تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI آپریل ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Marketing Letters



Marketing Letters

آمریکا
کشور
۲٫۸
Impact Factor
۳٫۷۷۷
پنج ساله Impact Factor
اشتراک نقره ای تهیه کنید
زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه)
0923-0645
ISSN
1573-059X
e-ISSN
1989 تا کنون
مدت فعالیت
Springer Nature
ناشر
www.springer.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی SSCI ثبت شده است علاوه بر آن این مجله در پایگاه داده Current Contents (موضوع مقالات اخیر) مجلات ISI در دسته بندی Social And Behavioral Sciences نیز ثبت شده است یکی دیگر از پایگاه داده های مهم مجلات ISI، پایگاه داده ESI (لبه فناوری) است که این مجله در این پایگاه داده نیز ثبت شده است این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

اهداف مجله

Marketing Letters: A Journal of Research in Marketing مقاله با کیفیت بالا و کوتاه تر (زیر 5000 کلمه شامل چکیده، متن اصلی و منابع، که معادل 20 صفحه در مجموع است، با فونت 12 نقطه ای Times New Roman) در مورد بازاریابی منتشر می کند. تاکید بر فوری بودن و علاقه فعلی. این مجله رسانه ای برای انتشار واقعاً سریع نتایج تحقیقات ارائه می دهد.

تمرکز نامه های بازاریابی بر یافته های تجربی، مقالات روش شناختی، و بینش های نظری و مفهومی در سراسر حوزه های تحقیقاتی در بازاریابی است.

خواندن نامه بازاریابی برای هر کسی که در علم بازاریابی، تحقیقات مصرف کننده، روش شناسی و استراتژی و مدیریت بازاریابی کار می کند، الزامی است.

حوزه های موضوعی و موضوعات کلیدی تحت پوشش در نامه بازاریابی عبارتند از: مدل های انتخاب، رفتار مصرف کننده، تحقیقات مصرف کننده، علم مدیریت، تحقیقات بازار، فروش و تبلیغات، مدیریت بازاریابی، تحقیقات بازاریابی، علم بازاریابی، روانشناسی و آمار.

رسماً به عنوان: Mark Lett

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید