نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | آپریل ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
Learning Culture And Social Interaction
هلند | کشور |
۲٫۰۵۹ | Impact Factor |
2210-6561 | ISSN |
2210-657X | e-ISSN |
2012 تا کنون | مدت فعالیت |
Elsevier | ناشر |
www.journals.elsevier.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q1 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
بسیاری از مهم ترین یادگیری ها از طریق تعامل اجتماعی اتفاق می افتد. یادگیری، فرهنگ و تعامل اجتماعی یک مجله بین المللی است که به انتشار تحقیقات با کیفیت بالا در مورد یادگیری در درون و از طریق شیوه های اجتماعی اختصاص دارد. تمرکز ویژه آن بر درک این است که چگونه یادگیری و توسعه در فعالیت های اجتماعی و فرهنگی تعبیه شده است، و چگونه افراد و شیوه های جمعی از طریق یادگیری دگرگون می شوند.
چنین درکی مستلزم تحلیل دقیق یادگیری در زمینه اجتماعی و فرآیندهای ارتباطی درگیر است. مطالعات عمیق تعامل در مدارس (در موضوعات و محیطهای مختلف)، دانشگاهها، محلهای کار، سازمانهای داوطلبانه، سازمانهای دولتی، بیمارستانها، آزمایشگاهها و سایر محیطهای سازمانی و همچنین مطالعات محیطهای غیررسمی مانند مکالمات روزمره مورد استقبال قرار خواهد گرفت. ، مکان های بازی، باشگاه های جوانان، بازی ها و سایر اقدامات فرهنگی. مطالعات طولی مسیرهای یادگیری و همچنین تحلیل زمینه ها و الگوهای تعاملی که مانع یادگیری می شوند، مرتبط هستند. نکته مهم این است که روابط بین فرهنگ ها، تعامل اجتماعی و فراگیران (و معلمان) مورد توجه است.
اصطلاح تعامل شامل اشکال ارتباطی است که از طریق فن آوری های مختلف (تلفن، اینترنت، فناوری های ارائه و غیره) صورت می گیرد. تعامل بین افراد و مصنوعات، تا آنجا که به یادگیری می پردازند، نیز مرتبط هستند. بنابراین، تمرکز صرفاً بر روی تعامل چهره به چهره نیست. همچنین، مسائل مربوط به اشکال جمعی یادگیری که تغییرات سیستماتیک، توسعه نهادی و جوامع عملی را مشخص می کند، برای مجله مرکزی هستند.
این مجله چند رشته ای است و از دانش پژوهان رشته های مرتبط از جمله روان شناسی، انسان شناسی، زبان شناسی، جامعه شناسی، مطالعات ارتباطات و تمامی حوزه های تحقیقات آموزشی دعوت می کند. دادهها ممکن است از قومنگاریها، رویکردهای تجربی، مطالعات مداخلهای، مطالعات موردی، مصاحبهها، پرسشنامهها، گزارشهای شخصی، مقایسههای بین فرهنگی، آرشیو و غیره به دست آمده باشند. روش، مرور ادبیات، فراتحلیل تحقیق و غیره. در مورد سطوح سنی یا محیط های اجتماعی هیچ محدودیتی وجود نخواهد داشت. انتظار قوی این است که نویسندگان برای یک مخاطب بین المللی و چند رشته ای واضح و در دسترس بنویسند.