تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI آگوست ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals می ۲۰۲۵
لیست سیاه وزارت علوم شهریور ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت شهریور ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله مارس ۲۰۲۵
آمار دانلود مقالات هر مجله ژانویه ۲۰۲۲
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۵
ISI سپتامبر ۲۰۲۵
SCImago می ۲۰۲۵
ISI Open Access Journals می ۲۰۲۵
لیست سیاه وزارت علوم شهریور ۱۴۰۴
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد دی ۱۴۰۳
مجلات دارای زمان داوری می ۲۰۲۵
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش می ۲۰۲۵
فراخوانهای مقاله مارس ۲۰۲۵
آمار دانلود مقالات هر مجله می ۲۰۲۵

Marketing Education Review



Marketing Education Review

انگلستان
کشور
اشتراک نقره ای تهیه کنید
زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه)
اشتراک نقره ای تهیه کنید
زمان داوری مقاله(تصمیم نهایی)
اشتراک نقره ای تهیه کنید
امکان پذیرش مقاله
1052-8008
ISSN
2153-9987
e-ISSN
2018 تا کنون
مدت فعالیت
Taylor & Francis
ناشر
www.tandfonline.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی آگوست ۲۰۲۳
مجله در فهرست مجلات ISI نیست.

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Marketing Education Review ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

مرور آموزش بازاریابی منبعی عالی برای مربیان است تا ابزارها و تکنیک‌های مبتکرانه و مبتنی بر شواهد را برای بهبود آموزش کلاس و تجربه یادگیری دانش‌آموز بیابند. تمرکز آن ترویج رویکردهای نوآورانه برای طراحی برنامه درسی، یادگیری دانشجویان و توسعه اساتید از طریق تحقیقات آموزشی است که درک ما را از آموزش بازاریابی ارتقا می‌دهد. مقالات باید نتایج تجربی ارائه دهند که اثربخشی یا مشارکت نظری را نشان دهد. مشارکت‌کنندگان بالقوه تشویق می‌شوند تا در صورت امکان، طرح‌های شبه تجربی یا قوی‌تر را با رعایت بهترین شیوه‌های ارزیابی در نظر بگیرند. نظرسنجی دانشجویان به تنهایی شواهد کافی برای اثربخشی نیست. بررسی آموزش بازاریابی همچنین مکانی است که می توان نظریه ها را توسعه و کاوش کرد. به عنوان مثال، مدل‌های مدیریت فروش انگیزه می‌تواند برای درک اینکه چگونه مشوق‌ها می‌توانند نتایج یادگیری دانش‌آموز را هدایت کنند و اینکه آیا حفظ یادگیری رخ می‌دهد یا خیر، به کار گرفته شود. ترکیب بین‌المللی هیئت بازبینی تحریریه نشان‌دهنده سهم و دامنه جهانی بازبینی آموزش بازاریابی است. مقالات منتشر شده استراتژی‌های مؤثر برنامه‌ای، دوره‌ای و کلاسی را نشان می‌دهند که می‌تواند توسط اساتید بازاریابی در سراسر جهان اتخاذ شود. Marketing Education Review تنها مجله ای است که یک شماره ویژه سالانه در زمینه آموزش نوآوری ها ارائه می دهد. شماره ویژه رویکردهای معاصر در آموزش کلاس را به گونه ای برجسته می کند که ترجمه آن در بسیاری از محیط های آموزشی آسان است. خط‌مشی بررسی همتایان: همه دست‌نوشته‌های ارسال‌شده در معرض ارزیابی اولیه توسط ویراستار قرار می‌گیرند، و در صورت مناسب بودن برای بررسی بیشتر، حداقل سه داور متخصص مستقل و ناشناس مورد بررسی قرار می‌گیرند. دفتر انتشار: Taylor & Francis, Inc., 530 Walnut Street, Suite 850, Philadelphia, PA 19106. نویسندگان می توانند انتخاب کنند که دسترسی آزاد طلایی را در این مجله منتشر کنند. برای اطلاعات در مورد نحوه ارسال مقاله خود، دستورالعمل های نویسندگان را بخوانید.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید