تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals می ۲۰۲۵
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله مارس ۲۰۲۵
آمار دانلود مقالات هر مجله ژانویه ۲۰۲۲
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۵
ISI فوریه ۲۰۲۵
SCImago می ۲۰۲۵
ISI Open Access Journals می ۲۰۲۵
لیست سیاه وزارت علوم اسفند ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد دی ۱۴۰۳
مجلات دارای زمان داوری دسامبر ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش دسامبر ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله مارس ۲۰۲۵
آمار دانلود مقالات هر مجله دسامبر ۲۰۲۴

Mathematische Semesterberichte



Mathematische Semesterberichte

آلمان
کشور
اشتراک نقره ای تهیه کنید
زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه)
0720-728X
ISSN
1432-1815
e-ISSN
1992 تا 1994 و 2005 تا کنون
مدت فعالیت
Springer Nature
ناشر
www.springer.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
مجله در فهرست مجلات ISI نیست.

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Mathematische Semesterberichte ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

«گزارش‌های ترم ریاضی» در سال 1932 توسط هاینریش بنکه و اتو توپلیتز تأسیس شد. از یک طرف، آنها حاوی گزارش های تحقیقاتی در مورد پیشرفت های جدید جالب در ریاضیات و کاربردهای آنها هستند. از سوی دیگر به مسائل آموزشی اساسی تدریس و یادگیری ریاضیات در مدرسه و دانشگاه می پردازند. این دو هدف در برخورد با مسائل و ارتباطات متقابل در ریاضیات و همچنین در کمک به توسعه تاریخی و پایه های ریاضیات ترکیب شده اند.

ارزش ویژه ای به سبک روشن و انگیزشی مشارکت ها داده می شود.

این مجله شامل بخش‌های «گالری تصاویر ریاضی»، «ریاضیات در پژوهش و کاربرد»، «ریاضیات در تدریس»، «اسناد» و «دیدگاه‌های فلسفی و تاریخی» است. بخش اضافی «بررسی کتاب» کتاب‌هایی که اخیراً منتشر شده‌اند را ارائه و نقد می‌کند.
______

«گزارش‌های ترم ریاضی» در سال 1932 توسط هاینریش بنکه و اتو توپلیتز تأسیس شد. از یک طرف، آنها حاوی گزارش هایی از تحقیقات در مورد پیشرفت های جدید جالب در ریاضیات و کاربردهای آن هستند. از سوی دیگر، آنها به مسائل اساسی آموزش و یادگیری ریاضیات در مدرسه و مؤسسات آموزش عالی می پردازند. این دو هدف در بررسی مسائل و ارتباطات متقابل در ریاضیات و همچنین در مشارکت در توسعه تاریخی و مبانی ریاضیات ترکیب شده اند.

تأکید ویژه بر سبک روشن و انگیزشی مشارکت‌ها است.

این مجله شامل بخش‌های «تصاویر ریاضی»، «تحقیقات و کاربردهای ریاضی»، «آموزش ریاضیات»، «اسناد» و «دیدگاه‌های فلسفی و تاریخی» است. بخش اضافی «بررسی کتاب» به ارائه و نقد کتاب‌هایی که اخیراً منتشر شده‌اند، می‌پردازد.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید