| نمایه | آخرین بروز رسانی |
|---|---|
| Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
| ISI | آگوست ۲۰۲۳ |
| SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
| ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
| لیست سیاه وزارت علوم | شهریور ۱۴۰۲ |
| لیست سیاه وزارت بهداشت | شهریور ۱۴۰۲ |
| لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
| مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
| مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
| فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
| آمار دانلود مقالات هر مجله | ژانویه ۲۰۲۲ |
| نمایه | آخرین بروز رسانی |
|---|---|
| Scopus | فوریه ۲۰۲۵ |
| ISI | سپتامبر ۲۰۲۵ |
| SCImago | می ۲۰۲۵ |
| ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
| لیست سیاه وزارت علوم | شهریور ۱۴۰۴ |
| لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
| لیست سیاه دانشگاه آزاد | دی ۱۴۰۳ |
| مجلات دارای زمان داوری | می ۲۰۲۵ |
| مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | می ۲۰۲۵ |
| فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
| آمار دانلود مقالات هر مجله | می ۲۰۲۵ |
Malaysian Online Journal of Educational Management
| مالزی | کشور |
| 2289-4489 | e-ISSN |
| 2017 تا کنون | مدت فعالیت |
| University of Malaya | ناشر |
| mojem.um.edu.my | سایت مجله |
Scopus این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Malaysian Online Journal of Educational Management ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.
SCImago بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q3 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
مجله مدیریت آموزشی مالزی به دست نوشته هایی در مورد تحقیقات و پیشرفت های اخیر، مسائل حرفه ای، نگرانی های اداری و رهبری، و استراتژی ها و سیاست های خلاقانه برای بهبود مدیریت آموزشی علاقه مند است. MOJEM مقالات اصلی را در مورد مدیریت آموزشی، مدیریت و رهبری به معنای گسترده منتشر می کند: در مورد برنامه ریزی مدیریت، تصمیمات خط مشی، مالی، توسعه منابع انسانی، رفتار سازمانی، مدیریت تغییر و گزینه های جایگزین در مدارس و همچنین مؤسسات آموزش عالی و بیشتر. با ترویج بحث انتقادی در مورد نوآوری های جاری در این زمینه ها، مجله یک انجمن عالی برای برجسته کردن مشخصات مدیریت آموزشی در سطح ملی و بین المللی است. MOJEM تحقیقات و شیوه های اخیر را در مورد بحث ها و مناقشات کلیدی در زمینه گسترده برنامه ریزی و سیاست مدیریت آموزشی پوشش می دهد. این مجله همچنین بهترین تحقیقات آموزشی و عملکرد را در هم می آمیزد و آن را به منبعی ارزشمند برای مربیان، مدیریت، سیاست گذاران، مدیران، محققان، معلمان و دانشجویان تحصیلات تکمیلی تبدیل می کند. هرکسی که در حرفه مدیریت آموزشی باشد میتواند دستنوشته(های) خود را برای بررسی در مجله MOJEM ارسال کند. تمامی موارد ارسالی توسط حداقل دو داور حرفه ای با تخصص در زمینه های مربوطه بررسی خواهد شد. مقالات ممکن است در هر زمان برای بررسی انتشار ارائه شوند.