نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
آمار دانلود مقالات هر مجله | ژانویه ۲۰۲۲ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۵ |
ISI | فوریه ۲۰۲۵ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
لیست سیاه وزارت علوم | اسفند ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | دی ۱۴۰۳ |
مجلات دارای زمان داوری | دسامبر ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | دسامبر ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
آمار دانلود مقالات هر مجله | دسامبر ۲۰۲۴ |
Management and Marketing
رومانی | کشور |
2069-8887 | ISSN |
1842-0206 | e-ISSN |
2014 تا کنون | مدت فعالیت |
Editura Economica | ناشر |
content.sciendo.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Management and Marketing ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q3 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
چشم انداز مدیریت و بازاریابی چالشها برای جامعه دانش، شیوه جدیدی از تفکر در اقتصاد دانش و تجارت قرن بیست و یکم است. ماموریت مدیریت و بازاریابی چالش ها برای جامعه دانش تبدیل شدن به انجمن ایده ها و رویکردهای جدید است که بتواند مدیریت و بازاریابی جامعه قدیمی را به چالش بکشد و تغییر دهد. این بدان معناست که خامه روشنفکری را از میدان خود دور کنیم، هم متفکران و هم انجام دهندگان را با بینشهای ارزشمند جدید از تئوری و عمل تغذیه میکنند، بحثها را تحریک میکنند و رویکردهای نوآورانه جذاب را برمیانگیزند.
مدیریت و بازاریابی چالشها برای جامعه دانش، الگوهای تفکر غیرخطی جدید، مطالعات موردی عمیق، تحقیقات کمی و کیفی ارزشمند، ارتقای دانش و تخصص دانشگاهیان، مشاوران و متخصصان را ترویج میکند. مجله مدیریت و بازاریابی برای یک جامعه دانش، بینالمللی و بینرشتهای، خوانندگان خود را به خوبی از تمام جنبههای کلیدی توسعه کسبوکار آگاه میکند و منبعی ضروری برای سیاستگذاران و استراتژیستها در سراسر کشورها است.