نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | آپریل ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
Marketing Letters
آمریکا | کشور |
۲٫۸ | Impact Factor |
۳٫۷۷۷ | پنج ساله Impact Factor |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه) |
0923-0645 | ISSN |
1573-059X | e-ISSN |
1989 تا کنون | مدت فعالیت |
Springer Nature | ناشر |
www.springer.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q1 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
Marketing Letters: A Journal of Research in Marketing مقاله با کیفیت بالا و کوتاه تر (زیر 5000 کلمه شامل چکیده، متن اصلی و منابع، که معادل 20 صفحه در مجموع است، با فونت 12 نقطه ای Times New Roman) در مورد بازاریابی منتشر می کند. تاکید بر فوری بودن و علاقه فعلی. این مجله رسانه ای برای انتشار واقعاً سریع نتایج تحقیقات ارائه می دهد.
تمرکز نامه های بازاریابی بر یافته های تجربی، مقالات روش شناختی، و بینش های نظری و مفهومی در سراسر حوزه های تحقیقاتی در بازاریابی است.
خواندن نامه بازاریابی برای هر کسی که در علم بازاریابی، تحقیقات مصرف کننده، روش شناسی و استراتژی و مدیریت بازاریابی کار می کند، الزامی است.
حوزه های موضوعی و موضوعات کلیدی تحت پوشش در نامه بازاریابی عبارتند از: مدل های انتخاب، رفتار مصرف کننده، تحقیقات مصرف کننده، علم مدیریت، تحقیقات بازار، فروش و تبلیغات، مدیریت بازاریابی، تحقیقات بازاریابی، علم بازاریابی، روانشناسی و آمار.
رسماً به عنوان: Mark Lett