نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | آپریل ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
Language Teaching
انگلستان | کشور |
۵٫۳۲۷ | Impact Factor |
0261-4448 | ISSN |
1475-3049 | e-ISSN |
1969 تا کنون | مدت فعالیت |
Cambridge University Press | ناشر |
www.cambridge.org | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q1 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
آموزش زبان منبع تحقیقاتی ضروری برای متخصصان زبان است که یک نمای کلی غنی و تخصصی از تحقیقات در زمینه آموزش و یادگیری زبان دوم ارائه می دهد. این مقاله مقالات نظرسنجی انتقادی از تحقیقات اخیر در مورد موضوعات خاص، زبانها و کشورها، زبانهای دوم و خارجی را ارائه میدهد و از مقالات تحقیقاتی اصلی که در مورد مطالعات تکراری و متاآنالیز گزارش میدهند دعوت میکند. این مجله همچنین شامل بررسیهای منطقهای از پایاننامههای دکتری برجسته، جدول زمانی تحقیقات مبتنی بر موضوع، برنامههای تحقیقاتی مبتنی بر موضوع، سخنرانیهای کنفرانس عمومی اخیر و گزارشهای تحقیقاتی در حال پیشرفت است. یک روش بررسی دقیق همتا برای مقالات سفارشی و ناخواسته اعمال می شود.