نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
آمار دانلود مقالات هر مجله | ژانویه ۲۰۲۲ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۵ |
ISI | فوریه ۲۰۲۵ |
SCImago | می ۲۰۲۵ |
ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
لیست سیاه وزارت علوم | اسفند ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | دی ۱۴۰۳ |
مجلات دارای زمان داوری | دسامبر ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | دسامبر ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
آمار دانلود مقالات هر مجله | دسامبر ۲۰۲۴ |
La Revue du MAUSS
فرانسه | کشور |
1247-4819 | ISSN |
2001 تا کنون | مدت فعالیت |
Editions La Decouverte | ناشر |
www.revuedumauss.com.fr | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام La Revue du MAUSS ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q4 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
تصمیم برای تأسیس Revue du MAUSS در سال 1981 توسط تعدادی از دانشگاهیان، جامعه شناسان، اقتصاددانان یا مردم شناسان فرانسوی که از تکامل علوم اجتماعی در آن زمان ناراضی بودند، اتخاذ شد. آنها آنها را به خاطر تسلیم شدن بیشتر و بیشتر به هژمونی مدل اقتصادی و یک بینش صرفا ابزاری از دموکراسی و روابط اجتماعی سرزنش کردند.
ارجاع به مارسل ماوس و نقد فایدهگرایی که الهامبخش مکتب جامعهشناسی فرانسه در پی امیل دورکیم بود، امکان گردآوری انرژیهای انتقادی را بهطور کافی روشن و واضح فراهم کرد. بنابراین انجمنی در سال 1901 ایجاد شد که بلافاصله تصمیم گرفت یک بررسی را منتشر کند، که در ابتدا به شیوه ای بسیار متواضع به عنوان ابزاری برای ارتباط و بحث که هم می تواند خطرات نظری پروژه را به عهده بگیرد و هم برای افراد غیر آکادمیک باز است، در نظر گرفته شد. فعالان و هرکسی که می خواهد به خارج از سازمان گرایی انضباطی و اصطلاحات تخصصی دانشگاهی فکر کند.