تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals دسامبر ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله مارس ۲۰۲۵
آمار دانلود مقالات هر مجله ژانویه ۲۰۲۲
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۵
ISI فوریه ۲۰۲۵
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals دسامبر ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم اسفند ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد تیر ۱۴۰۲
مجلات دارای زمان داوری دسامبر ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش دسامبر ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله مارس ۲۰۲۵
آمار دانلود مقالات هر مجله دسامبر ۲۰۲۴

Language Teaching


انگلستان
کشور
۵٫۳۲۷
Impact Factor
0261-4448
ISSN
1475-3049
e-ISSN
1969 تا کنون
مدت فعالیت
Cambridge University Press
ناشر
www.cambridge.org
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه های استنادی SSCI و AHCI ثبت شده است یکی دیگر از پایگاه داده های مهم مجلات ISI، پایگاه داده ESI (لبه فناوری) است که این مجله در این پایگاه داده نیز ثبت شده است این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Language Teaching ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

آموزش زبان منبع تحقیقاتی ضروری برای متخصصان زبان است که یک نمای کلی غنی و تخصصی از تحقیقات در زمینه آموزش و یادگیری زبان دوم ارائه می دهد. این مقاله مقالات نظرسنجی انتقادی از تحقیقات اخیر در مورد موضوعات خاص، زبان‌ها و کشورها، زبان‌های دوم و خارجی را ارائه می‌دهد و از مقالات تحقیقاتی اصلی که در مورد مطالعات تکراری و متاآنالیز گزارش می‌دهند دعوت می‌کند. این مجله همچنین شامل بررسی‌های منطقه‌ای از پایان‌نامه‌های دکتری برجسته، جدول زمانی تحقیقات مبتنی بر موضوع، برنامه‌های تحقیقاتی مبتنی بر موضوع، سخنرانی‌های کنفرانس عمومی اخیر و گزارش‌های تحقیقاتی در حال پیشرفت است. یک روش بررسی دقیق همتا برای مقالات سفارشی و ناخواسته اعمال می شود.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید