تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI نوامبر ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم آذر ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Language Learning And Development



Language Learning And Development

انگلستان
کشور
۱
Impact Factor
۱٫۸۳
پنج ساله Impact Factor
اشتراک نقره ای تهیه کنید
زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه)
اشتراک نقره ای تهیه کنید
زمان داوری مقاله(تصمیم نهایی)
اشتراک نقره ای تهیه کنید
امکان پذیرش مقاله
1547-5441
ISSN
1547-3341
e-ISSN
2010 تا کنون
مدت فعالیت
Taylor & Francis
ناشر
www.tandfonline.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه های استنادی SSCI و AHCI ثبت شده است علاوه بر آن در پایگاه داده Current Contents مجلات ISI در دو دسته بندی ثبت شده است. این دسته بندی ها عبارتند از:
  • Arts & Humanities
  • Social And Behavioral Sciences
یکی دیگر از پایگاه داده های مهم مجلات ISI، پایگاه داده ESI (لبه فناوری) است که این مجله در این پایگاه داده نیز ثبت شده است این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Language Learning and Development ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

یادگیری و توسعه زبان (LL&D) به عنوان وسیله‌ای برای تعامل بین جامعه وسیعی از محققان و متخصصان که یادگیری زبان، از جمله یادگیری زبان در دوران نوزادی، کودکی و در طول عمر را بررسی می‌کنند، عمل می‌کند. زبان در هر دو جمعیت معمولی و غیر معمول و در یادگیری زبان مادری و دوم. LL&D از دانشمندانی استقبال می‌کند که رویکردهای متنوعی را برای درک همه جنبه‌های فراگیری زبان، از جمله تأثیرات بیولوژیکی، اجتماعی، و بین فرهنگی دنبال می‌کنند و از روش‌های تحقیق تجربی، مشاهده‌ای، قوم‌نگاری، مقایسه‌ای، عصب‌شناسی و رسمی استفاده می‌کنند. این ژورنال چند رشته ای است و به دنبال بررسی توسعه زبان در تمام اشکال مختلف آن است. در میان بسیاری از مسائلی که LL&D بررسی می کند، عوامل بیولوژیکی در مقابل عوامل محیطی در رشد زبان است. یادگیری در انسان در مقابل حیوانات؛ یادگیری زبان اشاره در مقابل گفتار؛ مدل های کامپیوتری یادگیری; و اینکه چگونه فناوری عصبی و تجسم مغز به درک ما از یادگیری و توسعه زبان کمک می کند. خوانندگان: این مجله برای محققان روانشناسی، زبان شناسی، علوم کامپیوتر، علوم شناختی، آموزش، علوم گفتار و شنوایی / اختلالات ارتباطی و انسان شناسی جذاب خواهد بود. لطفا مقاله خود را به عنوان پیوست (فایل PDF یا Word) به آدرس: [email protected] ایمیل کنید: پیوندهای مرتبط کتابها:  روانشناسی رشد یا زبان روانشناسی  کنفرانسها: روانشناسی رشد یا زبان روانشناسی به لیست پستی ما بپیوندید: روانشناسی رشدی یا مقالات پژوهشی در زمینه روانشناسی: در این مجله، بر اساس غربالگری اولیه ویراستار و داوری توسط حداقل دو، و معمولاً سه داور ناشناس، تحت بررسی دقیق همتایان قرار گرفته‌اند. یادگیری و توسعه زبان از یک فرآیند بررسی یک سوکور استفاده می کند، که در آن داوران هویت نویسندگان را می دانند اما خودشان ناشناس می مانند. داوران تنها در صورتی برای نویسندگان و سایر داوران شناسایی می شوند که نظرات خود را امضا کنند. میانگین فاصله بین ارسال و تصمیم نهایی کمتر از نود روز است. دفتر انتشارات: Taylor & Francis, Inc.,  530 Walnut Street, Suite 850, Philadelphia, PA 19106. نویسندگان می توانند انتخاب کنند که دسترسی آزاد طلایی را در این مجله منتشر کنند. برای اطلاعات در مورد نحوه ارسال مقاله خود، دستورالعمل های نویسندگان را بخوانید.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید