تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI آپریل ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Learning Disabilities Research & Practice



Learning Disabilities Research & Practice

آمریکا
کشور
۲٫۸۶۱
Impact Factor
0938-8982
ISSN
1540-5826
e-ISSN
2008 و 2012 تا کنون
مدت فعالیت
Wiley-Blackwell
ناشر
onlinelibrary.wiley.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی SSCI ثبت شده است علاوه بر آن این مجله در پایگاه داده Current Contents (موضوع مقالات اخیر) مجلات ISI در دسته بندی Social And Behavioral Sciences نیز ثبت شده است یکی دیگر از پایگاه داده های مهم مجلات ISI، پایگاه داده ESI (لبه فناوری) است که این مجله در این پایگاه داده نیز ثبت شده است این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

اهداف مجله

زیرا ناتوانی های یادگیری یک زمینه چند رشته ای است
مطالعه، پژوهش و تمرین ناتوانی های یادگیری
(LDRP) مقالاتی را در مورد طبیعت و
ویژگی های کودکان و بزرگسالان با یادگیری
ناتوانی ها، توسعه برنامه، شیوه های ارزیابی، و
دستورالعمل با انجام این کار، LDRP اطلاعات ارزشمندی را ارائه می دهد
به متخصصان درگیر در رشته های مختلف
از جمله آموزش استثنایی، روانشناسی مدرسه، مشاوره،
خواندن و پزشکی دو بخش مجزا -- تحقیق و
عمل - با توجه به محتوا و نسخه خطی متمایز هستند
سبک.




خوانندگان
محققان، پزشکان و متخصصان درگیر در هر یک
نظم و انضباط موثر بر رشد کودکان با یادگیری
معلولیت ها




کلید واژه ها
یادگیری، ناتوانی ها، تحقیق، تمرین، LD، دانش آموزان،
آموزش، برنامه درسی، معلولان، کودکان، آموزشی، معلم،
توسعه، ارزیابی، مدارس، ارزیابی، نظریه، سیاست،
آموزش، برنامه ریزی، مشاوره، روانشناسی، مجله، مقاله،
تحلیل و بررسی

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید