نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | آپریل ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
New Directions For Child And Adolescent Development
آمریکا | کشور |
۲٫۳۶۴ | Impact Factor |
1520-3247 | ISSN |
1534-8687 | e-ISSN |
1978 تا 1995 و 1998 تا کنون | مدت فعالیت |
Wiley-Blackwell | ناشر |
onlinelibrary.wiley.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q2 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
ماموریت مسیرهای جدید برای کودک و نوجوان
توسعه برای ارائه علمی و علمی است
ارائه در مورد موضوعات و مفاهیم پیشرو در زمینه
رشد کودک و نوجوان هر جلد بر یک مورد خاص تمرکز دارد
جهت یا موضوع تحقیق جدید و توسط یک متخصص ویرایش می شود
یا متخصصان آن موضوع
حوزه های محتوا هر موضوعی در حوزه کودک و
رشد نوجوانان می تواند محور یک جلد باشد. موضوعات می توانند
شامل اجتماعی، شناختی، آموزشی، عاطفی، زیستی،
مسائل بهداشتی، جمعیتی، اقتصادی و اجتماعی-فرهنگی که
به کودکان و جوانان و همچنین مسائل مربوط به تحقیقات مربوط می شود
روش شناسی و سایر حوزه ها موضوعاتی که در مناطق مختلف پل می شوند
تشویق می شود، و همچنین کسانی که در سطح بین المللی هستند یا
با گروه های کم نمایندگی برخورد کنید. جلدها به دوران نوزادی می پردازند،
دوران کودکی، نوجوانی، بزرگسالی در حال ظهور، یا پل بین اینها
دوره های سنی؛ یا گاهی تا بزرگسالی کشیده شود.
تمرکز بر بورس تحصیلی و علم. مخاطب برای
این مجله عمدتاً دانشجویان، محققین، پژوهشگران و اجتماعی است
خدمتگزاران رشته هایی مانند روانشناسی، جامعه شناسی، آموزش و پرورش،
مددکاری اجتماعی، مردم شناسی و سلامت. ما از علما استقبال می کنیم
جهت گیری های روش شناختی و معرفتی متنوع. خوانندگان
و نویسندگان آینده نگر که علاقه اصلی آنها در عمل و
خط مشی ها به جهت های جدید برای جوانان هدایت می شوند
توسعه.
تمرکز بر مفاهیم و ایده ها. ماموریت اولیه برای
NDCAD است که وسیله ای برای توسعه و
ارتباط مفاهیم و ایده های جدید هر جلد یک را معرفی می کند
رویکرد جدید، یک موضوع یا سوال جدید را بررسی می کند یا قدیمی را ارزیابی می کند
مشکلات با لنز جدید خلاقیت، نوآوری و تعالی هستند
سکه قلمرو استفاده از شواهد برای حمایت یا توسعه ایده ها است
ضروری است، اما نویسندگانی که هدف اصلی آنها انتشار تجربی است
یافته های مربوط به یک موضوع تخصصی باید رسانه های دیگر را در نظر بگیرد.
جهت گیری برای مخاطبان گسترده ای از محققان. حجم های
NDCAD به گونه ای نوشته شده است که به مخاطبان عام اطلاع می دهد
از دانش پژوهان و دانشجویان توسعه. این به این معنی نیست
مفاهیم باید ساده شده یا "گنگ شده". به این معنی است که
نویسندگان باید ارائه خود را از نظر گسترده تر زمینه سازی کنند
مسائل و روندها در این زمینه (و در صورت لزوم، در داخل
جامعه). از نویسندگان انتظار می رود که از «نثر مبتنی بر خواننده» استفاده کنند
به طور موثر ارتباط برقرار می کند. به طور کلی، مقالات در نوشته شده است
قالب یک فصل، نه در قالب علمی سنتی
(به عنوان مثال، مقدمه، روش ها، نتایج) زیرا تمرکز آنها بر روی
توسعه ایده ها و خلاصه کردن یا حذف جهت های در حال ظهور
بیشتر از ارائه دقیق تحقیقات جدید فکر می کرد
یافته ها
فرمت. یک شماره/جلد NDCAD حدود 5 عدد را شامل می شود
به هفت فصل، از جمله یک مقاله مقدماتی که بحث می کند
ایده جدید مرکزی که همه مقالات را به هم می پیوندد
شماره/جلد تعداد کلمات برای یک شماره/جلد باید بین باشد
35000 و 40000 کلمه. نویسندگان باید دست نوشته ها را تهیه کنند
طبق آخرین ویرایش کتابچه راهنمای انتشار
انجمن روانشناسی آمریکا اطلاعات دقیق در
قالب بندی شماره ها/جلدها و مقالات در دسترس است
اطلاعات "برای نویسندگان" در http://onlinelibrary.wiley.com/journal/10.1002/(ISSN)1534-8687.
این وب سایت همچنین دستورالعمل هایی را برای ارسال یک
پیشنهاد NDCAD به سردبیران.
خوانندگان
محققین رشد کودک و نوجوان، اساتید
در رشد کودک و نوجوان / رشد انسانی / رشد
روانشناسی، روانپزشک کودک، روانشناس بالینی،
مددکاران اجتماعی روانپزشکی، مربیان، مردم شناسان و سلامت
حرفه ای ها.
کلید واژه ها
رشد کودک و نوجوان، علوم رشد، کودک
روانشناسی، آموزش در دوران کودکی، مطالعات خانواده، والدین-کودک
روابط، روانپزشکی کودک، روانشناسی تربیتی، اجتماعی و
مطالعات فرهنگی.