نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | آپریل ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
Mathematical Thinking And Learning
آمریکا | کشور |
۱٫۶۶۷ | Impact Factor |
۲٫۸۹۷ | پنج ساله Impact Factor |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه) |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | زمان داوری مقاله(تصمیم نهایی) |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | امکان پذیرش مقاله |
1098-6065 | ISSN |
1532-7833 | e-ISSN |
2009 تا کنون | مدت فعالیت |
Taylor & Francis | ناشر |
www.tandfonline.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q1 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
جامعه بین المللی آموزش ریاضیات با سرعتی سریع و هیجان انگیز در حال رشد است. اگرچه این جامعه دیدگاههای پژوهشی و چارچوبهای نظری خود را توسعه داده است، اما با استفاده از نظریهها و تحقیقات جدید در ریاضیات، روانشناسی، جامعهشناسی، فلسفه، انسانشناسی و فناوری اطلاعات به گسترش افقهای خود ادامه میدهد. تفکر و یادگیری ریاضی برای محققان علاقه مند به آموزش ریاضی از هر یک از این دیدگاه ها، با تمرکز ویژه بر تفکر ریاضی، استدلال و یادگیری، هدایت می شود. این مجله به دنبال مقالاتی با کیفیت بالا است که به یک یا چند موضوع زیر می پردازد: مطالعات بین رشته ای در مورد یادگیری ریاضی، استدلال یا تفکر، و تحولات آنها در تمام سنین. پیشرفت های تکنولوژیکی و تاثیر آنها بر تفکر و یادگیری ریاضی. مطالعاتی که فرآیندهای متنوع استدلال ریاضی را بررسی می کند. بینش جدید در مورد چگونگی توسعه درک ریاضی در طول عمر، از جمله دوره های انتقالی مهم. تغییر دیدگاه در مورد ماهیت ریاضیات و تأثیر آنها بر تفکر و یادگیری ریاضی در هر دو زمینه رسمی و غیر رسمی؛ مطالعاتی که بین المللی شدن آموزش ریاضیات را همراه با سایر مطالعات بین فرهنگی در مورد تفکر و یادگیری ریاضی بررسی می کند. و مطالعات شیوه های آموزشی نوآورانه ای که باعث تقویت یادگیری، تفکر و توسعه ریاضی می شود. این مجله علاوه بر دریافت مقالات پژوهشی، از مقالاتی دعوت می کند که به ارائه تحلیل های نظری و فلسفی موضوعات مرتبط با موضوعات قبلی می پردازند. خط مشی بررسی همتایان: تمامی مقالات پژوهشی این مجله بر اساس غربالگری اولیه ویراستار و بررسی ناشناس توسط حداقل سه داور، تحت بررسی دقیق همتایان قرار گرفته اند. دفتر انتشار: Taylor & Francis, Inc., 530 Walnut Street, Suite 850, Philadelphia, PA 19106. نویسندگان می توانند انتخاب کنند که دسترسی آزاد طلایی را در این مجله منتشر کنند. برای اطلاعات در مورد نحوه ارسال مقاله خود، دستورالعمل های نویسندگان را بخوانید.