نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | آپریل ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
Language And Education
انگلستان | کشور |
۲٫۰۳۲ | Impact Factor |
۲٫۷۴۲ | پنج ساله Impact Factor |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه) |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | زمان داوری مقاله(تصمیم نهایی) |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | امکان پذیرش مقاله |
0950-0782 | ISSN |
1747-7581 | e-ISSN |
1987 تا کنون | مدت فعالیت |
Taylor & Francis | ناشر |
www.tandfonline.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q1 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
2019 Impact Factor 1.531 رتبهبندی: 38/187 (زبانشناسی) 121/263 (تحقیقات آموزشی و آموزشی) © 2020 Thomson Reuters, 2019 Journal Citation Reports® 2019 CiteScore 2.5 - ارزشهایی از آموزش موضوعهای اخیر برای زبان Scopusum و ارائه میکند. و مسائل زبان و سواد که ارتباط مستقیمی با فکر و عمل در آموزش دارد. مقالات مفاهیم مهم و به خوبی از موضوع خود برای یک یا چند مورد زیر استخراج می کنند: خط مشی، برنامه درسی، آموزش یا ارزشیابی در آموزش. وظیفه مجله تشویق متخصصان و پژوهشگران زبان در آموزش و زبانشناسان آموزشی است تا مطالب خود را به گونه ای سازماندهی و ارائه دهند که پیامدهای آموزشی آن را برجسته کند و از این طریق بر نظریه پردازان و دست اندرکاران آموزشی تأثیر بگذارد و منجر به بهبود نتایج آموزشی برای دانش آموزان شود. . مقالات مربوط به تمام جنبه های آموزش زبان به زبان غالب کشور، جامعه یا سیستم آموزشی مورد نظر مورد استقبال قرار می گیرد. این شامل آموزش زبان مادری و زبان دوم، مسائل مربوط به آموزش غوطه وری، آموزش زبان مبتنی بر محتوا، CLIL، دو/چندزبانگی، و آموزش متوسط می شود. با این حال، وظایف زبان و آموزش شامل آموزش زبان های خارجی مدرن (یعنی زبان های خارجی مدرن یا انگلیسی به عنوان یک زبان خارجی) نمی شود. خط مشی بررسی همتایان: همه مقالات پژوهشی این مجله بر اساس غربالگری اولیه ویراستار و داوری ناشناس توسط حداقل دو داور ناشناس، تحت بررسی دقیق همتایان قرار گرفته اند. نویسندگان می توانند انتخاب کنند که دسترسی آزاد طلایی را در این مجله منتشر کنند. برای اطلاعات در مورد نحوه ارسال مقاله خود، دستورالعمل های نویسندگان را بخوانید.