تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI آپریل ۲۰۲۴
SCImago ژانویه ۲۰۲۲
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Language Culture And Curriculum



Language Culture And Curriculum

انگلستان
کشور
۱٫۴۳۹
Impact Factor
۲٫۶۰۴
پنج ساله Impact Factor
0790-8318
ISSN
1747-7573
e-ISSN
1988 تا کنون
مدت فعالیت
Taylor & Francis
ناشر
www.tandfonline.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه های استنادی SSCI و AHCI ثبت شده است یکی دیگر از پایگاه داده های مهم مجلات ISI، پایگاه داده ESI (لبه فناوری) است که این مجله در این پایگاه داده نیز ثبت شده است این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

اهداف مجله

2019 Impact Factor 0.895 رتبه‌بندی: 94/187 (زبان‌شناسی) 213/263 (تحقیقات آموزشی و آموزشی) © 2020 تامسون رویترز، 2019  Journal Citation Reports®   2019 CiteScore 2.1 - ارزش‌هایی که به خوبی از زبان Scopus است. به دنبال ارتقای درک روابط بین سه بعد عنوان خود است. از کارهای مربوط به طیف گسترده ای از زبان ها (زبان های مادری، انگلیسی جهانی، خارجی، اقلیت، مهاجر، میراثی یا زبان های در خطر انقراض) در زمینه آموزش دوزبانه و چند زبانه و یادگیری زبان اول، دوم یا اضافی استقبال می کند. بر تحقیق در زمینه محتوای فرهنگی، سواد یا مطالعات بین فرهنگی و فراملی، که معمولاً به توسعه، سازماندهی یا اجرای برنامه درسی مربوط می شود، تمرکز دارد. این مجله همچنین شامل مطالعات آموزش زبان، آموزش معلمان، روش های تدریس و خط مشی زبان در آموزش است. این برای بررسی نگرش‌ها، باورها و هویت‌های زبانی و همچنین مشارکت‌های مربوط به فرآیندهای یادگیری زبان و شیوه‌های زبان در داخل و خارج از کلاس درس باز است. زبان، فرهنگ و برنامه درسی ارسالی از انواع رویکردهای انضباطی را تشویق می کند. از زمان آغاز به کار خود در سال 1988، این مجله سعی کرده است طیف گسترده ای از موضوعات را پوشش دهد و مقالاتی از نویسندگان از تمام قاره ها منتشر کرده است. تیلور و فرانسیس تمام تلاش خود را می کنند تا از صحت همه اطلاعات ("محتوا") موجود در انتشارات ما اطمینان حاصل کنند. با این حال، تیلور و فرانسیس، نمایندگان ما، و مجوز دهندگان ما هیچ گونه نمایندگی یا ضمانتی در مورد صحت، کامل بودن، یا مناسب بودن برای هر هدفی از محتوا ندارند. هر گونه نظر و دیدگاهی که در این نشریه بیان شده است، نظرات و دیدگاه های نویسندگان است و دیدگاه های تیلور و فرانسیس یا تایید آن نیست. صحت محتوا نباید به آن تکیه کرد و باید به طور مستقل با منابع اولیه اطلاعات تأیید شود. تیلور و فرانسیس مسئولیتی در قبال هیچ گونه ضرر، اقدام، ادعا، دادرسی، مطالبات، هزینه ها، هزینه ها، خسارات و سایر تعهدات به هر نحوی که به طور مستقیم یا غیرمستقیم در ارتباط با یا ناشی از استفاده از محتوای. شرایط و ضوابط دسترسی و استفاده را می توان در http://www.tandfonline.com/page/terms-and-conditions یافت. نویسندگان می توانند انتخاب کنند که دسترسی آزاد طلایی را در این مجله منتشر کنند. برای اطلاعات در مورد نحوه ارسال مقاله خود، دستورالعمل های نویسندگان را بخوانید.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید