نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
آمار دانلود مقالات هر مجله | ژانویه ۲۰۲۲ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۵ |
ISI | فوریه ۲۰۲۵ |
SCImago | می ۲۰۲۵ |
ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
لیست سیاه وزارت علوم | اسفند ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | دی ۱۴۰۳ |
مجلات دارای زمان داوری | دسامبر ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | دسامبر ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
آمار دانلود مقالات هر مجله | دسامبر ۲۰۲۴ |
Mathematische Semesterberichte
آلمان | کشور |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه) |
0720-728X | ISSN |
1432-1815 | e-ISSN |
1992 تا 1994 و 2005 تا کنون | مدت فعالیت |
Springer Nature | ناشر |
www.springer.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Mathematische Semesterberichte ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q4 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
«گزارشهای ترم ریاضی» در سال 1932 توسط هاینریش بنکه و اتو توپلیتز تأسیس شد. از یک طرف، آنها حاوی گزارش های تحقیقاتی در مورد پیشرفت های جدید جالب در ریاضیات و کاربردهای آنها هستند. از سوی دیگر به مسائل آموزشی اساسی تدریس و یادگیری ریاضیات در مدرسه و دانشگاه می پردازند. این دو هدف در برخورد با مسائل و ارتباطات متقابل در ریاضیات و همچنین در کمک به توسعه تاریخی و پایه های ریاضیات ترکیب شده اند.
ارزش ویژه ای به سبک روشن و انگیزشی مشارکت ها داده می شود.
این مجله شامل بخشهای «گالری تصاویر ریاضی»، «ریاضیات در پژوهش و کاربرد»، «ریاضیات در تدریس»، «اسناد» و «دیدگاههای فلسفی و تاریخی» است. بخش اضافی «بررسی کتاب» کتابهایی که اخیراً منتشر شدهاند را ارائه و نقد میکند.
______
«گزارشهای ترم ریاضی» در سال 1932 توسط هاینریش بنکه و اتو توپلیتز تأسیس شد. از یک طرف، آنها حاوی گزارش هایی از تحقیقات در مورد پیشرفت های جدید جالب در ریاضیات و کاربردهای آن هستند. از سوی دیگر، آنها به مسائل اساسی آموزش و یادگیری ریاضیات در مدرسه و مؤسسات آموزش عالی می پردازند. این دو هدف در بررسی مسائل و ارتباطات متقابل در ریاضیات و همچنین در مشارکت در توسعه تاریخی و مبانی ریاضیات ترکیب شده اند.
تأکید ویژه بر سبک روشن و انگیزشی مشارکتها است.
این مجله شامل بخشهای «تصاویر ریاضی»، «تحقیقات و کاربردهای ریاضی»، «آموزش ریاضیات»، «اسناد» و «دیدگاههای فلسفی و تاریخی» است. بخش اضافی «بررسی کتاب» به ارائه و نقد کتابهایی که اخیراً منتشر شدهاند، میپردازد.