تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI آپریل ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Management Communication Quarterly


ناشری با نام مشابه ناشر این مجله در لیست سیاه مجلات خارجی دانشگاه آزاد قرار دارد.
sage
ناشر (ثبت شده در لیست سیاه دانشگاه آزاد)
ادامه مقادیر جدول مربوط به پایگاه داده های بین المللی است.
آمریکا
کشور
۲٫۳۴
Impact Factor
0893-3189
ISSN
1552-6798
e-ISSN
1987 تا کنون
مدت فعالیت
SAGE
ناشر
journals.sagepub.com
سایت مجله
Management Communication Quarterly

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی SSCI ثبت شده است علاوه بر آن این مجله در پایگاه داده Current Contents (موضوع مقالات اخیر) مجلات ISI در دسته بندی Social And Behavioral Sciences نیز ثبت شده است یکی دیگر از پایگاه داده های مهم مجلات ISI، پایگاه داده ESI (لبه فناوری) است که این مجله در این پایگاه داده نیز ثبت شده است این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

فصلنامه ارتباطات مدیریت، تحقیقات مفهومی دقیق، مبتنی بر تجربی و مرتبط با عمل را از سراسر حوزه‌های ارتباطی سازمانی و مدیریتی ارائه می‌کند و در همه رشته‌های مرتبط با مطالعات سازمانی و علوم مدیریت جذابیت زیادی دارد. نویسندگان تشویق می‌شوند نسخه‌های خطی نظری و تجربی اصلی را از دیدگاه‌های روش‌شناختی متنوعی ارائه دهند که حوزه‌هایی مانند مدیریت، ارتباطات، مطالعات سازمانی، رفتار سازمانی و مدیریت منابع انسانی، نظریه و استراتژی سازمانی، مطالعات مدیریت انتقادی، رهبری، سیستم‌های اطلاعاتی، دانش و نوآوری را پوشش می‌دهد. جهانی شدن و مدیریت بین المللی، ارتباطات شرکتی و مطالعات فرهنگی و بین فرهنگی. معیارهای انتشار عبارتند از اصالت، شخصیت تحریک آمیز، اهمیت مفهومی، دقت روش شناختی، و ارتباط با محققان ارتباطات در زمینه های مدیریت و سازمانی. MCQ همچنین گهگاه دست نوشته هایی را منتشر می کند که روش های تحقیقی نوآورانه را در زمینه های ارتباطی سازمانی و مدیریتی معرفی می کند. چنین دست نوشته هایی باید جزئیات روش را بیان کرده و شواهد تجربی از کارآمدی روش برای تحقیقات ارتباطی سازمانی و مدیریتی ارائه دهند. مقالات روش تحقیق کوتاهتر از مقالات معمولی هستند و در مجموع تقریباً 4000 تا 5000 کلمه دارند. علاوه بر این، MCQ دارای یک بخش انجمن منظم است که شامل مقالات موضوعی، تفسیرها، بحث‌ها، بحث‌های کنفرانس و بررسی کتاب می‌شود.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید