تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI آپریل ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Language Learning



Language Learning

انگلستان
کشور
۴٫۶۶۷
Impact Factor
0023-8333
ISSN
1467-9922
e-ISSN
1948 تا 1953 و 1955 تا 1956 و 1958 تا کنون
مدت فعالیت
Wiley-Blackwell
ناشر
onlinelibrary.wiley.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی SSCI ثبت شده است علاوه بر آن این مجله در پایگاه داده Current Contents (موضوع مقالات اخیر) مجلات ISI در دسته بندی Social And Behavioral Sciences نیز ثبت شده است یکی دیگر از پایگاه داده های مهم مجلات ISI، پایگاه داده ESI (لبه فناوری) است که این مجله در این پایگاه داده نیز ثبت شده است این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

اهداف مجله

Language Learning یک مجله علمی است که به درک تعریف کلی از یادگیری زبان اختصاص دارد. این مقاله مقالات تحقیقاتی را منتشر می کند که به طور سیستماتیک روش های تحقیق را از رشته هایی از جمله روانشناسی، زبان شناسی، علوم شناختی، تحقیقات آموزشی، علوم اعصاب، قوم نگاری، زبان شناسی اجتماعی، جامعه شناسی و مردم شناسی به کار می گیرد. این کتاب به مسائل نظری اساسی در یادگیری زبان مانند یادگیری زبان کودک، دوم و زبان خارجی، آموزش زبان، دوزبانگی، سواد، بازنمایی زبان در ذهن و مغز، فرهنگ، شناخت، عمل شناسی و روابط بین گروهی مربوط می شود. یک اشتراک شامل 4 شماره معمولی، یک مکمل دوسالانه از مجموعه‌های علوم اعصاب شناختی، و مسائل ویژه است.
معیارهای گزارش استناد مجله: ضریب تأثیر مجله 4.667. رتبه 5/193 زبان شناسی و 27/264 آموزش و پژوهش آموزشی. Google Scholar Metrics: h5-index of 103. رتبه چهارم در یادگیری زبان های خارجی، رتبه سوم در زبان و زبان شناسی.

کلید واژه ها
زبان، یادگیری، تحقیق، آموزش، زبان شناسی، مطالعات، مجله، اکتساب، روانشناسی، شناختی، علم، آموزش، علوم اعصاب، قوم نگاری، زبان شناسی اجتماعی، جامعه شناسی، نشانه شناسی، معناشناسی، دوره ای، تحلیل، بررسی، کتاب

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید