تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals می ۲۰۲۵
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله مارس ۲۰۲۵
آمار دانلود مقالات هر مجله ژانویه ۲۰۲۲
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۵
ISI فوریه ۲۰۲۵
SCImago می ۲۰۲۵
ISI Open Access Journals می ۲۰۲۵
لیست سیاه وزارت علوم اسفند ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد دی ۱۴۰۳
مجلات دارای زمان داوری دسامبر ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش دسامبر ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله مارس ۲۰۲۵
آمار دانلود مقالات هر مجله دسامبر ۲۰۲۴

Perspectives: Policy and Practice in Higher Education



Perspectives: Policy and Practice in Higher Education

آمریکا
کشور
اشتراک نقره ای تهیه کنید
زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه)
اشتراک نقره ای تهیه کنید
زمان داوری مقاله(تصمیم نهایی)
اشتراک نقره ای تهیه کنید
امکان پذیرش مقاله
1360-3108
ISSN
1460-7018
e-ISSN
1997 تا کنون
مدت فعالیت
Taylor & Francis
ناشر
www.tandfonline.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
مجله در فهرست مجلات ISI نیست.

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Perspectives: Policy and Practice in Higher Education ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

2020 Citescore 1.8 - ارزش‌ها از دیدگاه Scopus: سیاست و عملکرد در آموزش عالی با انتشار مطالب علمی که عملکرد رهبری، مدیریت و سیاست‌گذاری آنها را تحلیل و توسعه می‌دهد، مدیران و مدیران آموزش عالی را چه در بریتانیا و چه در سطح بین‌المللی به چالش می‌کشد. همچنین هدف آن اطلاع رسانی به دانشجویان و محققین در مورد سیاست های آموزش عالی، رهبری و مدیریت و همچنین سیاست گذاران در سازمان های دولتی و جاهای دیگر است. از مشارکت شاغلان در این رشته و همچنین کسانی که در آموزش عالی تحصیل می کنند استقبال می شود. هدف مقالات باید این باشد: • ارتقای دانش و درک مدیران و سیاستگذاران در محیط گسترده تر آموزش عالی؛ تشویق تبادل و بین المللی کردن ایده ها در مورد عملکرد و توسعه مدیریت در آموزش عالی. • و ایجاد بحث در مورد اثرات تغییرات در محیط بر شیوه های کاری در مدیریت آموزش عالی. موارد ارسالی معمولاً یکی از اشکال زیر را دارند، هر دو باید نشان دهنده تعامل با پایه ادبیات دانشگاهی باشند و پیامدهای صریحی برای تمرین داشته باشند. • مقالات پژوهش محور – تا 4500 کلمه، معمولاً یک مطالعه پژوهشی یا مرور ادبیات. • مطالعات موردی شاغل - تا 2500 کلمه، معمولاً یک پروژه سازمانی، یا تفسیر انعکاسی. مشارکت ممکن است بر سیستم آموزش عالی بریتانیا یا سیستم های آموزش عالی خارج از کشور متمرکز شود. این مجله همچنان بر ارائه محتوایی برای اطلاع رسانی به آموزش عالی بریتانیا متمرکز خواهد بود و بنابراین انتظار می رود مشارکت های بین المللی به صراحت پیامدهای بالقوه برای خوانندگان بریتانیا را تصدیق کنند. عضویت AUA: برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد پیوستن به انجمن مدیران دانشگاه، لطفاً به www.aua.ac.uk مراجعه کنید. خط مشی بررسی همتایان: همه مقالات این مجله بر اساس غربالگری اولیه ویراستار و داوری ناشناس توسط حداقل دو داور ناشناس، مورد بررسی دقیق قرار گرفته اند. نویسندگان می توانند انتخاب کنند که دسترسی آزاد طلایی را در این مجله منتشر کنند. برای اطلاعات در مورد نحوه ارسال مقاله خود، دستورالعمل های نویسندگان را بخوانید.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید