تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI نوامبر ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم آذر ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Mathematical Thinking And Learning



Mathematical Thinking And Learning

آمریکا
کشور
۱٫۶۶۷
Impact Factor
۲٫۸۹۷
پنج ساله Impact Factor
اشتراک نقره ای تهیه کنید
زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه)
اشتراک نقره ای تهیه کنید
زمان داوری مقاله(تصمیم نهایی)
اشتراک نقره ای تهیه کنید
امکان پذیرش مقاله
1098-6065
ISSN
1532-7833
e-ISSN
2009 تا کنون
مدت فعالیت
Taylor & Francis
ناشر
www.tandfonline.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی SSCI ثبت شده است علاوه بر آن این مجله در پایگاه داده Current Contents (موضوع مقالات اخیر) مجلات ISI در دسته بندی Social And Behavioral Sciences نیز ثبت شده است یکی دیگر از پایگاه داده های مهم مجلات ISI، پایگاه داده ESI (لبه فناوری) است که این مجله در این پایگاه داده نیز ثبت شده است این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

اهداف مجله

جامعه بین المللی آموزش ریاضیات با سرعتی سریع و هیجان انگیز در حال رشد است. اگرچه این جامعه دیدگاه‌های پژوهشی و چارچوب‌های نظری خود را توسعه داده است، اما با استفاده از نظریه‌ها و تحقیقات جدید در ریاضیات، روان‌شناسی، جامعه‌شناسی، فلسفه، انسان‌شناسی و فناوری اطلاعات به گسترش افق‌های خود ادامه می‌دهد. تفکر و یادگیری ریاضی برای محققان علاقه مند به آموزش ریاضی از هر یک از این دیدگاه ها، با تمرکز ویژه بر تفکر ریاضی، استدلال و یادگیری، هدایت می شود. این مجله به دنبال مقالاتی با کیفیت بالا است که به یک یا چند موضوع زیر می پردازد: مطالعات بین رشته ای در مورد یادگیری ریاضی، استدلال یا تفکر، و تحولات آنها در تمام سنین. پیشرفت های تکنولوژیکی و تاثیر آنها بر تفکر و یادگیری ریاضی. مطالعاتی که فرآیندهای متنوع استدلال ریاضی را بررسی می کند. بینش جدید در مورد چگونگی توسعه درک ریاضی در طول عمر، از جمله دوره های انتقالی مهم. تغییر دیدگاه در مورد ماهیت ریاضیات و تأثیر آنها بر تفکر و یادگیری ریاضی در هر دو زمینه رسمی و غیر رسمی؛ مطالعاتی که بین المللی شدن آموزش ریاضیات را همراه با سایر مطالعات بین فرهنگی در مورد تفکر و یادگیری ریاضی بررسی می کند. و مطالعات شیوه های آموزشی نوآورانه ای که باعث تقویت یادگیری، تفکر و توسعه ریاضی می شود. این مجله علاوه بر دریافت مقالات پژوهشی، از مقالاتی دعوت می کند که به ارائه تحلیل های نظری و فلسفی موضوعات مرتبط با موضوعات قبلی می پردازند. خط مشی بررسی همتایان: تمامی مقالات پژوهشی این مجله بر اساس غربالگری اولیه ویراستار و بررسی ناشناس توسط حداقل سه داور، تحت بررسی دقیق همتایان قرار گرفته اند. دفتر انتشار: Taylor & Francis, Inc., 530 Walnut Street, Suite 850, Philadelphia, PA 19106. نویسندگان می توانند انتخاب کنند که دسترسی آزاد طلایی را در این مجله منتشر کنند. برای اطلاعات در مورد نحوه ارسال مقاله خود، دستورالعمل های نویسندگان را بخوانید.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید