نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | آپریل ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
Knowledge Management Research & Practice
انگلستان | کشور |
۲٫۷۴۴ | Impact Factor |
۳٫۰۲۷ | پنج ساله Impact Factor |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه) |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | زمان داوری مقاله(تصمیم نهایی) |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | امکان پذیرش مقاله |
1477-8238 | ISSN |
1477-8246 | e-ISSN |
2006 تا کنون | مدت فعالیت |
Taylor & Francis | ناشر |
www.tandfonline.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q1 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
مدیریت دانش اصطلاحی است که از زمانی که برای اولین بار در دهه 1980 ابداع شد، راه خود را به جریان اصلی هر دو عرصه آکادمیک و تجاری وارد کرده است. علاقه در دهه گذشته به سرعت افزایش یافته است و هیچ نشانه ای از کاهش نشان نمی دهد. وضعیت فعلی حوزه مدیریت دانش این است که چهار حوزه همپوشانی را در بر می گیرد: مدیریت دانش (ایجاد/کسب، اشتراک، حفظ، ذخیره، استفاده، به روز رسانی، بازنشستگی) یادگیری سازمانی سرمایه فکری، اقتصاد دانش در داخل (و در سراسر) مدیریت دانش. باید به مسائل مربوط به فناوری، مردم، فرهنگ و سیستم ها بپردازد. شاید در نتیجه این تنوع، ادبیات مدیریت دانش در حال حاضر پراکنده است. بسیاری از تأثیرگذارترین مقالات در مورد مدیریت دانش در مجلاتی در زمینه های متنوعی مانند سیستم های اطلاعاتی، مدیریت عمومی، استراتژی، جامعه شناسی سازمانی یا منابع انسانی منتشر می شوند. ادبیات نیز اغلب، تا حدودی گمراهکننده، موضوع را به صورت دوپاره ارائه میکند. نمونههای کنونی این «انشقاقها»، که بیشتر باید بحث باشد، شامل مواردی است که بین مکتبهای فکری «رمزگذاری» و «همکاری» و بین رویکردهای «غربی» (به معنای آمریکای شمالی) و «شرقی» (به معنای ژاپنی) است. هدف این مجله نه تنها تطبیق این دیدگاهها و دیدگاههای دیگر، بلکه جستجوی نقاط مشترک بین آنهاست. اهداف و محتوا کلی ارائه خروجی برای مقالات با کیفیت بالا و بررسی شده در تمام جنبه های مدیریت دانش. این نه تنها شامل سطوح متمرکز بر سطح سازمانی می شود، بلکه همه سطوح از سطح فردی گرفته تا کشور یا حرفه را شامل می شود. این شامل هر دو جنبه نظری و عملی و به ویژه رابطه بین این دو خواهد بود. تأکید ویژه ای بر رویکردهای بین رشته ای، و اختلاط موضوعات «سخت» (مثلاً فناوری) و «نرم» (مانند فرهنگی یا انگیزشی) خواهد بود. از مشارکت های دقیق دانشگاهیان و متخصصان استقبال می شود. مقالات ممکن است مقالات پژوهشی تجربی، مقالات نظری، مقالات مفهومی، مطالعات موردی یا نظرسنجی باشند. KMRP نیاز به مجله ای را برطرف می کند که به طور خاص بر مدیریت دانش متمرکز باشد که بالاترین استانداردهای سخت گیری را حفظ کند و مقالاتی را منتشر کند که منعکس کننده کار چند رشته ای و/یا ادغام مفهومی بیشتری نسبت به مواردی است که در حال حاضر در رسانه های موجود منتشر می شود. تمرکز بین رشتهای همچنین به مقالات موجود در مجله این امکان را میدهد تا به تنشهای مهم دیگر در زمینه مدیریت دانش بپردازند، مانند تنشهای بین: استراتژی و عملیات افراد و فناوری نیازهای کوتاهمدت و بلندمدت سازمان و نویسندگان فردی میتوانند انتخاب کنید که دسترسی آزاد طلایی را در این مجله منتشر کنید. برای اطلاعات در مورد نحوه ارسال مقاله خود، دستورالعمل های نویسندگان را بخوانید.