تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI آپریل ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Language Awareness



Language Awareness

انگلستان
کشور
۱٫۶۵۴
Impact Factor
۱٫۹۰۷
پنج ساله Impact Factor
اشتراک نقره ای تهیه کنید
زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه)
اشتراک نقره ای تهیه کنید
زمان داوری مقاله(تصمیم نهایی)
اشتراک نقره ای تهیه کنید
امکان پذیرش مقاله
0965-8416
ISSN
1747-7565
e-ISSN
1992 تا کنون
مدت فعالیت
Taylor & Francis
ناشر
www.tandfonline.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه های استنادی SSCI و AHCI ثبت شده است یکی دیگر از پایگاه داده های مهم مجلات ISI، پایگاه داده ESI (لبه فناوری) است که این مجله در این پایگاه داده نیز ثبت شده است این مجله در لیست سالانه مجلات JCR ذکر نشده است و در این لیست موجود نیست. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

اهداف مجله

Language Awareness یک مجله بین المللی با داوری است که از نظر تئوری و روش شناختی مطالعات دقیقی را در رابطه با آگاهی زبان منتشر می کند. این مجله تلاش می‌کند تا از نظر زبان و زمینه‌ها در تمام سطوح آموزشی فراگیر باشد. این شامل تحقیقاتی است که در محیط های یادگیری طبیعی و آموزش داده شده با رویکردهای نظری و روش شناختی مختلف انجام شده است. اگرچه این مجله در درجه اول از مطالعات مرتبط با یادگیری و آموزش L2 دعوت می کند، اما از تحقیقات مربوط به استفاده از زبان اول و آگاهی از زبان نیز استقبال می کند. مفهوم "آگاهی زبان" طیف وسیعی از مسائل مربوط به یادگیری و آموزش L2 را در بر می گیرد، از جمله، اما نه محدود به، موارد زیر: • نقش شناخت (به عنوان مثال، توجه، توجه، آگاهی) در یادگیری L2 • دانش صریح، یادگیری صریح و آموزش صریح در یادگیری L2 • کارکرد فراشناخت در آگاهی زبان، یادگیری و آموزش • تکنیک ها و فناوری آموزشی در رابطه با آگاهی زبان • روانشناسی زبان آموز و واسطه آن در آگاهی از زبان • رابطه بین دو/چندزبانی، ترجمان زبان و آگاهی از زبان • آگاهی زبان انتقادی (به عنوان مثال، آگاهی از نحوه نمایه‌سازی ساختارهای قدرت توسط استفاده از زبان) این مجله بیشتر میزبان مسائل مربوط به آگاهی از زبان معلم است، از جمله: • باورهای معلم در مورد یادگیری زبان، استفاده از زبان، و آموزش • روانشناسی معلم و آن میانجی‌گری آگاهی از زبان معلم • دانش حرفه‌ای در رابطه با زبان یادگیری و آموزش • آموزش معلمی که آگاهی زبان را هدف قرار می‌دهد رویه‌های داوری این مجله از مقالات ارسالی با بالاترین کیفیت علمی و حرفه‌ای دعوت می‌کند. مقالات به صورت ناشناس توسط حداقل دو کارشناس بررسی می شوند. نویسندگان می توانند انتخاب کنند که دسترسی آزاد طلایی را در این مجله منتشر کنند. برای اطلاعات در مورد نحوه ارسال مقاله خود، دستورالعمل های نویسندگان را بخوانید.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید