تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals می ۲۰۲۵
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله مارس ۲۰۲۵
آمار دانلود مقالات هر مجله ژانویه ۲۰۲۲
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۵
ISI فوریه ۲۰۲۵
SCImago می ۲۰۲۵
ISI Open Access Journals می ۲۰۲۵
لیست سیاه وزارت علوم اسفند ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد دی ۱۴۰۳
مجلات دارای زمان داوری دسامبر ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش دسامبر ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله مارس ۲۰۲۵
آمار دانلود مقالات هر مجله دسامبر ۲۰۲۴

Kuram ve Uygulamada Egitim Bilimleri


ترکیه
کشور
2630-5984
ISSN
2148-7561
e-ISSN
2008 تا 2022
مدت فعالیت
EDAM-Education Consultancy Limited
ناشر
jestp.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
مجله در فهرست مجلات ISI نیست.

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

مجله به علت کیفیت پایین دیگر در فهرست Scopusنیست. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

علوم تربیتی: تئوری و عمل (که قبلاً به عنوان Kuram ve Uygulamada Eğitim Bilimleri یا KUYEB شناخته می شد) یک مجله علمی بین المللی برای انتشار تحقیقات با کیفیت بالا است که تمام جنبه های آموزشی و موضوعات مرتبط با آموزش را پوشش می دهد.

هدف و دامنه این مجله انتشار مقالات تحقیقاتی است که از نظر طراحی، روش و/یا یافته‌ها از اهمیت بین‌المللی در زمینه‌های آموزشی برخوردار باشند. هدف این مجله انتشار مقالات با کیفیت بالا با تمرکز بر آموزش از منظر بسیار گسترده است.

علوم تربیتی: تئوری و عمل، گزارش‌های تحقیقاتی بررسی شده را منتشر می‌کند که بر روی آموزش، روان‌شناسی تربیتی و رشد، آموزش، فناوری در آموزش و سایر زمینه‌های مرتبط متمرکز شده‌اند و تحقیقات انجام شده در رشته‌های مختلف مختلف را گرد هم می‌آورد. این مجله از مقالات ارسالی با تمرکز بر هر مرحله آموزشی، از جمله دوران کودکی، ابتدایی، متوسطه و آموزش عالی استقبال می کند.

مطالعاتی که به وضوح به دانش فعلی آموزش و تأثیرات آن بر نهادها، جامعه و سیاست اجتماعی کمک می کند در اولویت قرار دارند. علوم تربیتی: تئوری و عمل عمدتاً گزارش‌های کمی تجربی را با روش‌شناسی پیچیده و تجزیه و تحلیل داده‌ها منتشر می‌کند. همچنین اولویت با بررسی سیستماتیک و متاآنالیز است.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید