نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | آپریل ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
Perspectives On Medical Education
هلند | کشور |
۲٫۹۴۷ | Impact Factor |
2212-2761 | ISSN |
2212-277X | e-ISSN |
2012 تا کنون | مدت فعالیت |
Bohn Stafleu van Loghum | ناشر |
www.springer.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q1 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
چشم انداز ماموریت آموزش پزشکی حمایت و غنی سازی بورس تحصیلی مشترک بین محققان آموزش و مربیان بالینی و ارتقای دانش جدید در مورد شیوه های آموزش بالینی است.
چشم انداز ماموریت آموزش پزشکی حمایت و غنی سازی بورس تحصیلی مشترک بین محققان آموزش و مربیان بالینی و ارتقای دانش جدید در مورد شیوه های آموزش بالینی است.
مجله رسمی انجمن آموزش پزشکی هلند (NVMO).
دیدگاههای آموزش پزشکی یک مجله غیرانتفاعی با دسترسی آزاد است که هیچ هزینهای برای نویسندگان برای ارسال یا چاپ مقاله ندارد، و متن کامل همه مقالات به لطف حمایت مالی انجمن آموزش پزشکی هلند بلافاصله پس از انتشار بهصورت رایگان در دسترس است.
چشم انداز آموزش پزشکی به لطف خط مشی دسترسی آنلاین نامحدود آن بسیار قابل مشاهده است.