تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals می ۲۰۲۵
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله مارس ۲۰۲۵
آمار دانلود مقالات هر مجله ژانویه ۲۰۲۲
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۵
ISI فوریه ۲۰۲۵
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals می ۲۰۲۵
لیست سیاه وزارت علوم اسفند ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد دی ۱۴۰۳
مجلات دارای زمان داوری دسامبر ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش دسامبر ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله مارس ۲۰۲۵
آمار دانلود مقالات هر مجله دسامبر ۲۰۲۴

Pedagogika


لیتوانی
کشور
1392-0340
ISSN
2029-0551
e-ISSN
2008 تا کنون
مدت فعالیت
Vilniaus pedagoginis universitetas
ناشر
ejournals.vdu.lt
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
مجله در فهرست مجلات ISI نیست.

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Pedagogika ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

Pedagogy یک مجله بین المللی ادواری با دسترسی آزاد مقالات علمی است. این مجله مسائل مشکل ساز سیستم آموزشی و فرآیندهای خودآموزی، اقدامات و فرآیندهای تغییر شیوه خودآموزی، و اجرای داده های تحقیقات تجربی علوم تربیتی را در عمل تجزیه و تحلیل می کند. Pedagogy انتشارات بین رشته ای در آموزش و پرورش و سایر گرایش های علمی را منتشر می کند. همچنین، این مجله مونوگراف ها، بررسی پایان نامه های دکتری ارسالی، نظرسنجی کنفرانس ها و مقالات بحث و گفتگو را منتشر می کند. پداگوژی یکی از اولین مجلات علوم تربیتی است که در سال 1962 راه اندازی شد و تا سال 1980 با عنوان Pedagogy and Psychology نامگذاری شد و سپس به Pedagogy تغییر نام داد.

تمرکز و دامنه:

مسائل کلی آموزش و پرورش، سیاست آموزشی و مدیریت آموزش و پرورش؛
برنامه درسی، روش ها و محیط ها؛
شایستگی ها و دستاوردهای فراگیران؛
آموزشی عمومی و موضوعی؛
آموزش فراگیر؛
فناوری اطلاعات و رسانه در آموزش و پرورش؛
تربیت معلمان؛
روانشناسی آموزش و پرورش;
آندراگوژی;
روش شناسی تحقیق آموزشی؛
مشکلات فعلی آموزش و پرورش


برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید