تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI آپریل ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Learning Media And Technology



Learning Media And Technology

انگلستان
کشور
۴٫۶۸۲
Impact Factor
۴٫۶۲۱
پنج ساله Impact Factor
اشتراک نقره ای تهیه کنید
زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه)
اشتراک نقره ای تهیه کنید
زمان داوری مقاله(تصمیم نهایی)
اشتراک نقره ای تهیه کنید
امکان پذیرش مقاله
1743-9884
ISSN
1743-9892
e-ISSN
2005 تا کنون
مدت فعالیت
Taylor & Francis
ناشر
www.tandfonline.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی SSCI ثبت شده است علاوه بر آن این مجله در پایگاه داده Current Contents (موضوع مقالات اخیر) مجلات ISI در دسته بندی Social And Behavioral Sciences نیز ثبت شده است یکی دیگر از پایگاه داده های مهم مجلات ISI، پایگاه داده ESI (لبه فناوری) است که این مجله در این پایگاه داده نیز ثبت شده است این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

2020 Impact Factor 4.682 رتبه‌بندی: 26/263 (تحقیقات آموزشی و آموزشی) © 2021 Thomson Reuters, 2020  Journal Citation Reports® 2020 CiteScore 5.7 - ارزش‌های Scopus   هدف یادگیری، رسانه و فناوری، تحریک فرهنگ دیجیتال، فرهنگ دیجیتال و فرهنگ دیجیتال است. در آموزش. این مجله به دنبال ارائه مطالبی است که رویکردی انتقادی نسبت به همه جنبه‌های آموزش و یادگیری، رسانه‌های دیجیتال و فناوری دیجیتال دارند - در درجه اول از دیدگاه علوم اجتماعی، علوم انسانی و هنر. این مجله دارای میراث طولانی در زمینه های آموزش رسانه، مطالعات رسانه و فرهنگی، فیلم و تلویزیون، مطالعات ارتباطات، مطالعات طراحی و مطالعات آموزش عمومی است. به این ترتیب، Learning, Media and Technology یک مجله عمومی «Ed Tech» نیست. ما به دنبال انتشار مطالعات بدون زمینه فناوری‌های فردی در محیط‌های سازمانی فردی، راهنماهای «چگونگی» برای استفاده عملی از فناوری‌ها در کلاس درس، یا گمانه‌زنی درباره پتانسیل آینده فناوری در آموزش نیستیم. در عوض، ما از مطالب ارسالی دعوت می کنیم که بر اساس بحث های معاصر هستند، مانند: روش های تعامل رسانه های دیجیتال با محیط های یادگیری، موسسات آموزشی و فرهنگ های آموزشی، ماهیت متغیر دانش، یادگیری و آموزش در عصر دیجیتال تولید، مصرف و خلاقیت رسانه های دیجیتال در آموزش زمینه‌ها چگونه رسانه‌های دیجیتالی شیوه‌های آموزشی را در زمینه‌های محلی، ملی و جهانی شکل می‌دهند (و شکل می‌گیرند). ، عدالت اجتماعی و منفعت عمومی  یادگیری، رسانه و فناوری اینگونه سؤالات را از منظر جهانی و بین رشته ای در مشارکت با بالاترین کیفیت از سوی محققان و متخصصان علوم اجتماعی، مطالعات ارتباطات و رسانه، مطالعات فرهنگی، فلسفه، تاریخ و همچنین تحلیل می کند. در علوم اطلاعات و کامپیوتر The ویراستاران تحلیل‌های انتقادی و تطبیقی ​​از جمله پارادایم‌ها و روش‌شناسی‌هایی را تشویق می‌کنند که از مرزهای انضباطی و فرهنگی عبور می‌کنند. ما پذیرای طیف وسیعی از انواع ارسال مانند بررسی ادبیات، نقد خط مشی و مطالعات تجربی هستیم. خط مشی بررسی همتایان: همه مقالات پژوهشی این مجله بر اساس غربالگری اولیه ویراستار و داوری ناشناس توسط حداقل دو داور ناشناس، تحت بررسی دقیق همتایان قرار گرفته اند. نویسندگان می توانند انتخاب کنند که دسترسی آزاد طلایی را در این مجله منتشر کنند. برای اطلاعات در مورد نحوه ارسال مقاله خود، دستورالعمل های نویسندگان را بخوانید.

فراخوان مقاله

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۴

اشتراک طلایی تهیه کنید


برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید