان استقبال می شود. مقالات ممکن است مقالات پژوهشی تجربی، مقالات نظری، مقالات مفهومی، مطالعات موردی یا نظرسنجی باشند. KMRP نیاز به مجله ای را برطرف می کند که به طور خاص بر مدیریت دانش متمرکز باشد که بالاترین استانداردهای سخت گیری را حفظ کند و مقالاتی را منتشر کند که منعکس کننده کار چند رشته ای و/یا ادغام مفهومی بیشتری نسبت به مواردی است که در حال حاضر در رسانه های موجود منتشر می شود. تمرکز بین رشته‌ای همچنین به مقالات موجود در مجله این امکان را می‌دهد تا به تنش‌های مهم دیگر در زمینه مدیریت دانش بپردازند، مانند تنش‌های بین: استراتژی و عملیات افراد و فناوری نیازهای کوتاه‌مدت و بلندمدت سازمان و نویسندگان فردی می‌توانند انتخاب کنید که دسترسی آزاد طلایی را در این مجله منتشر کنید. برای اطلاعات در مورد نحوه ارسال مقاله خود، دستورالعمل های نویسندگان را بخوانید.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید