تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI آپریل ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Linguistics And Education



Linguistics And Education

انگلستان
کشور
۱٫۵۹۲
Impact Factor
۲٫۰۸۶
پنج ساله Impact Factor
اشتراک نقره ای تهیه کنید
زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه)
اشتراک نقره ای تهیه کنید
زمان داوری مقاله(تصمیم نهایی)
0898-5898
ISSN
1873-1864
e-ISSN
1988 تا کنون
مدت فعالیت
Elsevier
ناشر
www.journals.elsevier.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه های استنادی SSCI و AHCI ثبت شده است علاوه بر آن در پایگاه داده Current Contents مجلات ISI در دو دسته بندی ثبت شده است. این دسته بندی ها عبارتند از:
  • Arts & Humanities
  • Social And Behavioral Sciences
یکی دیگر از پایگاه داده های مهم مجلات ISI، پایگاه داده ESI (لبه فناوری) است که این مجله در این پایگاه داده نیز ثبت شده است این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

اهداف مجله

Linguistics and Education یک مجله بین‌المللی با داوری است که از ارسال‌هایی از سراسر جهان که دانش، نظریه یا روش‌شناسی را در تقاطع زبان‌شناسی و آموزش ارتقا می‌دهند، استقبال می‌کند. این مجله به نقش زبان و دیگر سیستم‌های ارتباطی/ نشانه‌شناختی در میانجی‌گری فرصت‌های یادگیری و مشارکت در دنیای جهانی‌شده می‌پردازد. تحقیقات منتشر شده در مجله با پیچیدگی‌ها و واقعیت‌های در حال تغییر زمینه‌ها و شیوه‌های آموزشی، با تمرکز بر تمام سطوح آموزش رسمی، و همچنین طیف گسترده‌ای از زمینه‌های یادگیری غیررسمی در طول عمر و در بین حالت‌ها، ژانرها و فناوری‌ها، درگیر است. زبان‌شناسی و آموزش، ارسال‌هایی را تشویق می‌کند که نظریه‌ها و روش‌شناسی‌هایی را از تمام سنت‌های زبان‌شناسی و مطالعه زبان برای بررسی هر جنبه‌ای از آموزش در بر می‌گیرد. حوزه‌های مطالعاتی در نقطه تلاقی زبان‌شناسی و آموزش عبارتند از: زبان‌شناسی اجتماعی، تحلیل گفتمان، تحلیل گفتمان انتقادی، تحلیل گفتگو، انسان‌شناسی زبانی، مردم‌نگاری ارتباطات، جامعه‌پذیری زبان، مطالعات روایی، اشکال اشاره/نشانه/بصری ارتباطات، نشانه‌شناسی اجتماعی، مطالعات سوادآموزی، سیاست زبان، ایدئولوژی زبان، گرامر کاربردی یا زبان‌شناسی متن/پیکر. زبانشناسی و آموزش یک مجله پژوهش محور است. مقالات ممکن است به پیامدهای عملی و سیاستی برای آموزش بپردازند، اما باید بر اساس تحقیقات قوی ساخته شوند و در تحلیل‌ها و بحث‌های خود یک مبنای مفهومی قوی داشته باشند. زبان‌شناسی و آموزش از مقالاتی از سراسر سنت‌های پژوهشی رشته‌ای و میان‌رشته‌ای استقبال می‌کند که منعکس‌کننده کاربرد اصولی پارادایم‌های روش‌شناختی کیفی، کمی یا ترکیبی و طرح‌های پژوهشی (مانند مطالعات موردی، کار میدانی قوم‌نگاری، مطالعات تجربی/نیمه تجربی و غیره) هستند. مقالات باید مرتبط با خوانندگان بین المللی باشد. مزایا برای نویسندگان ما همچنین مزایای بسیاری برای نویسنده ارائه می‌کنیم، مانند فایل‌های PDF رایگان، سیاست حق چاپ آزاد، تخفیف‌های ویژه در انتشارات Elsevier و موارد دیگر. لطفاً برای اطلاعات بیشتر در مورد خدمات نویسنده ما اینجا را کلیک کنید. لطفاً برای اطلاعات در مورد ارسال مقاله به راهنمای ما برای نویسندگان مراجعه کنید. اگر به اطلاعات یا کمک بیشتری نیاز دارید، لطفاً به مرکز پشتیبانی ما مراجعه کنید

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید