تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI آپریل ۲۰۲۴
SCImago ژانویه ۲۰۲۲
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Language Assessment Quarterly



Language Assessment Quarterly

آمریکا
کشور
۱٫۶۶۷
Impact Factor
۱٫۸۲
پنج ساله Impact Factor
اشتراک نقره ای تهیه کنید
زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه)
اشتراک نقره ای تهیه کنید
زمان داوری مقاله(تصمیم نهایی)
اشتراک نقره ای تهیه کنید
امکان پذیرش مقاله
1543-4303
ISSN
1543-4311
e-ISSN
2009 تا کنون
مدت فعالیت
Taylor & Francis
ناشر
www.tandfonline.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه های استنادی SSCI و AHCI ثبت شده است علاوه بر آن در پایگاه داده Current Contents مجلات ISI در دو دسته بندی ثبت شده است. این دسته بندی ها عبارتند از:
  • Arts & Humanities
  • Social And Behavioral Sciences
یکی دیگر از پایگاه داده های مهم مجلات ISI، پایگاه داده ESI (لبه فناوری) است که این مجله در این پایگاه داده نیز ثبت شده است این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

اهداف مجله

ضریب تاثیر 5 ساله 2019: 1.198 ضریب تاثیر 2019: 0.729 رتبه: 55/60 (روانشناسی، آموزشی) و 109/187 (زبانشناسی) : یک مجله بین المللی (LAQ) به پیشرفت تئوری، تحقیق و عمل در ارزیابی زبان اول، دوم و خارجی برای دانش آموزان مدرسه، کالج و دانشگاه اختصاص دارد. برای اشتغال؛ و برای مهاجرت و شهروندی. LAQ مقالات اصلی را منتشر می کند که به مسائل نظری، تحقیقات تجربی، و استانداردهای حرفه ای و اخلاقیات مربوط به ارزیابی زبان، و همچنین مقالات بین رشته ای در مورد موضوعات مرتبط، و گزارش هایی از توسعه آزمون زبان و تمرین تست می پردازد. همه مقالات به صورت تخصصی بررسی می شوند. فصلنامه ارزیابی زبان انواع مقالات زیر را می پذیرد: مقالات کامل، تفسیر، نقد کتاب، بررسی تست، مصاحبه و مشاوره عملی. این مجله برای مخاطبان بین المللی هدایت می شود. نمونه هایی از زمینه های موضوعی مناسب برای LAQ عبارتند از: ارزیابی از سراسر جهان در تمام سطوح آموزشی از جمله اهداف خاص. ارزیابی برای مهاجرت و شهروندی و سایر زمینه های "دروازه نگهدارنده". مسائل مربوط به اعتبار، قابلیت اطمینان، انصاف، دسترسی، تسهیلات، مدیریت، و راه حل های حقوقی؛ ارزیابی در جمعیت های متنوع فرهنگی و/یا زبانی؛ استانداردهای حرفه ای و شیوه های اخلاقی برای متخصصان ارزیابی؛ رابط بین رشته ای بین ارزیابی زبان و یادگیری؛ مسائل مربوط به فناوری و ارزیابی مبتنی بر رایانه؛ روش ها و تکنیک های ابتکاری و عملی در توسعه ابزارهای ارزیابی؛ روندهای اخیر در تحلیل عملکرد؛ و مسائل اجتماعی-سیاسی و اجتماعی-اقتصادی دغدغه متخصصان ارزیابی. لطفاً توجه داشته باشید که این مجله فقط نسخه های خطی را به زبان انگلیسی منتشر می کند. بررسی همتایان: همه مقالات تحقیقاتی در این مجله بر اساس غربالگری اولیه ویراستار و بررسی کور ناشناس حداقل توسط دو داور، تحت بررسی دقیق همتایان قرار گرفته‌اند. اگر نسخه قبلی نسخه اصلی نویسنده خود را در سرور پیش چاپ به اشتراک گذاشته اید، لطفاً توجه داشته باشید که ناشناس بودن نمی تواند تضمین شود. اطلاعات بیشتر در مورد خط‌مشی پیش‌چاپ و الزامات استناد را می‌توانید در صفحه خدمات نویسنده پیش‌چاپ ما بیابید. دفتر انتشار: Taylor & Francis, Inc., 530 Walnut Street, Suite 850, Philadelphia, PA 19106.   برای اطلاعات در مورد نحوه ارسال مقاله خود دستورالعمل های نویسندگان را بخوانید.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید