نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | نوامبر ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | آذر ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
Perspectives in Education
مجله ای با نام مشابه در لیست سیاه وزارت علوم وجود دارد. | |
Perspectives in Education | نام مجله (ثبت شده در لیست سیاه وزارت علوم) |
0258-2236 | (ثبت شده در لیست سیاه وزارت علوم) ISSN |
WoS, Scopus | موجود در لیست نمایه بین المللی (ثبت شده در لیست سیاه وزارت علوم) |
۱۳۹۱/۱۲/۲۸ | تاریخ ورود به لیست سیاه (ثبت شده در لیست سیاه وزارت علوم) |
تحت احتیاط | وضعیت (ثبت شده در لیست سیاه وزارت علوم) |
ادامه مقادیر جدول مربوط به پایگاه داده های بین المللی است. | |
آفریقای جنوبی | کشور |
0258-2236 | ISSN |
2519-593X | e-ISSN |
2004 تا کنون | مدت فعالیت |
University of Pretoria | ناشر |
journals.sabinet.co.za | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Perspectives in Education ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q4 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
Perspectives in Education یک مجله حرفه ای با داوری است که ارسال مقالات منتشر نشده قبلی در مورد مسائل آموزشی معاصر را تشویق می کند. به عنوان مجله ای که نشان دهنده طیف وسیعی از علایق بین رشته ای، نظری و عملی است، به دنبال برانگیختن بحث در مورد طیف گسترده ای از موضوعات است. PIE از دست نوشته هایی دعوت می کند که از روش ها و رویکردهای کیفی و کمی ابتکاری از جمله (اما نه محدود به) مشاهده و مصاحبه قوم نگارانه، نظریه زمینه ای، تاریخچه زندگی، مطالعه موردی، تجزیه و تحلیل و نقد برنامه درسی، مطالعات خط مشی، روش شناسی قومی، نقد اجتماعی و آموزشی، پدیدارشناسی، ساختارشکنی دعوت می کند. ، و شجره نامه. بحثهای معرفتشناسی، روششناسی یا اخلاق از طیفی از دیدگاهها از جمله پساپوزیتیویسم، تفسیرگرایی، ساختگرایی، نظریه انتقادی، فمینیسم، پست مدرنیسم نیز دعوت میشود. PIE به دنبال تحریک گفتگوهای مهم و تبادل فکری در مورد آموزش و انتقال دموکراتیک با توجه به مدارس، کالج ها، سازمان های غیر دولتی، دانشگاه ها و فنون در آفریقای جنوبی و فراتر از آن است.