تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI آپریل ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Paedagogica Historica



Paedagogica Historica

انگلستان
کشور
۰٫۶۸
Impact Factor
۰٫۶۸۲
پنج ساله Impact Factor
اشتراک نقره ای تهیه کنید
زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه)
اشتراک نقره ای تهیه کنید
زمان داوری مقاله(تصمیم نهایی)
اشتراک نقره ای تهیه کنید
امکان پذیرش مقاله
0030-9230
ISSN
1477-674X
e-ISSN
1961 تا 1985 و 1990 تا 1999 و 2001 تا 2004 و 2006 تا کنون
مدت فعالیت
Taylor & Francis
ناشر
www.tandfonline.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی SSCI ثبت شده است یکی دیگر از پایگاه داده های مهم مجلات ISI، پایگاه داده ESI (لبه فناوری) است که این مجله در این پایگاه داده نیز ثبت شده است این مجله در لیست سالانه مجلات JCR ذکر نشده است و در این لیست موجود نیست. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

یک مجله سه زبانه با ریشه های اروپایی، Paedagogica Historica مسائل آموزش جهانی را از منظر تاریخی مورد بحث قرار می دهد. موضوعات عبارتند از: • کودکی و جوانی • آموزش تطبیقی ​​و بین المللی • سیاست فرهنگی و اجتماعی • برنامه درسی • اصلاح آموزش و پرورش • تاریخ نگاری • مدرسه • معلمان • کتاب های درسی • نظریه و روش شناسی • محیط مدرسه شهری و روستایی • زنان و مسائل جنسیتی در آموزش مجله در کمک های نویسندگان درجه یک از جمله متخصصان دوران باستان، قرون وسطی و دوره مدرن رشد می کند. رویکردهای اجتماعی، بین فرهنگی و تاریخی-مقایسه ای را تشویق می کند و به محتوایی می بالد که توجه دقیق به تحولات نظری و روش شناختی را نشان می دهد. مقالات به زبان های انگلیسی، فرانسوی و آلمانی منتشر می شود. خط مشی بررسی همتایان: همه مقالات پژوهشی منتشر شده در Paedagogica Historica، بر اساس غربالگری اولیه ویراستار و داوری ناشناس توسط حداقل سه داور ناشناس، تحت بررسی دقیق همتایان قرار گرفته اند. "Paedagogica Historica تنها مجله ای است که هم مطالعات "سنتی" را در مورد بازیابی تاریخی آموزش از سراسر جهان ارائه می دهد و هم تحقیقات نظری و روش شناختی نوینی را در تاریخ آموزش ارائه می دهد. Paedagogica Historica یک منبع ضروری به ویژه برای محققان آمریکایی در تاریخ آموزش و پرورش." پروفسور کیت روزمنییر، گروه رهبری آموزشی، دانشگاه میامی، ایالات متحده "Paedagogica Historica بدون شک مجله پیشرو در این زمینه است. برخلاف مجموعه ای از مجلات ملی برای تاریخ آموزش، Paedagogica Historica بین المللی ترین مجله است." دکتر یورگن شریور، دانشگاه برلین، آلمان "گستره بین المللی، پرداختن به مسائل محوری علوم اجتماعی معاصر و پژوهش های تاریخی، و مشارکت های نظری/آرشیویی آن، آن را به مجله ای مهم تبدیل کرده است." Thomas S. Popkewitz نویسندگان می توانند انتخاب کنند که دسترسی آزاد طلایی را در این مجله منتشر کنند. برای اطلاعات در مورد نحوه ارسال مقاله خود، دستورالعمل های نویسندگان را بخوانید.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید