تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI نوامبر ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم آذر ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Medical Education



Medical Education

انگلستان
کشور
۶٫۲۵۱
Impact Factor
0308-0110
ISSN
1365-2923
e-ISSN
1966 تا کنون
مدت فعالیت
Wiley-Blackwell
ناشر
onlinelibrary.wiley.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی SCIE ثبت شده است علاوه بر آن این مجله در پایگاه داده Current Contents (موضوع مقالات اخیر) مجلات ISI در دسته بندی Clinical Medicine نیز ثبت شده است یکی دیگر از پایگاه داده های مهم مجلات ISI، پایگاه داده ESI (لبه فناوری) است که این مجله در این پایگاه داده نیز ثبت شده است این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Medical Education ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

آموزش پزشکی به دنبال این است که مجله بین المللی برجسته در زمینه آموزش برای متخصصان مراقبت های بهداشتی باشد و مطالبی را با بالاترین کیفیت منتشر می کند که منعکس کننده مسائل و دیدگاه های جهانی یا تحریک آمیز است.
این مجله از مقالات با کیفیت بالا در مورد تمام جنبه های آموزش حرفه ای بهداشت از جمله:


تحصیل در مقطع کارشناسی


تحصیلات تکمیلی


توسعه حرفه ای مستمر


آموزش بین حرفه ای


برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آموزش پزشکی، این مصاحبه را با سردبیر، کوین ایوا بخوانید (مصاحبه به ترجمه چینی ماندارین نیز موجود است).

اشتراک در آموزش پزشکی به شما امکان دسترسی به موارد زیر را می دهد:


تجزیه و تحلیل به روز مسائل جاری از محققان برجسته، مربیان و سیاست گذاران


مقاله‌هایی با جهت‌گیری عملی و مبتنی بر تئوری که بر شواهد تجربی و پیشرفت این رشته تأکید دارند


موضوعات موضوعی که به تحولات موضوعی و نوآورانه در آموزش پزشکی در سرتاسر جهان می پردازد، از جمله شماره سالانه "وضعیت علم" که خلاصه ای از تفکر فعلی دانشمندان برتر در این زمینه را ارائه می دهد.


مقالات و تفسیرهای منظمی که مضامین و دیدگاه‌های اصلی تأثیرگذار بر آموزش حرفه‌ای سلامت در سراسر جهان را بررسی می‌کنند.


خدمات برای نویسندگان:


بررسی بین المللی با کیفیت بالا


بازخورد در مورد تمام مقالات ارسال شده


تاثیر بالا


تیم تحریریه جهانی


ارسال های آنلاین از ژانویه 2003


چرخش سریع نسخه‌های خطی - تصمیم‌گیری در مورد اکثر مقالات در عرض 8 هفته



خوانندگان
این مجله، مجله علمی بین المللی ارشد برای دوره های کارشناسی، کارشناسی ارشد و آموزش مداوم پزشکی است. به این ترتیب، تمام موضوعات مورد علاقه فعلی، از جمله روش های تدریس، اصلاح برنامه درسی، آموزش معلمان پزشکی، انتخاب پذیرفته شدگان و تکنیک های ارزیابی، پوشش داده شده است. این انجمن اصلی برای معلمان پزشکی در سراسر جهان است. خوانندگان عمدتاً متشکل از معلمان پزشکی، مربیان پزشکی، مدیران دانشکده ها یا کارکنان پزشکی و محققانی هستند که در توسعه آموزش پزشکی به عنوان یک کل دخیل هستند.

کلید واژه ها
آموزش پزشکی، اعتباربخشی، آموزش مداوم، برنامه های درسی، آموزش، دانشکده های پزشکی، تحصیلات تکمیلی، روانشناسی، تدریس، یادگیری، برنامه درسی، مراقبت های اولیه، هیئت علمی، بین حرفه ای، تحقیق، سیاست، شبیه سازی، OSCE، مصاحبه، نظارت، بالینی، بین رشته ای، کار تیمی ، بازخورد

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید