تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI آپریل ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Marketing Science


آمریکا
کشور
۳٫۷۱۶
Impact Factor
0732-2399
ISSN
1526-548X
e-ISSN
1996 تا کنون
مدت فعالیت
Institute for Operations Research and the Management Sciences
ناشر
pubsonline.informs.org
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی SSCI ثبت شده است علاوه بر آن در پایگاه داده Current Contents مجلات ISI در دو دسته بندی ثبت شده است. این دسته بندی ها عبارتند از:
  • Business Collection
  • Social And Behavioral Sciences
یکی دیگر از پایگاه داده های مهم مجلات ISI، پایگاه داده ESI (لبه فناوری) است که این مجله در این پایگاه داده نیز ثبت شده است این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

اهداف مجله

علم بازاریابی انتشاراتی است از انتشارات مؤسسه تحقیقات عملیات و علوم مدیریت (INFORMS) (نمایه شده SSCI). ما از نویسندگان دعوت می کنیم تا بهترین تحقیقات بازاریابی محور خود را برای بررسی همتایان ارسال کنند. ما انواع نسخه های خطی را می پذیریم. لطفاً ما را به‌عنوان رسانه‌ای مناسب برای تحقیق خود در نظر بگیرید. ما مجله برتری هستیم که بر تحقیقات کمی تجربی و نظری در بازاریابی تمرکز دارد.

علم بازاریابی قول می دهد که بررسی های سازنده، منصفانه و به موقع را با هدف شناسایی بهترین مطالب ارسالی برای انتشار ارائه کند.

موضوعات تحت پوشش در علم بازاریابی شامل موارد زیر است:

-تبلیغات-
رفتار خریدار-
کانال ها-
استراتژی رقابتی-
پیش بینی-
تحقیقات بازاریابی-
توسعه محصول جدید -
قیمت گذاری و تبلیغات -
مدیریت نیروی فروش-
تقسیم بندی-
بازاریابی خدمات-
قابلیت هدف گذاری

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید