نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | آپریل ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
Paedagogica Historica
انگلستان | کشور |
۰٫۶۸ | Impact Factor |
۰٫۶۸۲ | پنج ساله Impact Factor |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه) |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | زمان داوری مقاله(تصمیم نهایی) |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | امکان پذیرش مقاله |
0030-9230 | ISSN |
1477-674X | e-ISSN |
1961 تا 1985 و 1990 تا 1999 و 2001 تا 2004 و 2006 تا کنون | مدت فعالیت |
Taylor & Francis | ناشر |
www.tandfonline.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q3 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
یک مجله سه زبانه با ریشه های اروپایی، Paedagogica Historica مسائل آموزش جهانی را از منظر تاریخی مورد بحث قرار می دهد. موضوعات عبارتند از: • کودکی و جوانی • آموزش تطبیقی و بین المللی • سیاست فرهنگی و اجتماعی • برنامه درسی • اصلاح آموزش و پرورش • تاریخ نگاری • مدرسه • معلمان • کتاب های درسی • نظریه و روش شناسی • محیط مدرسه شهری و روستایی • زنان و مسائل جنسیتی در آموزش مجله در کمک های نویسندگان درجه یک از جمله متخصصان دوران باستان، قرون وسطی و دوره مدرن رشد می کند. رویکردهای اجتماعی، بین فرهنگی و تاریخی-مقایسه ای را تشویق می کند و به محتوایی می بالد که توجه دقیق به تحولات نظری و روش شناختی را نشان می دهد. مقالات به زبان های انگلیسی، فرانسوی و آلمانی منتشر می شود. خط مشی بررسی همتایان: همه مقالات پژوهشی منتشر شده در Paedagogica Historica، بر اساس غربالگری اولیه ویراستار و داوری ناشناس توسط حداقل سه داور ناشناس، تحت بررسی دقیق همتایان قرار گرفته اند. "Paedagogica Historica تنها مجله ای است که هم مطالعات "سنتی" را در مورد بازیابی تاریخی آموزش از سراسر جهان ارائه می دهد و هم تحقیقات نظری و روش شناختی نوینی را در تاریخ آموزش ارائه می دهد. Paedagogica Historica یک منبع ضروری به ویژه برای محققان آمریکایی در تاریخ آموزش و پرورش." پروفسور کیت روزمنییر، گروه رهبری آموزشی، دانشگاه میامی، ایالات متحده "Paedagogica Historica بدون شک مجله پیشرو در این زمینه است. برخلاف مجموعه ای از مجلات ملی برای تاریخ آموزش، Paedagogica Historica بین المللی ترین مجله است." دکتر یورگن شریور، دانشگاه برلین، آلمان "گستره بین المللی، پرداختن به مسائل محوری علوم اجتماعی معاصر و پژوهش های تاریخی، و مشارکت های نظری/آرشیویی آن، آن را به مجله ای مهم تبدیل کرده است." Thomas S. Popkewitz نویسندگان می توانند انتخاب کنند که دسترسی آزاد طلایی را در این مجله منتشر کنند. برای اطلاعات در مورد نحوه ارسال مقاله خود، دستورالعمل های نویسندگان را بخوانید.