نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | آپریل ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
Marketing Theory
ناشری با نام مشابه ناشر این مجله در لیست سیاه مجلات خارجی دانشگاه آزاد قرار دارد. | |
sage | ناشر (ثبت شده در لیست سیاه دانشگاه آزاد) |
ادامه مقادیر جدول مربوط به پایگاه داده های بین المللی است. | |
انگلستان | کشور |
۴٫۲۵ | Impact Factor |
1470-5931 | ISSN |
1741-301X | e-ISSN |
2001 تا کنون | مدت فعالیت |
SAGE | ناشر |
journals.sagepub.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q1 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
نظریه بازاریابی یک رسانه تخصصی آکادمیک کاملاً بررسی شده و مرجع اصلی برای توسعه و انتشار دیدگاه های جایگزین و انتقادی در مورد تئوری بازاریابی فراهم می کند.
تعداد فزاینده ای از محققین و دست اندرکاران مدیریت که معتقدند تئوری بازاریابی مرسوم اغلب برای چالش های محیط کسب و کار مدرن مناسب نیست. هدف تئوری بازاریابی ایجاد یک خروجی با کیفیت بالا و تخصصی برای مدیران و دانشمندان علوم اجتماعی است که متعهد به توسعه و تدوین مجدد بازاریابی به عنوان یک رشته دانشگاهی با تجزیه و تحلیل انتقادی نظریه موجود هستند. ژورنال اخلاقی را ترویج می کند که به صراحت نظریه محور است. بین المللی در حوزه و چشم انداز؛ باز، انعکاسی، تخیلی و انتقادی؛ و میان رشته ای.