تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI آپریل ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Management Learning


ناشری با نام مشابه ناشر این مجله در لیست سیاه مجلات خارجی دانشگاه آزاد قرار دارد.
sage
ناشر (ثبت شده در لیست سیاه دانشگاه آزاد)
ادامه مقادیر جدول مربوط به پایگاه داده های بین المللی است.
انگلستان
کشور
۴٫۹۵۲
Impact Factor
1350-5076
ISSN
1461-7307
e-ISSN
1970 تا کنون
مدت فعالیت
SAGE
ناشر
journals.sagepub.com
سایت مجله
Management Learning

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی SSCI ثبت شده است علاوه بر آن در پایگاه داده Current Contents مجلات ISI در دو دسته بندی ثبت شده است. این دسته بندی ها عبارتند از:
  • Business Collection
  • Social And Behavioral Sciences
یکی دیگر از پایگاه داده های مهم مجلات ISI، پایگاه داده ESI (لبه فناوری) است که این مجله در این پایگاه داده نیز ثبت شده است این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

اهداف مجله

مدیریت یادگیری یک مجله کاملاً بررسی شده است که از مشارکت‌های مطالعات مدیریت و سازمان و زمینه‌ها و رشته‌های مرتبط و همچنین مقالاتی که دیدگاه‌های چند رشته‌ای یا بین‌رشته‌ای را اتخاذ می‌کنند، استقبال می‌کند. مقاله ها ممکن است به موضوعات مختلفی بپردازند، اما پیوند با سازمان های یادگیرنده و مدیریت باید صریح باشد. مقالاتی در مورد موضوعات خاص که پیامدهای یادگیری را در نظر نمی گیرند مناسب نیستند.

دست‌نوشته‌هایی که از تحقیقات میدانی استفاده می‌کنند ممکن است شامل طیف گسترده‌ای از منابع داده و روش‌های تحقیق، از جمله روش‌های قوم‌نگاری، گفتمانی، ساختارشکنی، روایی، پیمایشی و روش‌های مطالعه موردی باشد. موضوع رایج این است که مشارکت‌ها با در نظر گرفتن خوانندگان مدیریت یادگیری نوشته می‌شوند، خوانندگانی که انتظار مقالاتی با کیفیت بالا، تفکر برانگیز، نوآورانه و متفکرانه دارند که سهم روشنی در این زمینه دارند.

یادگیری مدیریت شامل کار بر روی موضوعات مربوط به:

یادگیری و دانستن در مدیریت و سازمانها: از جمله یادگیری فردی و سازمانی. رویکردهای انتقادی و انعکاسی به یادگیری، مدیریت و سازماندهی.
فرآیندها و شیوه های یادگیری: به عنوان مثال، رویکردهای مختلف و دیدگاه های جدید در مورد یادگیری و آموزش، رویکردهای انتقادی به آموزش مدیریت. روابط بین یادگیری و تجربه؛ یادگیری رسمی و غیر رسمی؛ و نقش زبان، نمادها، روایات و استعاره در یادگیری و دانستن.
دیدگاه های نظری در مورد یادگیری و دانستن: به عنوان مثال، فلسفه های دانش و شناخت و رویکردهای مفهومی به یادگیری و توسعه.
مسائل گسترده تر: به عنوان مثال، رابطه بین یادگیری و فرهنگ، جنسیت، اخلاق، قدرت و احساسات. و نقد رویکردهای مرسوم برای یادگیری مدیریت.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید