نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | آپریل ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
Language Learning & Technology
آمریکا | کشور |
۴٫۳۱۳ | Impact Factor |
1094-3501 | ISSN |
1094-3501 | e-ISSN |
1997 تا 1998 و 2000 تا کنون | مدت فعالیت |
University of Hawaii Press | ناشر |
www.lltjournal.org | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q1 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
Language Learning & Technology (LLT) یک مجله کاملاً مرجع و باز است که از ژوئیه 1997 به طور انحصاری به صورت آنلاین منتشر می شود. این مجله که هر سه سال یکبار (فوریه، ژوئن و اکتبر) منتشر می شود، به دنبال انتشار تحقیقات به مربیان زبان های خارجی و زبان دوم در مورد مسائل است. مربوط به تکنولوژی و آموزش زبان. تمرکز LLT به خودی خود فناوری نیست، بلکه مسائل مربوط به یادگیری زبان و آموزش زبان و نحوه تأثیرگذاری یا افزایش آنها توسط استفاده از فناوری های دیجیتال است. LLT دارای هیئت تحریریه ای از محققان در زمینه های فراگیری زبان دوم و یادگیری زبان به کمک کامپیوتر است.