نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | آپریل ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
Memory Studies
ناشری با نام مشابه ناشر این مجله در لیست سیاه مجلات خارجی دانشگاه آزاد قرار دارد. | |
sage | ناشر (ثبت شده در لیست سیاه دانشگاه آزاد) |
ادامه مقادیر جدول مربوط به پایگاه داده های بین المللی است. | |
انگلستان | کشور |
۱٫۵۸۹ | Impact Factor |
1750-6980 | ISSN |
1750-6999 | e-ISSN |
2008 تا کنون | مدت فعالیت |
SAGE | ناشر |
journals.sagepub.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q1 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
emory Studies یک مجله بین المللی با داوری است. مطالعات حافظه شناخت، شکل و جهت را برای کار در این زمینه نوپا فراهم می کند، و یک انجمن انتقادی برای گفتگو و بحث در مورد مسائل نظری، تجربی و روش شناختی مرکزی برای درک مشترک حافظه امروزی فراهم می کند.
مطالعات حافظه تغییرات اجتماعی، فرهنگی، شناختی، سیاسی و فناوری را بررسی می کند که بر چگونگی، چیستی و چرایی یادآوری و فراموشی افراد، گروه ها و جوامع تأثیر می گذارد. این مجله به گفتمان عمومی و دانشگاهی در مورد ماهیت، دستکاری و اعتراض حافظه در دوران معاصر پاسخ می دهد و در پی شکل دادن به آن است.
علیرغم اهمیت معرفتی و علّی که به حافظه در بررسی مسائلی چون شکلگیری هویت فردی و عمومی، فرهنگ و سیاست و اجتماعات اجتماعی نسبت داده میشود، همچنان در مفاهیم و روشهای اساسی این حوزه واگرایی چشمگیری وجود دارد.
این رشته به جای استفاده از روش یا سنت منحصربهفرد، دانشآموزی را بر اساس مشکل یا موضوع بسیج میکند. ما به دنبال مقالاتی هستیم که اختلاف در پیشینهها و مفروضات را برجسته کرده و عمداً با آنها مذاکره میکنند، برخلاف مواردی که از این مسائل اجتناب میکنند.