نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | آپریل ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
Nurse Education Today
انگلستان | کشور |
۳٫۴۴۲ | Impact Factor |
0260-6917 | ISSN |
1532-2793 | e-ISSN |
1981 تا کنون | مدت فعالیت |
Elsevier | ناشر |
www.journals.elsevier.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q1 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
Nurse Education Today مجله بین المللی پیشرو است که انجمنی را برای انتشار تحقیقات اصلی با کیفیت بالا، بررسی و بحث در بحث پرستاری، مامایی و آموزش مراقبت های بهداشتی بین حرفه ای، انتشار مقالاتی که به پیشرفت تئوری آموزشی و آموزش کمک می کند ارائه می کند. روش مبتنی بر شواهد برای متخصصان آموزشی در سراسر جهان. این مجله بحث های علمی انتقادی را در مورد موضوعاتی که ارتباط استراتژیک برای رهبران آموزش مراقبت های بهداشتی دارد، تحریک می کند.
این مجله با انتشار تحقیقاتی که از روششناسی دقیق استفاده میکند و همچنین با انتشار مقالاتی که پایههای نظری آموزش و سیستمها را در سطح جهانی برجسته میکند، با بالاترین کیفیت مشارکتهای علمی منتشر میکند که منعکسکننده تنوع مردم، سیستمهای بهداشتی و آموزشی در سراسر جهان است. این مجله مقالاتی را منتشر خواهد کرد که عمق، دقت، اصالت و استانداردهای بالای ارائه را نشان میدهد، بهویژه، کارهایی که اصیل، تحلیلی و انتقادی سازنده نسبت به کارهای قبلی و ابتکارات فعلی هستند.
از نویسندگان دعوت میشود تا تحقیقات اصلی، بررسیهای سیستماتیک و علمی و مقالات انتقادی را ارسال کنند که باعث ایجاد بحث در مورد تحقیق، سیاست، تئوری یا فلسفه پرستاری و آموزش مراقبتهای بهداشتی مرتبط میشود و استانداردهای علمی و اخلاقی بالای مجله را برآورده میکند و توسعه میدهد.