تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI آپریل ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

New Directions For Child And Adolescent Development



New Directions For Child And Adolescent Development

آمریکا
کشور
۲٫۳۶۴
Impact Factor
1520-3247
ISSN
1534-8687
e-ISSN
1978 تا 1995 و 1998 تا کنون
مدت فعالیت
Wiley-Blackwell
ناشر
onlinelibrary.wiley.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی SSCI ثبت شده است یکی دیگر از پایگاه داده های مهم مجلات ISI، پایگاه داده ESI (لبه فناوری) است که این مجله در این پایگاه داده نیز ثبت شده است این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

ماموریت مسیرهای جدید برای کودک و نوجوان
توسعه برای ارائه علمی و علمی است
ارائه در مورد موضوعات و مفاهیم پیشرو در زمینه
رشد کودک و نوجوان هر جلد بر یک مورد خاص تمرکز دارد
جهت یا موضوع تحقیق جدید و توسط یک متخصص ویرایش می شود
یا متخصصان آن موضوع

حوزه های محتوا هر موضوعی در حوزه کودک و
رشد نوجوانان می تواند محور یک جلد باشد. موضوعات می توانند
شامل اجتماعی، شناختی، آموزشی، عاطفی، زیستی،
مسائل بهداشتی، جمعیتی، اقتصادی و اجتماعی-فرهنگی که
به کودکان و جوانان و همچنین مسائل مربوط به تحقیقات مربوط می شود
روش شناسی و سایر حوزه ها موضوعاتی که در مناطق مختلف پل می شوند
تشویق می شود، و همچنین کسانی که در سطح بین المللی هستند یا
با گروه های کم نمایندگی برخورد کنید. جلدها به دوران نوزادی می پردازند،
دوران کودکی، نوجوانی، بزرگسالی در حال ظهور، یا پل بین اینها
دوره های سنی؛ یا گاهی تا بزرگسالی کشیده شود.

تمرکز بر بورس تحصیلی و علم. مخاطب برای
این مجله عمدتاً دانشجویان، محققین، پژوهشگران و اجتماعی است
خدمتگزاران رشته هایی مانند روانشناسی، جامعه شناسی، آموزش و پرورش،
مددکاری اجتماعی، مردم شناسی و سلامت. ما از علما استقبال می کنیم
جهت گیری های روش شناختی و معرفتی متنوع. خوانندگان
و نویسندگان آینده نگر که علاقه اصلی آنها در عمل و
خط مشی ها به جهت های جدید برای جوانان هدایت می شوند
توسعه.

تمرکز بر مفاهیم و ایده ها. ماموریت اولیه برای
NDCAD است که وسیله ای برای توسعه و
ارتباط مفاهیم و ایده های جدید هر جلد یک را معرفی می کند
رویکرد جدید، یک موضوع یا سوال جدید را بررسی می کند یا قدیمی را ارزیابی می کند
مشکلات با لنز جدید خلاقیت، نوآوری و تعالی هستند
سکه قلمرو استفاده از شواهد برای حمایت یا توسعه ایده ها است
ضروری است، اما نویسندگانی که هدف اصلی آنها انتشار تجربی است
یافته های مربوط به یک موضوع تخصصی باید رسانه های دیگر را در نظر بگیرد.

جهت گیری برای مخاطبان گسترده ای از محققان. حجم های
NDCAD به گونه ای نوشته شده است که به مخاطبان عام اطلاع می دهد
از دانش پژوهان و دانشجویان توسعه. این به این معنی نیست
مفاهیم باید ساده شده یا "گنگ شده". به این معنی است که
نویسندگان باید ارائه خود را از نظر گسترده تر زمینه سازی کنند
مسائل و روندها در این زمینه (و در صورت لزوم، در داخل
جامعه). از نویسندگان انتظار می رود که از «نثر مبتنی بر خواننده» استفاده کنند
به طور موثر ارتباط برقرار می کند. به طور کلی، مقالات در نوشته شده است
قالب یک فصل، نه در قالب علمی سنتی
(به عنوان مثال، مقدمه، روش ها، نتایج) زیرا تمرکز آنها بر روی
توسعه ایده ها و خلاصه کردن یا حذف جهت های در حال ظهور
بیشتر از ارائه دقیق تحقیقات جدید فکر می کرد
یافته ها

فرمت. یک شماره/جلد NDCAD حدود 5 عدد را شامل می شود
به هفت فصل، از جمله یک مقاله مقدماتی که بحث می کند
ایده جدید مرکزی که همه مقالات را به هم می پیوندد
شماره/جلد تعداد کلمات برای یک شماره/جلد باید بین باشد
35000 و 40000 کلمه. نویسندگان باید دست نوشته ها را تهیه کنند
طبق آخرین ویرایش کتابچه راهنمای انتشار
انجمن روانشناسی آمریکا اطلاعات دقیق در
قالب بندی شماره ها/جلدها و مقالات در دسترس است
اطلاعات "برای نویسندگان" در http://onlinelibrary.wiley.com/journal/10.1002/(ISSN)1534-8687.
این وب سایت همچنین دستورالعمل هایی را برای ارسال یک
پیشنهاد NDCAD به سردبیران.




خوانندگان
محققین رشد کودک و نوجوان، اساتید
در رشد کودک و نوجوان / رشد انسانی / رشد
روانشناسی، روانپزشک کودک، روانشناس بالینی،
مددکاران اجتماعی روانپزشکی، مربیان، مردم شناسان و سلامت
حرفه ای ها.




کلید واژه ها
رشد کودک و نوجوان، علوم رشد، کودک
روانشناسی، آموزش در دوران کودکی، مطالعات خانواده، والدین-کودک
روابط، روانپزشکی کودک، روانشناسی تربیتی، اجتماعی و
مطالعات فرهنگی.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید