نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | آپریل ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
Language Awareness
انگلستان | کشور |
۱٫۶۵۴ | Impact Factor |
۱٫۹۰۷ | پنج ساله Impact Factor |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه) |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | زمان داوری مقاله(تصمیم نهایی) |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | امکان پذیرش مقاله |
0965-8416 | ISSN |
1747-7565 | e-ISSN |
1992 تا کنون | مدت فعالیت |
Taylor & Francis | ناشر |
www.tandfonline.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q1 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
Language Awareness یک مجله بین المللی با داوری است که از نظر تئوری و روش شناختی مطالعات دقیقی را در رابطه با آگاهی زبان منتشر می کند. این مجله تلاش میکند تا از نظر زبان و زمینهها در تمام سطوح آموزشی فراگیر باشد. این شامل تحقیقاتی است که در محیط های یادگیری طبیعی و آموزش داده شده با رویکردهای نظری و روش شناختی مختلف انجام شده است. اگرچه این مجله در درجه اول از مطالعات مرتبط با یادگیری و آموزش L2 دعوت می کند، اما از تحقیقات مربوط به استفاده از زبان اول و آگاهی از زبان نیز استقبال می کند. مفهوم "آگاهی زبان" طیف وسیعی از مسائل مربوط به یادگیری و آموزش L2 را در بر می گیرد، از جمله، اما نه محدود به، موارد زیر: • نقش شناخت (به عنوان مثال، توجه، توجه، آگاهی) در یادگیری L2 • دانش صریح، یادگیری صریح و آموزش صریح در یادگیری L2 • کارکرد فراشناخت در آگاهی زبان، یادگیری و آموزش • تکنیک ها و فناوری آموزشی در رابطه با آگاهی زبان • روانشناسی زبان آموز و واسطه آن در آگاهی از زبان • رابطه بین دو/چندزبانی، ترجمان زبان و آگاهی از زبان • آگاهی زبان انتقادی (به عنوان مثال، آگاهی از نحوه نمایهسازی ساختارهای قدرت توسط استفاده از زبان) این مجله بیشتر میزبان مسائل مربوط به آگاهی از زبان معلم است، از جمله: • باورهای معلم در مورد یادگیری زبان، استفاده از زبان، و آموزش • روانشناسی معلم و آن میانجیگری آگاهی از زبان معلم • دانش حرفهای در رابطه با زبان یادگیری و آموزش • آموزش معلمی که آگاهی زبان را هدف قرار میدهد رویههای داوری این مجله از مقالات ارسالی با بالاترین کیفیت علمی و حرفهای دعوت میکند. مقالات به صورت ناشناس توسط حداقل دو کارشناس بررسی می شوند. نویسندگان می توانند انتخاب کنند که دسترسی آزاد طلایی را در این مجله منتشر کنند. برای اطلاعات در مورد نحوه ارسال مقاله خود، دستورالعمل های نویسندگان را بخوانید.