| نمایه | آخرین بروز رسانی |
|---|---|
| Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
| ISI | آگوست ۲۰۲۳ |
| SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
| ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
| لیست سیاه وزارت علوم | شهریور ۱۴۰۲ |
| لیست سیاه وزارت بهداشت | شهریور ۱۴۰۲ |
| لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
| مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
| مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
| فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
| آمار دانلود مقالات هر مجله | ژانویه ۲۰۲۲ |
| نمایه | آخرین بروز رسانی |
|---|---|
| Scopus | فوریه ۲۰۲۵ |
| ISI | سپتامبر ۲۰۲۵ |
| SCImago | می ۲۰۲۵ |
| ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
| لیست سیاه وزارت علوم | شهریور ۱۴۰۴ |
| لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
| لیست سیاه دانشگاه آزاد | دی ۱۴۰۳ |
| مجلات دارای زمان داوری | می ۲۰۲۵ |
| مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | می ۲۰۲۵ |
| فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
| آمار دانلود مقالات هر مجله | می ۲۰۲۵ |
Marketing Education Review
| انگلستان | کشور |
| اشتراک نقره ای تهیه کنید | زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه) |
| اشتراک نقره ای تهیه کنید | زمان داوری مقاله(تصمیم نهایی) |
| اشتراک نقره ای تهیه کنید | امکان پذیرش مقاله |
| 1052-8008 | ISSN |
| 2153-9987 | e-ISSN |
| 2018 تا کنون | مدت فعالیت |
| Taylor & Francis | ناشر |
| www.tandfonline.com | سایت مجله |
Scopus این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Marketing Education Review ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.
SCImago بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q2 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
مرور آموزش بازاریابی منبعی عالی برای مربیان است تا ابزارها و تکنیکهای مبتکرانه و مبتنی بر شواهد را برای بهبود آموزش کلاس و تجربه یادگیری دانشآموز بیابند. تمرکز آن ترویج رویکردهای نوآورانه برای طراحی برنامه درسی، یادگیری دانشجویان و توسعه اساتید از طریق تحقیقات آموزشی است که درک ما را از آموزش بازاریابی ارتقا میدهد. مقالات باید نتایج تجربی ارائه دهند که اثربخشی یا مشارکت نظری را نشان دهد. مشارکتکنندگان بالقوه تشویق میشوند تا در صورت امکان، طرحهای شبه تجربی یا قویتر را با رعایت بهترین شیوههای ارزیابی در نظر بگیرند. نظرسنجی دانشجویان به تنهایی شواهد کافی برای اثربخشی نیست. بررسی آموزش بازاریابی همچنین مکانی است که می توان نظریه ها را توسعه و کاوش کرد. به عنوان مثال، مدلهای مدیریت فروش انگیزه میتواند برای درک اینکه چگونه مشوقها میتوانند نتایج یادگیری دانشآموز را هدایت کنند و اینکه آیا حفظ یادگیری رخ میدهد یا خیر، به کار گرفته شود. ترکیب بینالمللی هیئت بازبینی تحریریه نشاندهنده سهم و دامنه جهانی بازبینی آموزش بازاریابی است. مقالات منتشر شده استراتژیهای مؤثر برنامهای، دورهای و کلاسی را نشان میدهند که میتواند توسط اساتید بازاریابی در سراسر جهان اتخاذ شود. Marketing Education Review تنها مجله ای است که یک شماره ویژه سالانه در زمینه آموزش نوآوری ها ارائه می دهد. شماره ویژه رویکردهای معاصر در آموزش کلاس را به گونه ای برجسته می کند که ترجمه آن در بسیاری از محیط های آموزشی آسان است. خطمشی بررسی همتایان: همه دستنوشتههای ارسالشده در معرض ارزیابی اولیه توسط ویراستار قرار میگیرند، و در صورت مناسب بودن برای بررسی بیشتر، حداقل سه داور متخصص مستقل و ناشناس مورد بررسی قرار میگیرند. دفتر انتشار: Taylor & Francis, Inc., 530 Walnut Street, Suite 850, Philadelphia, PA 19106. نویسندگان می توانند انتخاب کنند که دسترسی آزاد طلایی را در این مجله منتشر کنند. برای اطلاعات در مورد نحوه ارسال مقاله خود، دستورالعمل های نویسندگان را بخوانید.