نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | آپریل ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
Learning Disabilities Research & Practice
آمریکا | کشور |
۲٫۸۶۱ | Impact Factor |
0938-8982 | ISSN |
1540-5826 | e-ISSN |
2008 و 2012 تا کنون | مدت فعالیت |
Wiley-Blackwell | ناشر |
onlinelibrary.wiley.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q1 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
زیرا ناتوانی های یادگیری یک زمینه چند رشته ای است
مطالعه، پژوهش و تمرین ناتوانی های یادگیری
(LDRP) مقالاتی را در مورد طبیعت و
ویژگی های کودکان و بزرگسالان با یادگیری
ناتوانی ها، توسعه برنامه، شیوه های ارزیابی، و
دستورالعمل با انجام این کار، LDRP اطلاعات ارزشمندی را ارائه می دهد
به متخصصان درگیر در رشته های مختلف
از جمله آموزش استثنایی، روانشناسی مدرسه، مشاوره،
خواندن و پزشکی دو بخش مجزا -- تحقیق و
عمل - با توجه به محتوا و نسخه خطی متمایز هستند
سبک.
خوانندگان
محققان، پزشکان و متخصصان درگیر در هر یک
نظم و انضباط موثر بر رشد کودکان با یادگیری
معلولیت ها
کلید واژه ها
یادگیری، ناتوانی ها، تحقیق، تمرین، LD، دانش آموزان،
آموزش، برنامه درسی، معلولان، کودکان، آموزشی، معلم،
توسعه، ارزیابی، مدارس، ارزیابی، نظریه، سیاست،
آموزش، برنامه ریزی، مشاوره، روانشناسی، مجله، مقاله،
تحلیل و بررسی