تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI آپریل ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Mind Brain And Education



Mind Brain And Education

انگلستان
کشور
۲٫۰۶۳
Impact Factor
1751-2271
ISSN
1751-228X
e-ISSN
2008 تا کنون
مدت فعالیت
Wiley-Blackwell
ناشر
onlinelibrary.wiley.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی SSCI ثبت شده است علاوه بر آن این مجله در پایگاه داده Current Contents (موضوع مقالات اخیر) مجلات ISI در دسته بندی Social And Behavioral Sciences نیز ثبت شده است یکی دیگر از پایگاه داده های مهم مجلات ISI، پایگاه داده ESI (لبه فناوری) است که این مجله در این پایگاه داده نیز ثبت شده است این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

اهداف مجله

ذهن، مغز و آموزش (MBE) مقالات بررسی شده را منتشر می کند که به سوالات بیولوژیکی، مغزی، شناختی و رفتاری مربوط به حوزه گسترده آموزش می پردازد. این مجله از طریق یک فرآیند ارسال آزاد کار می کند. علاوه بر این، پژوهشگران تشویق می‌شوند که با هیئت تحریریه تماس بگیرند و ایده‌هایی را برای بررسی، تفسیر و مسائل ویژه دریافت کنند. گزارش‌های تجربی کوتاه و کامل، بررسی‌ها و نظرات در مورد موضوعات خاص که به طور گسترده با خوانندگان MBE مرتبط هستند، از جمله برای پزشکان، مورد توجه قرار خواهند گرفت. MBE انجمنی را برای ارائه با بالاترین کیفیت تحقیقات پایه و کاربردی در مورد یادگیری و رشد در سنین مختلف، در جمعیت‌های در حال توسعه و با نیازهای ویژه، از جمله تجزیه و تحلیل زیست‌شناسی، علوم اعصاب، علوم شناختی و اجتماعی-عاطفی، و آموزش فراهم می‌کند. پژوهش در ذهن، مغز و آموزش بر رابطه متقابلی تأکید می کند که در آن آموزش به همان اندازه که به تحقیقات و عمل آموزشی کمک می کند، به تحقیقات زیست شناختی، رفتاری و شناختی می پردازد. مقالات تحقیقاتی اصلی MBE اکتشافات جدیدی را از آزمایش‌های مبتنی بر آزمایشگاه یا تحقیقات در زمینه‌های عمل گزارش می‌کنند. مقالات MBE همچنین ممکن است عوامل بیولوژیکی، فرهنگی و بین نسلی را که بر یادگیری مادام‌العمر و انعطاف‌پذیری تأثیر می‌گذارند، در نظر بگیرند. . بنابراین این مجله مکانی برای تحقیقات علمی معتبر و مرتبط با آموزش است که ذهن، مغز و آموزش را به هم متصل می‌کند و انواع تحقیقات را در رشته‌هایی که برای ترویج شیوه‌های پژوهشی در آموزش ضروری هستند، تسریع می‌کند.
بیانیه تنوع، برابری و شمول
تنوع، برابری و شمول (DE&I) یک ارزش اصلی ذهن، مغز و آموزش (MBE) برای ارتقای فرصت‌های برابر برای همه نویسندگان و تشویق گسترده‌ترین و متنوع‌ترین خوانندگان ممکن است. توصیه‌های زیر جامع نیستند و به منظور کمک به نویسندگان در درک تعهد MBE به DE&I هستند. با استفاده از یک فرآیند بررسی دوسوکور، مجله به دنبال به حداقل رساندن سوگیری های احتمالی است که بر تصمیمات مربوط به نتیجه دستنوشته تأثیر می گذارد. هیئت تحریریه نویسندگان را تشویق می کند تا از زبان فراگیر به عنوان راهی برای تصدیق تفاوت های فردی و حذف سوگیری های احتمالی مربوط به قومیت، نژاد، سن، جنسیت، گرایش جنسی یا شرایط سلامت شخصی استفاده کنند. توصیه می کنیم از استفاده از ضمایر جنسیتی ("او، او" یا "او، او") خودداری کنید. برای دستیابی به بی طرفی جنسیت، استفاده از ضمایر جمع توصیه می شود.
خوانندگان
محققان و دست اندرکاران علوم زیستی، رشد کودک و بزرگسال، علوم شناختی و رفتاری، آموزش و پرورش و آموزش ویژه، ژنتیک و علوم اعصاب.

کلید واژه ها
ذهن، مغز، آموزش، یادگیری، علوم اعصاب، شناخت، رفتار اجتماعی، احساسات، انگیزه، پاداش، رشد، انعطاف پذیری، ژنتیک، نیازهای ویژه

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید