نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | آپریل ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
Logos-a Journal Of Catholic Thought And Culture
آمریکا | کشور |
1091-6687 | ISSN |
1533-791X | e-ISSN |
2002 تا کنون | مدت فعالیت |
University of St. Thomas | ناشر |
www.stthomas.edu | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q2 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
لوگوس: مجله اندیشه و فرهنگ کاتولیک، فصلنامه ای میان رشته ای است که به کاوش در زیبایی، حقیقت و سرزندگی مسیحیت، به ویژه که ریشه در آیین کاتولیک دارد و از آن شکل گرفته است، متعهد است. لوگوها نه تنها برای دانشگاهیان بلکه برای هر کسی که علاقه مند به کاوش در هنرها، سیاست های عمومی، فلسفه، الهیات، علوم و حرفه ها از طریق دریچه کاتولیک است، جالب است. ما از ارسال در تمام این زمینه ها استقبال می کنیم.
لوگوها در بهار 1997 به عنوان یک نتیجه منطقی از مرکز مطالعات کاتولیک در دانشگاه سنت توماس ظاهر شد. به گفته دان بریل، مدیر مؤسس مرکز، «احساس ما این بود که واقعاً هیچ مجلهای وجود نداشت - که زمانی در محافل کاتولیک شکوفا شده بود - که به روشی کاملاً بینرشتهای کامل بودن سنت فکری کاتولیک را بررسی کند.» لوگوها برای کمک به این تلاش ایجاد شدند.
اکنون در بیستمین سال انتشار خود، این مجله بین المللی توزیع شده همچنان به نمونه تفکر عالی در هر منطقه از قلمرو بین رشته ای مطالعات کاتولیک ادامه می دهد. لوگوها به صورت کورکورانه بازبینی می شوند و تقریباً 29 درصد موارد ارسالی را منتشر می کنند.