نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | آپریل ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
Management Learning
ناشری با نام مشابه ناشر این مجله در لیست سیاه مجلات خارجی دانشگاه آزاد قرار دارد. | |
sage | ناشر (ثبت شده در لیست سیاه دانشگاه آزاد) |
ادامه مقادیر جدول مربوط به پایگاه داده های بین المللی است. | |
انگلستان | کشور |
۴٫۹۵۲ | Impact Factor |
1350-5076 | ISSN |
1461-7307 | e-ISSN |
1970 تا کنون | مدت فعالیت |
SAGE | ناشر |
journals.sagepub.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q1 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
مدیریت یادگیری یک مجله کاملاً بررسی شده است که از مشارکتهای مطالعات مدیریت و سازمان و زمینهها و رشتههای مرتبط و همچنین مقالاتی که دیدگاههای چند رشتهای یا بینرشتهای را اتخاذ میکنند، استقبال میکند. مقاله ها ممکن است به موضوعات مختلفی بپردازند، اما پیوند با سازمان های یادگیرنده و مدیریت باید صریح باشد. مقالاتی در مورد موضوعات خاص که پیامدهای یادگیری را در نظر نمی گیرند مناسب نیستند.
دستنوشتههایی که از تحقیقات میدانی استفاده میکنند ممکن است شامل طیف گستردهای از منابع داده و روشهای تحقیق، از جمله روشهای قومنگاری، گفتمانی، ساختارشکنی، روایی، پیمایشی و روشهای مطالعه موردی باشد. موضوع رایج این است که مشارکتها با در نظر گرفتن خوانندگان مدیریت یادگیری نوشته میشوند، خوانندگانی که انتظار مقالاتی با کیفیت بالا، تفکر برانگیز، نوآورانه و متفکرانه دارند که سهم روشنی در این زمینه دارند.
یادگیری مدیریت شامل کار بر روی موضوعات مربوط به:
یادگیری و دانستن در مدیریت و سازمانها: از جمله یادگیری فردی و سازمانی. رویکردهای انتقادی و انعکاسی به یادگیری، مدیریت و سازماندهی.
فرآیندها و شیوه های یادگیری: به عنوان مثال، رویکردهای مختلف و دیدگاه های جدید در مورد یادگیری و آموزش، رویکردهای انتقادی به آموزش مدیریت. روابط بین یادگیری و تجربه؛ یادگیری رسمی و غیر رسمی؛ و نقش زبان، نمادها، روایات و استعاره در یادگیری و دانستن.
دیدگاه های نظری در مورد یادگیری و دانستن: به عنوان مثال، فلسفه های دانش و شناخت و رویکردهای مفهومی به یادگیری و توسعه.
مسائل گسترده تر: به عنوان مثال، رابطه بین یادگیری و فرهنگ، جنسیت، اخلاق، قدرت و احساسات. و نقد رویکردهای مرسوم برای یادگیری مدیریت.