نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | نوامبر ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | آذر ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
Oxford Review Of Education
انگلستان | کشور |
۲٫۰۵۵ | Impact Factor |
۲٫۷۷۲ | پنج ساله Impact Factor |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه) |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | زمان داوری مقاله(تصمیم نهایی) |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | امکان پذیرش مقاله |
0305-4985 | ISSN |
1465-3915 | e-ISSN |
1975 تا کنون | مدت فعالیت |
Taylor & Francis | ناشر |
www.tandfonline.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Oxford Review of Education ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q1 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
2020 Impact Factor 2.055 رتبهبندی: 158/264 (تحقیقات آموزشی و آموزشی) © 2021 Thomson Reuters, 2020 Journal Citation Reports® 2020 Citescore 2.9 - مقادیر از Scopus The Oxford International Review of Education یک روزنامهنگار بینالمللی آموزش و پرورش است که به خوبی خوانده شده است. متعهد به پرورش بورس تحصیلی در طیف گسترده ای از رشته های دانشگاهی است. ویراستاران از مقالاتی استقبال می کنند که تحقیقات جدید مهم و همچنین مشارکت هایی با ماهیت مفهومی یا نظری را گزارش می دهند. عضویت در هیئت تحریریه منعکس کننده این تاکیدات است که از زمان تأسیس آن در سال 1974 مشخصه Oxford Review of Education باقی مانده است. هیئت تحریریه دو بار در سال تشکیل جلسه می دهد و مسئولیت توسعه کلی مجله را بر عهده می گیرد. Oxford Review of Education به دنبال حفظ بالاترین استانداردهای بورسیه تحصیلی حرفه ای در آموزش با انتشار مقالات با کیفیت بالا و مرتبط با آموزش گسترده است. این مجله به منظور بررسی عمیق موضوعات و بحث های مرتبط با سیاست آموزشی، عمل و بورس تحصیلی، شماره های ویژه را منتشر می کند، معمولاً هر سال دو شماره. برای چنین مسائلی اغلب از یک ویرایشگر مهمان دعوت می شود و از کارشناسان معتبر در زمینه مورد بررسی درخواست کمک می شود. خط مشی بررسی همتایان همه مقالات پژوهشی این مجله بر اساس غربالگری اولیه ویراستار و داوری ناشناس توسط حداقل دو داور ناشناس، مورد بررسی دقیق قرار گرفته اند. Twitter: @OxfordRevEd نویسندگان می توانند انتخاب کنند که دسترسی آزاد طلایی را در این مجله منتشر کنند. برای اطلاعات در مورد نحوه ارسال مقاله خود، دستورالعمل های نویسندگان را بخوانید.