تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI آپریل ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Nurse Education Today


انگلستان
کشور
۳٫۴۴۲
Impact Factor
0260-6917
ISSN
1532-2793
e-ISSN
1981 تا کنون
مدت فعالیت
Elsevier
ناشر
www.journals.elsevier.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه های استنادی SCIE و SSCI ثبت شده است علاوه بر آن این مجله در پایگاه داده Current Contents (موضوع مقالات اخیر) مجلات ISI در دسته بندی Social And Behavioral Sciences نیز ثبت شده است یکی دیگر از پایگاه داده های مهم مجلات ISI، پایگاه داده ESI (لبه فناوری) است که این مجله در این پایگاه داده نیز ثبت شده است این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

Nurse Education Today مجله بین المللی پیشرو است که انجمنی را برای انتشار تحقیقات اصلی با کیفیت بالا، بررسی و بحث در بحث پرستاری، مامایی و آموزش مراقبت های بهداشتی بین حرفه ای، انتشار مقالاتی که به پیشرفت تئوری آموزشی و آموزش کمک می کند ارائه می کند. روش مبتنی بر شواهد برای متخصصان آموزشی در سراسر جهان. این مجله بحث های علمی انتقادی را در مورد موضوعاتی که ارتباط استراتژیک برای رهبران آموزش مراقبت های بهداشتی دارد، تحریک می کند.

این مجله با انتشار تحقیقاتی که از روش‌شناسی دقیق استفاده می‌کند و همچنین با انتشار مقالاتی که پایه‌های نظری آموزش و سیستم‌ها را در سطح جهانی برجسته می‌کند، با بالاترین کیفیت مشارکت‌های علمی منتشر می‌کند که منعکس‌کننده تنوع مردم، سیستم‌های بهداشتی و آموزشی در سراسر جهان است. این مجله مقالاتی را منتشر خواهد کرد که عمق، دقت، اصالت و استانداردهای بالای ارائه را نشان می‌دهد، به‌ویژه، کارهایی که اصیل، تحلیلی و انتقادی سازنده نسبت به کارهای قبلی و ابتکارات فعلی هستند.

از نویسندگان دعوت می‌شود تا تحقیقات اصلی، بررسی‌های سیستماتیک و علمی و مقالات انتقادی را ارسال کنند که باعث ایجاد بحث در مورد تحقیق، سیاست، تئوری یا فلسفه پرستاری و آموزش مراقبت‌های بهداشتی مرتبط می‌شود و استانداردهای علمی و اخلاقی بالای مجله را برآورده می‌کند و توسعه می‌دهد.

فراخوان مقاله

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۴

اشتراک طلایی تهیه کنید


برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید