نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
آمار دانلود مقالات هر مجله | ژانویه ۲۰۲۲ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۵ |
ISI | فوریه ۲۰۲۵ |
SCImago | می ۲۰۲۵ |
ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
لیست سیاه وزارت علوم | اسفند ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | دی ۱۴۰۳ |
مجلات دارای زمان داوری | دسامبر ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | دسامبر ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
آمار دانلود مقالات هر مجله | دسامبر ۲۰۲۴ |
Perspectives: Policy and Practice in Higher Education
آمریکا | کشور |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه) |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | زمان داوری مقاله(تصمیم نهایی) |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | امکان پذیرش مقاله |
1360-3108 | ISSN |
1460-7018 | e-ISSN |
1997 تا کنون | مدت فعالیت |
Taylor & Francis | ناشر |
www.tandfonline.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Perspectives: Policy and Practice in Higher Education ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q2 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
2020 Citescore 1.8 - ارزشها از دیدگاه Scopus: سیاست و عملکرد در آموزش عالی با انتشار مطالب علمی که عملکرد رهبری، مدیریت و سیاستگذاری آنها را تحلیل و توسعه میدهد، مدیران و مدیران آموزش عالی را چه در بریتانیا و چه در سطح بینالمللی به چالش میکشد. همچنین هدف آن اطلاع رسانی به دانشجویان و محققین در مورد سیاست های آموزش عالی، رهبری و مدیریت و همچنین سیاست گذاران در سازمان های دولتی و جاهای دیگر است. از مشارکت شاغلان در این رشته و همچنین کسانی که در آموزش عالی تحصیل می کنند استقبال می شود. هدف مقالات باید این باشد: • ارتقای دانش و درک مدیران و سیاستگذاران در محیط گسترده تر آموزش عالی؛ تشویق تبادل و بین المللی کردن ایده ها در مورد عملکرد و توسعه مدیریت در آموزش عالی. • و ایجاد بحث در مورد اثرات تغییرات در محیط بر شیوه های کاری در مدیریت آموزش عالی. موارد ارسالی معمولاً یکی از اشکال زیر را دارند، هر دو باید نشان دهنده تعامل با پایه ادبیات دانشگاهی باشند و پیامدهای صریحی برای تمرین داشته باشند. • مقالات پژوهش محور – تا 4500 کلمه، معمولاً یک مطالعه پژوهشی یا مرور ادبیات. • مطالعات موردی شاغل - تا 2500 کلمه، معمولاً یک پروژه سازمانی، یا تفسیر انعکاسی. مشارکت ممکن است بر سیستم آموزش عالی بریتانیا یا سیستم های آموزش عالی خارج از کشور متمرکز شود. این مجله همچنان بر ارائه محتوایی برای اطلاع رسانی به آموزش عالی بریتانیا متمرکز خواهد بود و بنابراین انتظار می رود مشارکت های بین المللی به صراحت پیامدهای بالقوه برای خوانندگان بریتانیا را تصدیق کنند. عضویت AUA: برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد پیوستن به انجمن مدیران دانشگاه، لطفاً به www.aua.ac.uk مراجعه کنید. خط مشی بررسی همتایان: همه مقالات این مجله بر اساس غربالگری اولیه ویراستار و داوری ناشناس توسط حداقل دو داور ناشناس، مورد بررسی دقیق قرار گرفته اند. نویسندگان می توانند انتخاب کنند که دسترسی آزاد طلایی را در این مجله منتشر کنند. برای اطلاعات در مورد نحوه ارسال مقاله خود، دستورالعمل های نویسندگان را بخوانید.