نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
آمار دانلود مقالات هر مجله | ژانویه ۲۰۲۲ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۵ |
ISI | فوریه ۲۰۲۵ |
SCImago | می ۲۰۲۵ |
ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
لیست سیاه وزارت علوم | اسفند ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | دی ۱۴۰۳ |
مجلات دارای زمان داوری | دسامبر ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | دسامبر ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
آمار دانلود مقالات هر مجله | دسامبر ۲۰۲۴ |
Kuram ve Uygulamada Egitim Bilimleri
ترکیه | کشور |
2630-5984 | ISSN |
2148-7561 | e-ISSN |
2008 تا 2022 | مدت فعالیت |
EDAM-Education Consultancy Limited | ناشر |
jestp.com | سایت مجله |
مجله به علت کیفیت پایین دیگر در فهرست Scopusنیست. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q3 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
علوم تربیتی: تئوری و عمل (که قبلاً به عنوان Kuram ve Uygulamada Eğitim Bilimleri یا KUYEB شناخته می شد) یک مجله علمی بین المللی برای انتشار تحقیقات با کیفیت بالا است که تمام جنبه های آموزشی و موضوعات مرتبط با آموزش را پوشش می دهد.
هدف و دامنه این مجله انتشار مقالات تحقیقاتی است که از نظر طراحی، روش و/یا یافتهها از اهمیت بینالمللی در زمینههای آموزشی برخوردار باشند. هدف این مجله انتشار مقالات با کیفیت بالا با تمرکز بر آموزش از منظر بسیار گسترده است.
علوم تربیتی: تئوری و عمل، گزارشهای تحقیقاتی بررسی شده را منتشر میکند که بر روی آموزش، روانشناسی تربیتی و رشد، آموزش، فناوری در آموزش و سایر زمینههای مرتبط متمرکز شدهاند و تحقیقات انجام شده در رشتههای مختلف مختلف را گرد هم میآورد. این مجله از مقالات ارسالی با تمرکز بر هر مرحله آموزشی، از جمله دوران کودکی، ابتدایی، متوسطه و آموزش عالی استقبال می کند.
مطالعاتی که به وضوح به دانش فعلی آموزش و تأثیرات آن بر نهادها، جامعه و سیاست اجتماعی کمک می کند در اولویت قرار دارند. علوم تربیتی: تئوری و عمل عمدتاً گزارشهای کمی تجربی را با روششناسی پیچیده و تجزیه و تحلیل دادهها منتشر میکند. همچنین اولویت با بررسی سیستماتیک و متاآنالیز است.