تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI آگوست ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals می ۲۰۲۵
لیست سیاه وزارت علوم شهریور ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت شهریور ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله مارس ۲۰۲۵
آمار دانلود مقالات هر مجله ژانویه ۲۰۲۲
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۵
ISI سپتامبر ۲۰۲۵
SCImago می ۲۰۲۵
ISI Open Access Journals می ۲۰۲۵
لیست سیاه وزارت علوم شهریور ۱۴۰۴
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد دی ۱۴۰۳
مجلات دارای زمان داوری می ۲۰۲۵
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش می ۲۰۲۵
فراخوانهای مقاله مارس ۲۰۲۵
آمار دانلود مقالات هر مجله می ۲۰۲۵

Malaysian Online Journal of Educational Management


مالزی
کشور
2289-4489
e-ISSN
2017 تا کنون
مدت فعالیت
University of Malaya
ناشر
mojem.um.edu.my
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی آگوست ۲۰۲۳
مجله در فهرست مجلات ISI نیست.

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Malaysian Online Journal of Educational Management ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

مجله مدیریت آموزشی مالزی به دست نوشته هایی در مورد تحقیقات و پیشرفت های اخیر، مسائل حرفه ای، نگرانی های اداری و رهبری، و استراتژی ها و سیاست های خلاقانه برای بهبود مدیریت آموزشی علاقه مند است. MOJEM مقالات اصلی را در مورد مدیریت آموزشی، مدیریت و رهبری به معنای گسترده منتشر می کند: در مورد برنامه ریزی مدیریت، تصمیمات خط مشی، مالی، توسعه منابع انسانی، رفتار سازمانی، مدیریت تغییر و گزینه های جایگزین در مدارس و همچنین مؤسسات آموزش عالی و بیشتر. با ترویج بحث انتقادی در مورد نوآوری های جاری در این زمینه ها، مجله یک انجمن عالی برای برجسته کردن مشخصات مدیریت آموزشی در سطح ملی و بین المللی است. MOJEM تحقیقات و شیوه های اخیر را در مورد بحث ها و مناقشات کلیدی در زمینه گسترده برنامه ریزی و سیاست مدیریت آموزشی پوشش می دهد. این مجله همچنین بهترین تحقیقات آموزشی و عملکرد را در هم می آمیزد و آن را به منبعی ارزشمند برای مربیان، مدیریت، سیاست گذاران، مدیران، محققان، معلمان و دانشجویان تحصیلات تکمیلی تبدیل می کند. هرکسی که در حرفه مدیریت آموزشی باشد می‌تواند دست‌نوشته(های) خود را برای بررسی در مجله MOJEM ارسال کند. تمامی موارد ارسالی توسط حداقل دو داور حرفه ای با تخصص در زمینه های مربوطه بررسی خواهد شد. مقالات ممکن است در هر زمان برای بررسی انتشار ارائه شوند.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید