تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI آپریل ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Media Psychology



Media Psychology

آمریکا
کشور
۳٫۸۲۴
Impact Factor
۵٫۰۴۲
پنج ساله Impact Factor
اشتراک نقره ای تهیه کنید
زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه)
اشتراک نقره ای تهیه کنید
زمان داوری مقاله(تصمیم نهایی)
اشتراک نقره ای تهیه کنید
امکان پذیرش مقاله
1521-3269
ISSN
1532-785X
e-ISSN
1999 تا کنون
مدت فعالیت
Taylor & Francis
ناشر
www.tandfonline.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه های استنادی SSCI و AHCI ثبت شده است علاوه بر آن در پایگاه داده Current Contents مجلات ISI در دو دسته بندی ثبت شده است. این دسته بندی ها عبارتند از:
  • Arts & Humanities
  • Social And Behavioral Sciences
یکی دیگر از پایگاه داده های مهم مجلات ISI، پایگاه داده ESI (لبه فناوری) است که این مجله در این پایگاه داده نیز ثبت شده است این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

اهداف مجله

روان‌شناسی رسانه‌ها مجله‌ای میان رشته‌ای است که به انتشار تحقیقات تجربی و با محوریت نظری اختصاص دارد که در تقاطع روان‌شناسی و ارتباطات رسانه‌ای/میانجی قرار دارد. موضوعات تحقیق شامل کاربردها، فرآیندها و اثرات رسانه است. گزارش‌های تحقیقات تجربی، مقالات تئوری، بررسی‌های پیشرفته، مطالعات تکراری و متاآنالیزهایی که ترکیب عمده‌ای از یافته‌های تحقیقات اولیه را در یک منطقه محوری ارائه می‌دهند، در نظر گرفته می‌شوند. ما پیش ثبت‌نام‌ها را تشویق می‌کنیم و از گنجاندن مواد تکمیلی، مانند محرک‌ها، اقدامات، طرح‌های پیش‌تحلیل، داده‌های شناسایی‌شده، و کد به عنوان بخشی از ارسال‌های جدید استقبال می‌کنیم (به خط‌مشی اشتراک‌گذاری داده‌های پایه تیلور و فرانسیس مراجعه کنید). دست‌نوشته‌ها بر اساس میزان مشارکت آنها در تئوری و پیشبرد مجموعه دانش در مورد روان‌شناسی کاربردها، فرآیندها یا تأثیرات رسانه مورد قضاوت قرار می‌گیرند. خط مشی بررسی همتایان: تمامی مقالات پژوهشی این مجله بر اساس غربالگری اولیه ویراستار و داوری ناشناس توسط حداقل دو داور ناشناس، تحت بررسی دقیق همتایان قرار گرفته اند. دفتر انتشار: Taylor & Francis, Inc., 530 Walnut Street, Suite 850, Philadelphia, PA 19106. نویسندگان می توانند انتخاب کنند که دسترسی آزاد طلایی را در این مجله منتشر کنند. برای اطلاعات در مورد نحوه ارسال مقاله خود، دستورالعمل های نویسندگان را بخوانید.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید