تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI مارس ۲۰۲۴
SCImago ژانویه ۲۰۲۲
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Marketing Theory


ناشری با نام مشابه ناشر این مجله در لیست سیاه مجلات خارجی دانشگاه آزاد قرار دارد.
sage
ناشر (ثبت شده در لیست سیاه دانشگاه آزاد)
ادامه مقادیر جدول مربوط به پایگاه داده های بین المللی است.
انگلستان
کشور
۴٫۲۵
Impact Factor
1470-5931
ISSN
1741-301X
e-ISSN
2001 تا کنون
مدت فعالیت
SAGE
ناشر
journals.sagepub.com
سایت مجله
Marketing Theory

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی SSCI ثبت شده است علاوه بر آن این مجله در پایگاه داده Current Contents (موضوع مقالات اخیر) مجلات ISI در دسته بندی Social And Behavioral Sciences نیز ثبت شده است یکی دیگر از پایگاه داده های مهم مجلات ISI، پایگاه داده ESI (لبه فناوری) است که این مجله در این پایگاه داده نیز ثبت شده است این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

اهداف مجله

نظریه بازاریابی یک رسانه تخصصی آکادمیک کاملاً بررسی شده و مرجع اصلی برای توسعه و انتشار دیدگاه های جایگزین و انتقادی در مورد تئوری بازاریابی فراهم می کند.

تعداد فزاینده ای از محققین و دست اندرکاران مدیریت که معتقدند تئوری بازاریابی مرسوم اغلب برای چالش های محیط کسب و کار مدرن مناسب نیست. هدف تئوری بازاریابی ایجاد یک خروجی با کیفیت بالا و تخصصی برای مدیران و دانشمندان علوم اجتماعی است که متعهد به توسعه و تدوین مجدد بازاریابی به عنوان یک رشته دانشگاهی با تجزیه و تحلیل انتقادی نظریه موجود هستند. ژورنال اخلاقی را ترویج می کند که به صراحت نظریه محور است. بین المللی در حوزه و چشم انداز؛ باز، انعکاسی، تخیلی و انتقادی؛ و میان رشته ای.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید