نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | آپریل ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
Learning Media And Technology
انگلستان | کشور |
۴٫۶۸۲ | Impact Factor |
۴٫۶۲۱ | پنج ساله Impact Factor |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه) |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | زمان داوری مقاله(تصمیم نهایی) |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | امکان پذیرش مقاله |
1743-9884 | ISSN |
1743-9892 | e-ISSN |
2005 تا کنون | مدت فعالیت |
Taylor & Francis | ناشر |
www.tandfonline.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q1 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
2020 Impact Factor 4.682 رتبهبندی: 26/263 (تحقیقات آموزشی و آموزشی) © 2021 Thomson Reuters, 2020 Journal Citation Reports® 2020 CiteScore 5.7 - ارزشهای Scopus هدف یادگیری، رسانه و فناوری، تحریک فرهنگ دیجیتال، فرهنگ دیجیتال و فرهنگ دیجیتال است. در آموزش. این مجله به دنبال ارائه مطالبی است که رویکردی انتقادی نسبت به همه جنبههای آموزش و یادگیری، رسانههای دیجیتال و فناوری دیجیتال دارند - در درجه اول از دیدگاه علوم اجتماعی، علوم انسانی و هنر. این مجله دارای میراث طولانی در زمینه های آموزش رسانه، مطالعات رسانه و فرهنگی، فیلم و تلویزیون، مطالعات ارتباطات، مطالعات طراحی و مطالعات آموزش عمومی است. به این ترتیب، Learning, Media and Technology یک مجله عمومی «Ed Tech» نیست. ما به دنبال انتشار مطالعات بدون زمینه فناوریهای فردی در محیطهای سازمانی فردی، راهنماهای «چگونگی» برای استفاده عملی از فناوریها در کلاس درس، یا گمانهزنی درباره پتانسیل آینده فناوری در آموزش نیستیم. در عوض، ما از مطالب ارسالی دعوت می کنیم که بر اساس بحث های معاصر هستند، مانند: روش های تعامل رسانه های دیجیتال با محیط های یادگیری، موسسات آموزشی و فرهنگ های آموزشی، ماهیت متغیر دانش، یادگیری و آموزش در عصر دیجیتال تولید، مصرف و خلاقیت رسانه های دیجیتال در آموزش زمینهها چگونه رسانههای دیجیتالی شیوههای آموزشی را در زمینههای محلی، ملی و جهانی شکل میدهند (و شکل میگیرند). ، عدالت اجتماعی و منفعت عمومی یادگیری، رسانه و فناوری اینگونه سؤالات را از منظر جهانی و بین رشته ای در مشارکت با بالاترین کیفیت از سوی محققان و متخصصان علوم اجتماعی، مطالعات ارتباطات و رسانه، مطالعات فرهنگی، فلسفه، تاریخ و همچنین تحلیل می کند. در علوم اطلاعات و کامپیوتر The ویراستاران تحلیلهای انتقادی و تطبیقی از جمله پارادایمها و روششناسیهایی را تشویق میکنند که از مرزهای انضباطی و فرهنگی عبور میکنند. ما پذیرای طیف وسیعی از انواع ارسال مانند بررسی ادبیات، نقد خط مشی و مطالعات تجربی هستیم. خط مشی بررسی همتایان: همه مقالات پژوهشی این مجله بر اساس غربالگری اولیه ویراستار و داوری ناشناس توسط حداقل دو داور ناشناس، تحت بررسی دقیق همتایان قرار گرفته اند. نویسندگان می توانند انتخاب کنند که دسترسی آزاد طلایی را در این مجله منتشر کنند. برای اطلاعات در مورد نحوه ارسال مقاله خود، دستورالعمل های نویسندگان را بخوانید.