تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI نوامبر ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم آذر ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Perspectives in Education


مجله ای با نام مشابه در لیست سیاه وزارت علوم وجود دارد.
Perspectives in Education
نام مجله (ثبت شده در لیست سیاه وزارت علوم)
0258-2236
(ثبت شده در لیست سیاه وزارت علوم) ISSN
WoS, Scopus
موجود در لیست نمایه بین المللی (ثبت شده در لیست سیاه وزارت علوم)
۱۳۹۱/۱۲/۲۸
تاریخ ورود به لیست سیاه (ثبت شده در لیست سیاه وزارت علوم)
تحت احتیاط
وضعیت (ثبت شده در لیست سیاه وزارت علوم)
ادامه مقادیر جدول مربوط به پایگاه داده های بین المللی است.
آفریقای جنوبی
کشور
0258-2236
ISSN
2519-593X
e-ISSN
2004 تا کنون
مدت فعالیت
University of Pretoria
ناشر
journals.sabinet.co.za
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
مجله در فهرست مجلات ISI نیست.

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Perspectives in Education ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

Perspectives in Education یک مجله حرفه ای با داوری است که ارسال مقالات منتشر نشده قبلی در مورد مسائل آموزشی معاصر را تشویق می کند. به عنوان مجله ای که نشان دهنده طیف وسیعی از علایق بین رشته ای، نظری و عملی است، به دنبال برانگیختن بحث در مورد طیف گسترده ای از موضوعات است. PIE از دست نوشته هایی دعوت می کند که از روش ها و رویکردهای کیفی و کمی ابتکاری از جمله (اما نه محدود به) مشاهده و مصاحبه قوم نگارانه، نظریه زمینه ای، تاریخچه زندگی، مطالعه موردی، تجزیه و تحلیل و نقد برنامه درسی، مطالعات خط مشی، روش شناسی قومی، نقد اجتماعی و آموزشی، پدیدارشناسی، ساختارشکنی دعوت می کند. ، و شجره نامه. بحث‌های معرفت‌شناسی، روش‌شناسی یا اخلاق از طیفی از دیدگاه‌ها از جمله پساپوزیتیویسم، تفسیرگرایی، ساخت‌گرایی، نظریه انتقادی، فمینیسم، پست مدرنیسم نیز دعوت می‌شود. PIE به دنبال تحریک گفتگوهای مهم و تبادل فکری در مورد آموزش و انتقال دموکراتیک با توجه به مدارس، کالج ها، سازمان های غیر دولتی، دانشگاه ها و فنون در آفریقای جنوبی و فراتر از آن است.


برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید