نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | نوامبر ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | آذر ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
Library Hi Tech
انگلستان | کشور |
۲٫۳۵۷ | Impact Factor |
0737-8831 | ISSN |
0737-8831 | e-ISSN |
1983 تا کنون | مدت فعالیت |
Emerald Publishing | ناشر |
www.emeraldgrouppublishing.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Library Hi Tech ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q1 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
Library Hi Tech (LHT) یک مجله بین المللی، دوسوکور با داوری همتا، فهرست شده در SSCI است که از مشارکت های تجربی، مفهومی و روش شناختی در مورد هر موضوع مرتبط با رشته های گسترده فناوری اطلاعات و ارتباطات استقبال می کند. با این حال، LHT به ویژه با مدیریت اطلاعات، فناوریها و سیستمهایی که از کتابخانهها و حافظه فرهنگی، آموزش و آکادمی، بهداشت و پزشکی، بخشهای دولتی/عمومی، و سازمانهای غیردولتی (NGO) پشتیبانی میکنند، توجه دارد. LHT ایجاد، نظارت، نمایش، ارتباطات، ذخیره سازی، بازیابی، تجزیه و تحلیل و استفاده از سوابق، اسناد، فایل ها، داده ها، اشیاء یادگیری و سایر محتویات با فناوری اطلاعات را پوشش می دهد. همچنین به عنوان یک انجمن برای موضوعات میان رشته ای و نوظهور مانند مطالعات اجتماعی-اطلاعاتی، فناوری های آموزشی، مدیریت دانش، داده های بزرگ، هوش مصنوعی، حفاظت از اطلاعات شخصی، سواد دیجیتال، سایر موضوعات رسانه ای و نوآوری فناوری در کاربردهای خود در کتابخانه ها عمل می کند. و همچنین سایر سازمان های آموزشی، اطلاعاتی، دولتی و غیردولتی. LHT از تحقیقاتی که طیف وسیعی از رویکردها و معرفتشناسی را به کار میگیرد، از جمله هر ترکیبی از روشهای کیفی، کمی، ترکیبی، عملی، مشارکتی، ارزیابی، طراحی، توسعه یا سایر روشهای تثبیت شده استقبال میکند.
LHT مقالات کامل پژوهشی و مفهومی، و همچنین دیدگاه های علمی و مقالات مروری (معمولا بین 4000 تا 8000 کلمه) را دعوت می کند. LHT همچنین گاهی اوقات یادداشت های تحقیقاتی کوتاه تری (زیر 4000 کلمه) در مورد کار فعلی با پتانسیل عالی منتشر می کند. نویسندگان باید در صورت نیاز، درخواست بررسی یادداشت های پژوهشی را در جلد نامه ارائه دهند.