نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | آپریل ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
Language Speech And Hearing Services In Schools
آمریکا | کشور |
۲٫۹۸۳ | Impact Factor |
0161-1461 | ISSN |
1558-9129 | e-ISSN |
1996 تا کنون | مدت فعالیت |
American Speech-Language-Hearing Association | ناشر |
pubs.asha.org | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q1 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
حوزه وسیع شنوایی شناسی و آسیب شناسی گفتار-زبان که در مدارس انجام می شود، از جمله توانبخشی شنوایی. ارتباطات تقویتی و جایگزین؛ آپراکسی گفتار در دوران کودکی؛ آکوستیک کلاس درس؛ اختلال شناختی؛ اختلالات جمجمه و صورت؛ اختلالات روانی؛ فناوری کمک شنوایی؛ اختلالات زبانی؛ اختلالات سوادآموزی از جمله خواندن، نوشتن، و املا. اختلالات گفتار حرکتی؛ اختلالات صدای گفتار؛ بلع، دیسفاژی و اختلالات تغذیه؛ اختلالات صدا