تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI نوامبر ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم آذر ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Learning Culture And Social Interaction



Learning Culture And Social Interaction

هلند
کشور
۲٫۰۵۹
Impact Factor
2210-6561
ISSN
2210-657X
e-ISSN
2012 تا کنون
مدت فعالیت
Elsevier
ناشر
www.journals.elsevier.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی SSCI ثبت شده است علاوه بر آن این مجله در پایگاه داده Current Contents (موضوع مقالات اخیر) مجلات ISI در دسته بندی Social And Behavioral Sciences نیز ثبت شده است یکی دیگر از پایگاه داده های مهم مجلات ISI، پایگاه داده ESI (لبه فناوری) است که این مجله در این پایگاه داده نیز ثبت شده است این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Learning, Culture and Social Interaction ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

بسیاری از مهم ترین یادگیری ها از طریق تعامل اجتماعی اتفاق می افتد. یادگیری، فرهنگ و تعامل اجتماعی یک مجله بین المللی است که به انتشار تحقیقات با کیفیت بالا در مورد یادگیری در درون و از طریق شیوه های اجتماعی اختصاص دارد. تمرکز ویژه آن بر درک این است که چگونه یادگیری و توسعه در فعالیت های اجتماعی و فرهنگی تعبیه شده است، و چگونه افراد و شیوه های جمعی از طریق یادگیری دگرگون می شوند.
چنین درکی مستلزم تحلیل دقیق یادگیری در زمینه اجتماعی و فرآیندهای ارتباطی درگیر است. مطالعات عمیق تعامل در مدارس (در موضوعات و محیط‌های مختلف)، دانشگاه‌ها، محل‌های کار، سازمان‌های داوطلبانه، سازمان‌های دولتی، بیمارستان‌ها، آزمایشگاه‌ها و سایر محیط‌های سازمانی و همچنین مطالعات محیط‌های غیررسمی مانند مکالمات روزمره مورد استقبال قرار خواهد گرفت. ، مکان های بازی، باشگاه های جوانان، بازی ها و سایر اقدامات فرهنگی. مطالعات طولی مسیرهای یادگیری و همچنین تحلیل زمینه ها و الگوهای تعاملی که مانع یادگیری می شوند، مرتبط هستند. نکته مهم این است که روابط بین فرهنگ ها، تعامل اجتماعی و فراگیران (و معلمان) مورد توجه است.
اصطلاح تعامل شامل اشکال ارتباطی است که از طریق فن آوری های مختلف (تلفن، اینترنت، فناوری های ارائه و غیره) صورت می گیرد. تعامل بین افراد و مصنوعات، تا آنجا که به یادگیری می پردازند، نیز مرتبط هستند. بنابراین، تمرکز صرفاً بر روی تعامل چهره به چهره نیست. همچنین، مسائل مربوط به اشکال جمعی یادگیری که تغییرات سیستماتیک، توسعه نهادی و جوامع عملی را مشخص می کند، برای مجله مرکزی هستند.
این مجله چند رشته ای است و از دانش پژوهان رشته های مرتبط از جمله روان شناسی، انسان شناسی، زبان شناسی، جامعه شناسی، مطالعات ارتباطات و تمامی حوزه های تحقیقات آموزشی دعوت می کند. داده‌ها ممکن است از قوم‌نگاری‌ها، رویکردهای تجربی، مطالعات مداخله‌ای، مطالعات موردی، مصاحبه‌ها، پرسشنامه‌ها، گزارش‌های شخصی، مقایسه‌های بین فرهنگی، آرشیو و غیره به دست آمده باشند. روش، مرور ادبیات، فراتحلیل تحقیق و غیره. در مورد سطوح سنی یا محیط های اجتماعی هیچ محدودیتی وجود نخواهد داشت. انتظار قوی این است که نویسندگان برای یک مخاطب بین المللی و چند رشته ای واضح و در دسترس بنویسند.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید