نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | نوامبر ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | آذر ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
New Perspectives On Turkey
انگلستان | کشور |
۱٫۲۹۲ | Impact Factor |
0896-6346 | ISSN |
1305-3299 | e-ISSN |
1993 و 1995 و 1999 تا 2002 و 2008 تا کنون | مدت فعالیت |
Cambridge University Press | ناشر |
www.cambridge.org | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام New Perspectives on Turkey ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q1 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
دیدگاههای جدید در ترکیه (NPT) یک مجله علوم اجتماعی است که هر دو سال یکبار منتشر میشود. هدف این مجله ارائه یک بستر فکری برای مباحثات علمی و ایده های مربوط به تاریخ، سیاست، جامعه، اقتصاد و فرهنگ ترکیه و امپراتوری عثمانی است. علاوه بر تحقیقاتی که مستقیماً با ترکیه و امپراتوری عثمانی مرتبط است، دیدگاههای تطبیقی و مشارکتهای نظری مرتبط با چنین تحقیقاتی نیز فعالانه درخواست میشوند. تنوع مطالب در شمارههای گذشته - از تاریخ عثمانی تا سیاست معاصر، از تحقیقات جامعهشناختی تا تحلیلهای اقتصادی، و از دغدغههای نظری کلی تا مداخلات در بحثهای خاص - منعکسکننده تنوع حوزه علایق مجله است. New Perspectives on Turkey مقالات، نقد کتاب، مقالات مروری، تفسیرها و گزارش هایی در مورد کنفرانس ها منتشر می کند. هر ارسال از طریق یک فرآیند بررسی دوسوکور انجام می شود. خط مشی NPT این است که مقالات منتشر شده کمک های نظری و/یا تجربی بدیع و قوی در زمینه های علمی خود داشته باشند.