نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | آپریل ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
Language Culture And Curriculum
انگلستان | کشور |
۱٫۴۳۹ | Impact Factor |
۲٫۶۰۴ | پنج ساله Impact Factor |
0790-8318 | ISSN |
1747-7573 | e-ISSN |
1988 تا کنون | مدت فعالیت |
Taylor & Francis | ناشر |
www.tandfonline.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q1 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
2019 Impact Factor 0.895 رتبهبندی: 94/187 (زبانشناسی) 213/263 (تحقیقات آموزشی و آموزشی) © 2020 تامسون رویترز، 2019 Journal Citation Reports® 2019 CiteScore 2.1 - ارزشهایی که به خوبی از زبان Scopus است. به دنبال ارتقای درک روابط بین سه بعد عنوان خود است. از کارهای مربوط به طیف گسترده ای از زبان ها (زبان های مادری، انگلیسی جهانی، خارجی، اقلیت، مهاجر، میراثی یا زبان های در خطر انقراض) در زمینه آموزش دوزبانه و چند زبانه و یادگیری زبان اول، دوم یا اضافی استقبال می کند. بر تحقیق در زمینه محتوای فرهنگی، سواد یا مطالعات بین فرهنگی و فراملی، که معمولاً به توسعه، سازماندهی یا اجرای برنامه درسی مربوط می شود، تمرکز دارد. این مجله همچنین شامل مطالعات آموزش زبان، آموزش معلمان، روش های تدریس و خط مشی زبان در آموزش است. این برای بررسی نگرشها، باورها و هویتهای زبانی و همچنین مشارکتهای مربوط به فرآیندهای یادگیری زبان و شیوههای زبان در داخل و خارج از کلاس درس باز است. زبان، فرهنگ و برنامه درسی ارسالی از انواع رویکردهای انضباطی را تشویق می کند. از زمان آغاز به کار خود در سال 1988، این مجله سعی کرده است طیف گسترده ای از موضوعات را پوشش دهد و مقالاتی از نویسندگان از تمام قاره ها منتشر کرده است. تیلور و فرانسیس تمام تلاش خود را می کنند تا از صحت همه اطلاعات ("محتوا") موجود در انتشارات ما اطمینان حاصل کنند. با این حال، تیلور و فرانسیس، نمایندگان ما، و مجوز دهندگان ما هیچ گونه نمایندگی یا ضمانتی در مورد صحت، کامل بودن، یا مناسب بودن برای هر هدفی از محتوا ندارند. هر گونه نظر و دیدگاهی که در این نشریه بیان شده است، نظرات و دیدگاه های نویسندگان است و دیدگاه های تیلور و فرانسیس یا تایید آن نیست. صحت محتوا نباید به آن تکیه کرد و باید به طور مستقل با منابع اولیه اطلاعات تأیید شود. تیلور و فرانسیس مسئولیتی در قبال هیچ گونه ضرر، اقدام، ادعا، دادرسی، مطالبات، هزینه ها، هزینه ها، خسارات و سایر تعهدات به هر نحوی که به طور مستقیم یا غیرمستقیم در ارتباط با یا ناشی از استفاده از محتوای. شرایط و ضوابط دسترسی و استفاده را می توان در http://www.tandfonline.com/page/terms-and-conditions یافت. نویسندگان می توانند انتخاب کنند که دسترسی آزاد طلایی را در این مجله منتشر کنند. برای اطلاعات در مورد نحوه ارسال مقاله خود، دستورالعمل های نویسندگان را بخوانید.