تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI آپریل ۲۰۲۴
SCImago ژانویه ۲۰۲۲
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Language And Education



Language And Education

انگلستان
کشور
۲٫۰۳۲
Impact Factor
۲٫۷۴۲
پنج ساله Impact Factor
اشتراک نقره ای تهیه کنید
زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه)
اشتراک نقره ای تهیه کنید
زمان داوری مقاله(تصمیم نهایی)
اشتراک نقره ای تهیه کنید
امکان پذیرش مقاله
0950-0782
ISSN
1747-7581
e-ISSN
1987 تا کنون
مدت فعالیت
Taylor & Francis
ناشر
www.tandfonline.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه های استنادی SSCI و AHCI ثبت شده است علاوه بر آن در پایگاه داده Current Contents مجلات ISI در دو دسته بندی ثبت شده است. این دسته بندی ها عبارتند از:
  • Arts & Humanities
  • Social And Behavioral Sciences
یکی دیگر از پایگاه داده های مهم مجلات ISI، پایگاه داده ESI (لبه فناوری) است که این مجله در این پایگاه داده نیز ثبت شده است این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

اهداف مجله

2019 Impact Factor 1.531 رتبه‌بندی: 38/187 (زبان‌شناسی) 121/263 (تحقیقات آموزشی و آموزشی) © 2020 Thomson Reuters, 2019 Journal Citation Reports®   2019 CiteScore 2.5 - ارزش‌هایی از آموزش موضوع‌های اخیر برای زبان Scopusum و ارائه می‌کند. و مسائل زبان و سواد که ارتباط مستقیمی با فکر و عمل در آموزش دارد. مقالات مفاهیم مهم و به خوبی از موضوع خود برای یک یا چند مورد زیر استخراج می کنند: خط مشی، برنامه درسی، آموزش یا ارزشیابی در آموزش. وظیفه مجله تشویق متخصصان و پژوهشگران زبان در آموزش و زبانشناسان آموزشی است تا مطالب خود را به گونه ای سازماندهی و ارائه دهند که پیامدهای آموزشی آن را برجسته کند و از این طریق بر نظریه پردازان و دست اندرکاران آموزشی تأثیر بگذارد و منجر به بهبود نتایج آموزشی برای دانش آموزان شود. . مقالات مربوط به تمام جنبه های آموزش زبان به زبان غالب کشور، جامعه یا سیستم آموزشی مورد نظر مورد استقبال قرار می گیرد. این شامل آموزش زبان مادری و زبان دوم، مسائل مربوط به آموزش غوطه وری، آموزش زبان مبتنی بر محتوا، CLIL، دو/چندزبانگی، و آموزش متوسط ​​می شود. با این حال، وظایف زبان و آموزش شامل آموزش زبان های خارجی مدرن (یعنی زبان های خارجی مدرن یا انگلیسی به عنوان یک زبان خارجی) نمی شود. خط مشی بررسی همتایان: همه مقالات پژوهشی این مجله بر اساس غربالگری اولیه ویراستار و داوری ناشناس توسط حداقل دو داور ناشناس، تحت بررسی دقیق همتایان قرار گرفته اند. نویسندگان می توانند انتخاب کنند که دسترسی آزاد طلایی را در این مجله منتشر کنند. برای اطلاعات در مورد نحوه ارسال مقاله خود، دستورالعمل های نویسندگان را بخوانید.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید