تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI نوامبر ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم آذر ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Oxford Review Of Education



Oxford Review Of Education

انگلستان
کشور
۲٫۰۵۵
Impact Factor
۲٫۷۷۲
پنج ساله Impact Factor
اشتراک نقره ای تهیه کنید
زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه)
اشتراک نقره ای تهیه کنید
زمان داوری مقاله(تصمیم نهایی)
اشتراک نقره ای تهیه کنید
امکان پذیرش مقاله
0305-4985
ISSN
1465-3915
e-ISSN
1975 تا کنون
مدت فعالیت
Taylor & Francis
ناشر
www.tandfonline.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی SSCI ثبت شده است علاوه بر آن این مجله در پایگاه داده Current Contents (موضوع مقالات اخیر) مجلات ISI در دسته بندی Social And Behavioral Sciences نیز ثبت شده است یکی دیگر از پایگاه داده های مهم مجلات ISI، پایگاه داده ESI (لبه فناوری) است که این مجله در این پایگاه داده نیز ثبت شده است این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Oxford Review of Education ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

2020 Impact Factor 2.055 رتبه‌بندی: 158/264 (تحقیقات آموزشی و آموزشی) © 2021 Thomson Reuters, 2020  Journal Citation Reports®   2020 Citescore 2.9 - مقادیر از Scopus   The Oxford International Review of Education یک روزنامه‌نگار بین‌المللی آموزش و پرورش است که به خوبی خوانده شده است. متعهد به پرورش بورس تحصیلی در طیف گسترده ای از رشته های دانشگاهی است. ویراستاران از مقالاتی استقبال می کنند که تحقیقات جدید مهم و همچنین مشارکت هایی با ماهیت مفهومی یا نظری را گزارش می دهند. عضویت در هیئت تحریریه منعکس کننده این تاکیدات است که از زمان تأسیس آن در سال 1974 مشخصه Oxford Review of Education باقی مانده است. هیئت تحریریه دو بار در سال تشکیل جلسه می دهد و مسئولیت توسعه کلی مجله را بر عهده می گیرد. Oxford Review of Education به دنبال حفظ بالاترین استانداردهای بورسیه تحصیلی حرفه ای در آموزش با انتشار مقالات با کیفیت بالا و مرتبط با آموزش گسترده است. این مجله به منظور بررسی عمیق موضوعات و بحث های مرتبط با سیاست آموزشی، عمل و بورس تحصیلی، شماره های ویژه را منتشر می کند، معمولاً هر سال دو شماره. برای چنین مسائلی اغلب از یک ویرایشگر مهمان دعوت می شود و از کارشناسان معتبر در زمینه مورد بررسی درخواست کمک می شود. خط مشی بررسی همتایان همه مقالات پژوهشی این مجله بر اساس غربالگری اولیه ویراستار و داوری ناشناس توسط حداقل دو داور ناشناس، مورد بررسی دقیق قرار گرفته اند. Twitter: @OxfordRevEd   نویسندگان می توانند انتخاب کنند که دسترسی آزاد طلایی را در این مجله منتشر کنند. برای اطلاعات در مورد نحوه ارسال مقاله خود، دستورالعمل های نویسندگان را بخوانید.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید