نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | آپریل ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
Mind Brain And Education
انگلستان | کشور |
۲٫۰۶۳ | Impact Factor |
1751-2271 | ISSN |
1751-228X | e-ISSN |
2008 تا کنون | مدت فعالیت |
Wiley-Blackwell | ناشر |
onlinelibrary.wiley.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q2 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
ذهن، مغز و آموزش (MBE) مقالات بررسی شده را منتشر می کند که به سوالات بیولوژیکی، مغزی، شناختی و رفتاری مربوط به حوزه گسترده آموزش می پردازد. این مجله از طریق یک فرآیند ارسال آزاد کار می کند. علاوه بر این، پژوهشگران تشویق میشوند که با هیئت تحریریه تماس بگیرند و ایدههایی را برای بررسی، تفسیر و مسائل ویژه دریافت کنند. گزارشهای تجربی کوتاه و کامل، بررسیها و نظرات در مورد موضوعات خاص که به طور گسترده با خوانندگان MBE مرتبط هستند، از جمله برای پزشکان، مورد توجه قرار خواهند گرفت. MBE انجمنی را برای ارائه با بالاترین کیفیت تحقیقات پایه و کاربردی در مورد یادگیری و رشد در سنین مختلف، در جمعیتهای در حال توسعه و با نیازهای ویژه، از جمله تجزیه و تحلیل زیستشناسی، علوم اعصاب، علوم شناختی و اجتماعی-عاطفی، و آموزش فراهم میکند. پژوهش در ذهن، مغز و آموزش بر رابطه متقابلی تأکید می کند که در آن آموزش به همان اندازه که به تحقیقات و عمل آموزشی کمک می کند، به تحقیقات زیست شناختی، رفتاری و شناختی می پردازد. مقالات تحقیقاتی اصلی MBE اکتشافات جدیدی را از آزمایشهای مبتنی بر آزمایشگاه یا تحقیقات در زمینههای عمل گزارش میکنند. مقالات MBE همچنین ممکن است عوامل بیولوژیکی، فرهنگی و بین نسلی را که بر یادگیری مادامالعمر و انعطافپذیری تأثیر میگذارند، در نظر بگیرند. . بنابراین این مجله مکانی برای تحقیقات علمی معتبر و مرتبط با آموزش است که ذهن، مغز و آموزش را به هم متصل میکند و انواع تحقیقات را در رشتههایی که برای ترویج شیوههای پژوهشی در آموزش ضروری هستند، تسریع میکند.
بیانیه تنوع، برابری و شمول
تنوع، برابری و شمول (DE&I) یک ارزش اصلی ذهن، مغز و آموزش (MBE) برای ارتقای فرصتهای برابر برای همه نویسندگان و تشویق گستردهترین و متنوعترین خوانندگان ممکن است. توصیههای زیر جامع نیستند و به منظور کمک به نویسندگان در درک تعهد MBE به DE&I هستند. با استفاده از یک فرآیند بررسی دوسوکور، مجله به دنبال به حداقل رساندن سوگیری های احتمالی است که بر تصمیمات مربوط به نتیجه دستنوشته تأثیر می گذارد. هیئت تحریریه نویسندگان را تشویق می کند تا از زبان فراگیر به عنوان راهی برای تصدیق تفاوت های فردی و حذف سوگیری های احتمالی مربوط به قومیت، نژاد، سن، جنسیت، گرایش جنسی یا شرایط سلامت شخصی استفاده کنند. توصیه می کنیم از استفاده از ضمایر جنسیتی ("او، او" یا "او، او") خودداری کنید. برای دستیابی به بی طرفی جنسیت، استفاده از ضمایر جمع توصیه می شود.
خوانندگان
محققان و دست اندرکاران علوم زیستی، رشد کودک و بزرگسال، علوم شناختی و رفتاری، آموزش و پرورش و آموزش ویژه، ژنتیک و علوم اعصاب.
کلید واژه ها
ذهن، مغز، آموزش، یادگیری، علوم اعصاب، شناخت، رفتار اجتماعی، احساسات، انگیزه، پاداش، رشد، انعطاف پذیری، ژنتیک، نیازهای ویژه