نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | آپریل ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
Literacy
انگلستان | کشور |
۱٫۷۸۳ | Impact Factor |
1741-4350 | ISSN |
1741-4369 | e-ISSN |
2005 تا کنون | مدت فعالیت |
Wiley-Blackwell | ناشر |
onlinelibrary.wiley.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q1 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
Literacy مجله رسمی انجمن سوادآموزی بریتانیا (انجمن خواندن سابق بریتانیا)، انجمن حرفه ای معلمان سوادآموزی است.
Literacy مجله ای است با داوری برای علاقه مندان به مطالعه و توسعه سواد. خوانندگان آن متشکل از پزشکان، مربیان معلمان، محققان و دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد است. سوادآموزی از طریق بررسی دقیق شواهد تحقیقاتی، انعکاس گزارشهای تحلیل شده از شیوههای نوآورانه و بررسی تحولات اخیر سیاست، به مربیان انجمنی برای بحث و گفتگو ارائه میدهد.
کلید واژه ها
ارزیابی، فرهنگ، دیجیتال، آموزش، هویت، زبان، سواد، ادبیات، رسانه، سیاست، خواندن، گفتگو، تدریس، نظریه، نوشتن